יום רביעי, 6 באפריל 2016

יום 29

נסעתי לקניות עם החברה שצריכה בגדים יצוגיים לנסיעת עבודה. דבר ראשון הצעתי מרשלז (חנות עודפים עם המון בגדים בהמון סגנונות ובזול שבאופן מוזר האמריקאים לא כל כך אוהבים אותה, או לפחות לא אוהבים להגיד שהם קונים שם) אבל היא אמרה שלא אוהבת אותם. אז התחלנו ב H&M והלכנו לאורך המגניפיסנט מייל, שזה בעצם מייל של חנויות, רובן יוקרה. עברנו בזארה, באולד ניווי, בבלומינגדיילס ובעוד כמה חנויות שנראו לא יותר מדי יקרות. בכולם או שלא מצאנו שום דבר או שמבט על תוית המחיר הבריח אותנו. בסוף אמרתי לה בואי ננסה מרשלז, נעבור במעבר אחד, אם לא תראי משהו שאת אוהבת נצא. פסט פורוורד, כעבור חצי שעה היא נכנסת לתא מדידה עם 10 פריטים. יוצאת עם 2 שמלות, חצאית ועליונית. טוב נו, אולי החנות הזו לא כל כך נוראית. 


לאורך כל המסע נורא בא לי גם למצוא משהו חמוד, גם ראיתי כמה שמלות קייציות כמו שאני אוהבת אבל זה מבאס אותי לקנות בגדים בידיעה שאין לי לאן ללבוש אותם וזה סתם הוצאה מיותרת. בסוף קניתי לעצמי זוג סנדלים חמוד, כי סנדלים זה משהו שתמיד נהרס לי ואז דווקא כשאני מחפשת אני לא מוצאת שום דבר שאני אוהבת אז הרשיתי לעצמי זוג ספייר. 


 

4 תגובות:

  1. תתחדשי (תתחדשו!) 
    גם מצאתן שתיכן דברים שאתן אוהבות, גם בזול, וגם נראה לי שהחברה למדה משהו....

    השבמחק
  2. בביקור האחרון (והיחיד שלי) בארה"ב הלכנו עם חברה ל tj maxx וקניתי מלאאא אז אם יש לך באיזור, זה אאוטלט של בגדי מעצבים במחירים ממש מצחיקים :)

    השבמחק
  3. למדה איך להיות ישראלית בארצות הברית 

    השבמחק
  4. מרשלז זה אותו דבר ובאופן מוזר הם גם מגיעים הרבה פעמים ביחד- קומה למטה מרשלז קומה למעלה tj maxx, וגם יש להם כרטיס אשראי משותף.  אני חושדת שזה אותה רשת ורק מנסים להעמיד פנים שהם שתי חנויות שונות.

    השבמחק