יום שני, 11 באפריל 2016

יום 34

אמנם הפייסבוק שלי בן פחות משנה אבל גם לפיקאסה יש צורך עז להזכיר לי מדי פעם איזה תמונות צולמו לפני כמה שנים. היום בבוקר קיבלתי תזכורת לאיפה הייתי לפני שנתיים.


ביום שישי האחד דיבר עם ההורים שלו ואמא שלו שאלה נו, יום נישואים היום? האחד מיד ענה שמה פתאום, זה ב13. מהחדר השני צעקתי עליו, כמעט, זה ב 11. מודה שרגע לפני בדקתי בטלפון מה התאריך היום לוודא שזה באמת לא היום.


אז שנתיים. שנתיים נסיונות. אל דוקטור יקר הלכנו בערך אחרי שנה והוא אמר ששנה זה לא הרבה, גם אם הכל בסדר הסיכוי לא להצליח אחרי שנה הוא לא זניח. אבל אחרי שנתיים, פה כנראה שיש בעיה. אז נכון, היתה בעיה והיה ניתוח ותיאורטית הצלחנו פעם אחת, הצלחה שהיתה בעצם כישלון והורידה את הסיכוי להצלחה נוספת. ונכון, החלטנו כבר שעוברים לשלב הבא, בו הסיכוי הרבה יותר גבוה וגם אם לא יעבוד יהיה יותר קל לדעת איזה שלב לא עבד כדי לנסות טוב יותר בפעם הבאה, ועדיין. שנתיים נשואים וכל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה שזה לא עובד, אנחנו לא מצליחים ואולי לא נצליח אף פעם. 


ולו יש עבודה. הוא לא יכול לקחת חופש ולא נעים לו לשאול אם הוא יכול לקחת חופש ולא נעים לו לבקש כלום. ולא נעים לו לזרוק איזה מילה למנחה אולי הוא יכול לעזור לי למצוא עבודה, אפילו זמנית ולא נעים לו לשאול את המנחה אם הוא חושב שיחדשו לו את החוזה בסוף השנה כי אם לא, באמת שאין טעם להשאר פה. ולי נמאס, נמאס לי לבקש, נמאס לי שלא נעים לו לדאוג גם לי. הייתי צריכה לדעת, לפני שנסענו כשהכרחתי אותו לשאול ולבקש ואמרתי לו שאם אני לא יכולה לסמוך עליו שידע לדאוג לנו אני לא מוכנה לנסוע איתו. אולי זו היתה טעות לבוא לפה, אולי זו טעות להשאר פה. אולי אני צריכה לחזור לארץ ולחכות לו שיסיים עם הנסיונות שלו.


 


יום נישואים שמח ג'אסט






6 תגובות:

  1. סקירה מעניינת מאד. תמיד מסקרנים אותי האזורים האלה בכל עיר אמריקאית (ואולי לא רק אמריקאית ) שעדיף לא להיכנס אליהם. ובעיקר מרתק התהליך שחלקם עוברים עם השנים...כמו הארלם בניו יורק למשל...gentrification הם קוראים לזה. אזור שהיה מחוץ לתחום והפך להיות In. 
    ובמסגרת ask me anything: תגידי - איפה זה Evanston יחסית לכל מה שסיפרת ואיזה סוג אוכלוסיה, אם ידוע לך, גרים שם? האם יש שם רק בניני דירות או גם בתים פרטיים? 

    השבמחק
  2. אני לא בטוחה אם אוונסטון נחשבת שכונה או פרוור, היא נמצאת בצפון בערך על הגבול ביניהם. החברים שהינו אצלם בסופשבוע הם משם. המשעשע הוא שגם אוונסטון מחולקת לצפון (האזורים הטובים יותר) ודרום (טובים פחות). יש שם את אוניברסיטת נורת’ווסטרן שנחשבת טובה בהנדסה אז מבחינת אוכלוסיה יש סטודנטים ומשפחות מבוססות. יש כמה בנייני דירות, בעיקר של האוניברסיטה. שכונה יפה, הרבה ירוק, שקט, יש כמה מסעדות טובות 

    השבמחק
  3. גם אני מרגישה ככה בימים האחרונים :( מכריחה את עצמי לעשות דברים ותוהה למה... זה בא לי בגלים. מקווה שנצליח להתעודד ומהר!

    השבמחק
  4. אז איך מתגברים על זה? אני בקושי מצליחה להוציא את עצמי מהבית.

    השבמחק