יום רביעי, 13 באפריל 2016

יום 36

למה לקום מהמיטה? מה כבר יש שם בחוץ. קמה, אוכלת משהו, בודקת מיילים. אין לי כוח לעשות כלום. חוזרת למיטה וקוראת סנדמן. קצת חוזר על עצמו, נותנת לעצמי להרדם לחצי שעה. קמה שוב, שולחת קורות חיים בלי יותר מדי ציפיה שזה יעזור. למה?


מנסה לשכנע את עצמי להתלבש וללכת לסופר לקנות כמה דברים שצריך. למה? 


עוברת על הלוח שיעורים במכון כושר מתלבטת לאיזה ללכת. למה? 


אני יכולה לנסות לעשות משהו מפימו, אולי לצייר משהו. למה? 


כותבת פוסט על כלום רק כי אני מכריכה את עצמי לכתוב כל יום. למה?


מה הטעם? 


 


 


 






 


אם אתה לא יודע למה באתי לפה בכלל כנראה שזה באמת היה טעות.

4 תגובות:

  1. גם אני מרגישה ככה בימים האחרונים :( מכריחה את עצמי לעשות דברים ותוהה למה... זה בא לי בגלים. מקווה שנצליח להתעודד ומהר!

    השבמחק
  2. אז איך מתגברים על זה? אני בקושי מצליחה להוציא את עצמי מהבית.

    השבמחק