יום רביעי, 27 באפריל 2016

יום 50

הגעתי לאמצע ואם נסתכל על מה השתנה ב50 ימים האחרונים התשובה תהיה שום דבר! אני היום בדיוק באותו מקום כמו לפני כמעט חודשיים. אז למה להמשיך עם זה בכלל?


ולנימה אופטימית, מחר אני טסה מפה. עוזבת את החורף שחזר ונוסעת לקיץ של פלורידה. עוד לא ארזתי כלום. המזוודה עדיין זרוקה פתוחה באמצע הסלון מאז שהאחד יצא לכנס, ועדיין יש בה דברים שלו. פעם הייתי מתעצבנת ודורשת שיפנה אותה, היום כבר אין לי כוח, שיעשה מה שהוא רוצה. אני מקווה שהנסיעה הזו תצליח למלא לי קצת מצברים, קצת לתת אופטימיות. 


אני אשתדל לא לוותר על העדכון היומי, אני לא יודעת אם זה יותר תורם או יותר מתסכל אבל לפחות זה נותן לי איזה יעד לסוף היום- לכתוב משהו גם אם זה חסר משמעות, לא להעביר את היום סתם. 


 


עוד משהו, היום היה ראיון טלפוני לתפקיד שקרוב איכשהו למשהו שעשיתי בארץ. כבר היו לי 2 ראיונות טלפוניים לתפקידים עם כותרת דומה, בראשון המראיין הבין שהנסיון שלי הוא לא ספציפית בהגדרת התפקיד, הוא נתן לי הזדמנות ושאל כמה שאלות טכניות לחלוטין שלא ידעתי לענות כי כמו שאמרתי התפקיד דומה אבל לא בדיוק. לפי הנימה שלו בסיום הראיון היה ברור לי שלא יהיה המשך, שזה די נדיר אצל אמריקאים לשמוע כזו כנות בקול שלהם, כנראה שהוא ממש היה מתוסכל שבזבזתי לו את הזמן.


הראיון השני הסתיים אחרי שאלה אחת שהיא מה הנסיון שלך ב-X. התשובה היתה אין לי נסיון בX אבל הX הזה הוא שילוב של שני דברים אחרים שבשניהם יש לי נסיון והחיבור שלהם לX הוא מיידי ככה שתן לי שבועיים ואני משתלטת על זה. לא עזר.


לראיון היום חיכיתי בלי יותר מדי מוטיבציה, ידעתי לענות על השאלות הטכניות שלא ידעתי בראיון הראשון אבל ידעתי גם שאם הוא ימשיך ויחקור בכיוון הוא יבין שאין לי מה לחפש שם. בכל זאת עבדתי על הנאום שלי, איך להדגיש את הנקודות החשובות וכשהוא התחיל בתציגי את עצמך נתתי פתיחה יפה, כדי לחסוך אי הבנות ציינתי מראש שהנסיון שלי הוא לא בדיוק בהגדרת התפקיד אבל כן בדברים שקשורים ואני רוצה לשפר את עצמי וללמוד משהו חדש וכל הבולשיט (שזה יותר טוב מלהגיד שאני מוותרת על להתפתח בכיוון של הנסיון שלי ומנסה לעשות דברים אחרים כי אין ברירה). באופן מפתיע הוא נשמע די מרוצה, שאל אותי שאלות על דברים שכן עשיתי ונתן לי הזדמנות למכור את עצמי במה שאני כן יודעת. הוא נשמע מאוד חביב ומתלהב, בערך כמו כל האמריקאים, ככה שאי אפשר לדעת אם הוא באמת התרשם או סתם ניסה להיות אקסטרה מנומס בגלל שהוא נתקע בפקקים והתקשר אלי בחצי שעה איחור, אבל לפחות אני יודעת שלא לגמרי בטוח שהוא פסל אותי. בסוף השיחה כאבו לי השרירים בלחיים והבנתי שכל השיחה ניסיתי לאמץ לי חיוך אמריקאי מתלהב. אולי, רק אולי, יצא מזה משהו. ואם לא לפחות התאמנתי קצת בשיחה אמריקאית. 


 

5 תגובות:

  1. נסיעה טובה ג’אסט. אני באמת תוהה לגבי הפרוייקט הזה - אם ואיך הוא עוזר, אבל מניחה שממילא מה שנכון לך לא בהכרח נכון לי או למישהי אחרת. והראיון הוא עוד שלב בדרך. אם יניב פרי של ממש זה נהדר, אם לא, כמו שאמרת: הניסיון גם הוא חשוב. לפי מה שתארת כבר יש הבדל של ממש בין הגישה שלך פעם והיום. זה לא פשוט לקלוט את כל הניואנסים התרבותיים האלה. 

    השבמחק
  2. אני דווקא מאוד שמחה שאת מעדכנת את חלק מהבוקר שלי עם הקפה והעוגה גם אם את נשמעת קצת פסימית פה ושם אני מקווה בשבילך ובטוחה שהכל יבוא על מקומו. אני ממש שמחה שאת בשלב הראיונות! תקשיבי אל תמעיטי בערך של ההישג הזה אני אפילו לחלק הזה לא הגעתי ואני מאוד גאה בך שאת שם!
    אחרי הכל עם ראיון הסיכוי שלך עולה פי הרבה יותר מאשר אילו לא היית עושה את זה אז את כבר על הסוס גברת!
    לגבי הנסיעה שלך, הלו!!! תאספי את עצמך ומהר! זו הולכת להיות חוויה נהדרת ממלאת מצברים ויטמין D ושאר ירקות אז מהר לאסוף מזוודה להכניס בה המון מצב רוח טוב, את הבגדים הכי יפים כדי שבחורים חתיכים יתחילו אתך (כן כן מה קרה גם לך מותר!) ויאלה חופש היר יו קאם!!!

    השבמחק
  3. אני לא יודעת עד כמה זה עוזר, אבל זה סוג של יעד לעמוד בו וזה נותן איזושהי תחושה של מטרה, גם אם יתברר בסוף שהמטרה הזו היא תיעוד הכישלון של הנסיון הזה.

    השבמחק
  4. נחמד לדעת שאני חלק משגרת היום של מישהו :) 
    ויטמין די בטוח לא יחסר פה, כל השאר גם נראה לי שיהיה כיף. במקום כזה פסטורלי חייב להיות כיף. סופסוף אני אוכל ללבוש את השמלות הקיציות שהבאתי איתי

    השבמחק
  5. אני מעריצה אותך (ועוד שתיים שאני עוקבת אחריהן) על ההתמדה בפרוייקט הזה (מישהי קוראת לזה פרוייקט פוליאנה, בגלל הקטע של למצוא את הדברים החיוביים בכל יום) - וגם אם זה לא עוזר לשום דבר אחר, זה שומר על קשר בינך לבין החברים בבלוגיה. גם זה משהו. ומעריצה אותך גם על ההתמדה בראיונות, והשיפור המתמיד - שנובע גם מתרגול וגם ממאמץ. בסוף זה יקרה ואני מאחלת לך שתצטרכי להתלבט בין שניים או יותר....

    השבמחק