יום חמישי, 21 באפריל 2016

יום 44

אזהרה לגברים, הפוסט הבא מכיל TMI בענייני נשים ומחזור, לא מומלץ לרווקים (אלה שנשואים בטח כבר שמעו את הכל).


אז לאחרונה נוסף תסמין חדש לאוסף תסמיני הPMS שלי- מיגרנה. זה כאילו שמהרגע שהתחלנו עם הטיפולים הגוף שלי חיפש דרך לקצר לי את תקופת המתח ולבשר לי שאני לא בהריון עוד לפני שהמחזור מגיע. אז בהתחלה זה היה בחילות ערב. לא בחילות בוקר, שלא לבלבל חלילה עם הריון, בחילות ערב. אחר כך נוספו כאבי שרירים ועייפות קיצונית. ולאחרונה הגוף שלי כנראה החליט שהסימנים האלה לא ברורים מספיק וחשב לעצמו מה עוד אפשר לעשות כדי להבהיר שהמחזור עומד לבוא בקרוב? אני יודע, נסדר לה כזה כאב ראש שהיא רק תחכה שהוא יפנה את מקומו לכאבי המחזור (אומרים שהמוח לא מסוגל לפענח כאב משני מקורות, נגיד אם כואב לכם הראש תנסו לבעוט חזק במיטה עם הזרת ותראו איך כאב הראש נעלם, בכל מקרה הוא יודע למתג בין כאבים משני מקורות בצורה מאוד יעילה). 


אז שלשום ואתמול מיגרנה חזקה ושרירים כואבים ובחילות ערב. בבוקר כבר התחילו כאבי המחזור. ואז מגיעה התלבטות, אני יוצאת לשיעור יוגה, בינתיים לא התחיל הדימום, רק הכתמות. לשים טמפון לכל מקרה? לא בא לי שיתחיל לטפטף באמצע שיעור ותחבושת זה לא נוח. ועכשיו אני יוצאת לטיול וקניות, לשים? לשים מון קאפ? (איזה שם מגניב זה מון קאפ, ירח כזה חמוד, מה כבר יכול להיות מגעיל בזה).


מחר אני אתקשר למרפאה להתחיל עם ההכנות להקדמה להפריה. IVF here we come


 

תגובה 1:

  1. מרתק! ממש התעללות בבן אדם העניין הזה!!! מסכנונת, מבינה עוד יותר מאיפה נולדה הברכה "ברוך שלא עשני אישה". כבר לא רלוונטי אבל ברור שלשים טמפון ולצאת ליוגה (יכול גם לעזור נגד כל סוגי המיחושים) אבל תסבירי לי בבקשה (לזקנה שעבורה זה כבר ממילא לא רלוונטי): מה זה מון קאפ? 

    השבמחק