יום שלישי, 19 באפריל 2016

יום 42, חופש פסח

לפעמים אני מקנאה באמא שלי. שלא כמו קיבוצניקית טיפוסית אין לה הרבה חברים, כמוני, אבל בניגוד אלי יש לה כמה חברות טובות שהיא בקשר איתן כבר שנים ולא משנה שהן גרות בקצה השני של העולם ורואות אחת את השניה פעם במילניום, ברגע שהן נפגשות הן החברות הכי טובות.


נמאס לי מהעיר הזו ואני חייבת לצאת מפה קצת אבל התייאשתי מהנסיונות לשכנע את האחד שנצא לחופשה קצרה. במקום להמשיך ולהתעצבן עליו ללא תוצאה החלטתי לפנות לאמא והחברות שלה. מפה לשם, שבוע הבא אני נוסעת לפאלם ביץ' פלורידה לשבוע להיות אצל חברה טובה של אמא שתשמח לארח אותי אחרי שהבת שלה היתה אצל אמא שלי חודשיים. 


אז זהו, השנה בחופשת הפסח אני בפלורידה. לבד. אשמח לשמוע רעיונות למקומות לבקר בהם באזור פאלם ביץ'


 

5 תגובות:

  1. לא מכירה, אבל תהני המון! נראה לי כמו חוויה! 

    השבמחק
  2. חברות כאלה זה יותר טוב ממשפחה. לא יודעת לגבי אתרים באזור פאלם ביץ’, אבל רק צמד המילים הזה נשמע לי כמו רעיון טוב מאוד. 

    השבמחק
  3. לגמרי, הגעתי לפה וגיליתי כל מיני דודות מאמריקה. נקווה שיהיה כיף

    השבמחק
  4. תודה, אני מקווה להנות, או לפחות לשאוב קצת כוחות להמשך

    השבמחק
  5. כבר בא לי לקרוא מהר קדימה לראות איך היה. זה רעיון מצוין. אוהבת את פלורידה (למרות החום והלחות, בשבילך זה יהיה שינוי מרענן) ובעיקר את התחושה שכולם שם בחופשה כל הזמן. מאחלת לך חברות כאלה כמו של אמא שלך 

    השבמחק