יום שישי, 1 באפריל 2016

יום 24

עוד מעט...



 


 


אבא שלי הצליח להתקשר אלי במהנשמע. אחרי חצי שנה שאני פה, כמה פעמים התקשרתי אליו, הוא שלח לי הודעות, אני שלחתי לו הודעות, אבל עד היום הוא לא הצליח להתקשר אלי. עד שהוא החליט לשאול את אח שלי למה הוא לא מצליח ואח שלי אמר לו שאולי בגלל שהחלפתי מספר. אז השיחה נפתחת בתרשמי לעצמך נקודה שלילית כי לא אמרת לי שהחלפת מספר. חצי שנה הוא לא טורח לנסות להבין איך מתקשרים אלי ואני לא בסדר כי כולם חוץ ממנו הצליחו להבין איך מתקשרים אלי ורק הוא לא. אחר כך הוא מתפלא למה אף אחד לא מתקשר אליו. 


 

14 תגובות:

  1. בהחלט נשמע רע כשאבא לא מתקשר.. אני לפחות מציע לך לנסות לשמור איתו על קשר גם ביוזמתך, ולקחת בחשבון שברוב המקרים ההורים אוהבים אותנו ואם הוא לא חייג אלייך זה לא בהכרח בגלל שלא אכפת לו אלא אולי מסיבה אחרת. בכל אופן אני מציע לך לשמור על קשר טוב עם ההורים, זה דבר חשוב .

    השבמחק
  2. ולקחת בחשבון שכמעט תמיד אכפת להם מאיתנו, לפחות כמו שלנו אכפת מהם.

    השבמחק
  3. אני שומרת על קשר, אני יודעת שאכפת לו, סתם מרמור על זה שחצי שנה רק אני מתקשרת ולדעתו אני לא בסדר. 
    השעה 3 בבוקר, למה אתה ער?

    השבמחק
  4. התמונה מדהימה... את כל כך עושה לי חשק לנסוע לשם מתישהו עם כל מה שאת מעלה :)
    עיניין אבא שלך די הצחיק אותי... העיקר שעכשיו הוא יודע איך?:)...

    השבמחק
  5. התמונה הזאת ממש מסמלת את הכמיהה לאביב ולפריחה.....עוד מעט זה מגיע. לגבי אבא שלך - אני טורחת לשלוח לכל מי שחשוב לי (הורים, אחים, ילדים, חברים קרובים) מספר טלפון חדש או כתובת אימייל חדשה ברגע שהחלפתי. לא נראה לי שזה מוזר לצפות את זה. אז יכול להיות ששכחת והיה נדמה לך שיש לכולם את המספר המעודכן, ואין לי טענות אלייך, אבל למה יש לך טענות אל אבא? האם שאלת אותו למה הוא לא מתקשר? אני מבינה בין השורות שיש לך (ואולי לא רק לך) מערכת יחסים לא פשוטה עם אבא, אבל בואי נאמר שמהסיפור הזה של מספר הטלפון אי אפשר להסיק שהוא לא מתעניין בך. למה שהוא יצטרך לטרוח לגלות איך מתקשרים אלייך? את עשית שינוי, תיידעי אותו את. לא? 

    השבמחק
  6. את מוזמנת לבקר, אני אשמח לארח. אומרים שבקיץ ממש יפה פה. 
    כנראה שעכשיו הוא יודע, אם הוא לא ישכח עד שבוע הבא ואז אני שוב אהיה לא בסדר. 

    השבמחק
  7. את קוראת יותר מדי דברים בין השורות. אין לי טענות למה הוא לא מתקשר, להיפך, יותר נוח לי שאני מחליטה מתי לדבר איתו. פשוט הציפיה הזו שלו שאנשים יעשו במקומו את העבודה של לשמור על קשר ואם לא אז אני לא בסדר, זה מה שמעצבן. אולי מעצבן זה מוגזם, אני לא באמת מתעצבנת עליו, סתם מפריע. בכל מקרה לקחת את העניין הזה קשה מדי, זה היה סתם סיפור אנקדוטלי על הורים וטכנולוגיה. לא משנה. 

    השבמחק
  8. הלואי ויכולתי - נכון לעכשיו רק אם אני אזכה בלוטו או משהו :)(לא שאני ממלאת חחחח)... 

    זה מזכיר לי את האבא של האקס שלי :)

    השבמחק
  9. כמעט כל לילה אני ער בשעות האלו. הן בשבילי השעות כי טובית .

    השבמחק
  10. אני מאד מזדהה עם העצבים-על-הביורוקרטיה של האחד וגם על הסבל שנגרם לך כתוצאה מכך. הבן שלי באמת עובד עם התוכנה הזאת לבד, וכך גם אבא שלי, אבל אנחנו מההתחלה לקחנו רואה חשבון....הוא אומר לנו רק כמה ולמה, איפה לחתום ומתי וכמה לשלם....כמובן שזה הגיוני רק לחברה בע"מ שיש לה עסקים (במקרה שלנו, נדל"ן) בארה"ב, לא לזוג צעיר עם הכנסות מינימליות....
    מזדהה גם עם ה"צריכה חופש מעצמי". מזמן לא סיפרת על החברה....את ממשיכה להיפגש איתה? מקווה שתמצאי סוג של תעסוקה בקרוב...

    השבמחק
  11. אנחנו מכירים אנשים פה שהחליטו לקחת רואה חשבון, זה ממש יקר ונראה מיותר עם רמת ההכנסה שלנו. נקווה שזה יעבור בקרוב.

    השבמחק
  12. זה באמת יכול להיות קשה מאוד כשצריך להיות בסביבת עבודה עם אנשים שלא מסתדרים איתם.. מאחל לך לקבל סוף שבוע רגוע .

    השבמחק
  13. אם האנשים בסביבת העבודה הוא מסתדר, זה הביוקרטיה שהוא לא מצליח להשתלט עליה. 

    השבמחק