יום שישי, 11 במרץ 2016

מאה ימים, הגרסה שלי, יום 3

ראיתי פה כל מיני בלוגים והחלטתי לנסות גם. אני לא חושבת שאני אצליח למצוא דברים משמחים אבל לפחות אני אכתוב משהו, זה גם סוג של פרוייקט. אז כרגע המטרה היא כל יום לכתוב על משהו, לא משנה מה, או לשים תמונות אבל של משהו יפה או מעניין. כתבתי אתמול ושמתי תמונות שלשום ככה שאפשר להגיד שאני כבר ביום השלישי. 


אז מה את מספרת היום?


פתחנו את היום בבילוי זוגי רומנטי- ביקור במרפאת פוריות. וכשאני אומרת זוגי אני מתכוונת שישבנו יחד בחדר המתנה ואז הוא נכנס לאחד החדרים (משום מה הוא לא מוכן לשתף חוויות) ויצא ושוב חיכינו יחד ואז אני נכנסתי לאחד החדרים והמתלמדת של הרופאה (שהרבה פחות מוצלחת מהרופאה) באה והשלימה את האיחוד בינינו. רומנטי כבר אמרתי?


ביציאה היה לנו קטע משעשע, הזמנתי אובר (סוגשל מונית חברתית) וכשיצאנו קיבלתי הודעה שהוא כבר הגיע, האפליקציה הראתה נהג שחור (כן אני גזענית) בטויוטה וכשיצאנו עמדה טויוטה עם סמל של אובר ונהג שחור. הוא לא נראה בדיוק כמו בתמונה אבל חשבתי שזה בגלל הזקן שזה משהו שמשתנה. שאלתי אותו אם הוא השם שהופיע והוא הנהן משהו ויצא לדרך. אחרי חצי רחוב מתקשרת מישהי ושואלת איפה הוא ובאותו זמן מתקשר אלי הנהג של האובר ושואל איפה אני. בקיצור עלינו על האובר של מישהי אחרת שבדיוק יצאה מאותו בניין. חזרנו לאותו מקום והחלפנו מכוניות. היה עדיף להצמד למכונית המקורית כי הנהג החדש היה לא ברור בכלל, האפליקציה לא עבדה לו ובשום אופן לא הצלחנו להבין מה הוא אומר. 


הגענו הביתה ופנינו כל אחד למחשב שלו לשיחות טלפון, הוא עם המנחה הקודם שלו, אני אם אמא שלי. הוא סיים קודם ודי שמחתי כשהוא סופסוף בא ונתן לי תירוץ לסיים את השיחה שלי.


נקודה חיובית להיום- הלכנו לאכול יחד וישבנו בחוץ בדשא, היה ממש נעים. קצת קר אבל השמיים כחולים ויפים והגינות מתחילות להתמלא עלים שבתקווה בקרוב גם יהיו פרחים. 

6 תגובות:

  1. זה רעיון נהדר לכתוב כל יום, לא משנה על מה. באמת הבלוגים האלה שמדווחים כל יום על דברים משמחים משפיעים איכשהו על כולנו. אז כיף שכתבת וכיף ששיתפת, ומפה לשם יצא פוסט די אופטימי על כל מיני סוגים של בילויים זוגיים יחד, בין אם לצרכי פוריות ובין אם לדבר במקביל בטלפון/מחשב, ובין אם לאכול יחד ולשבת בחוץ על הדשא....
    ואפילו האובר יצא זוגי, סוג של - עם הבלבול בין הנהגים. אני מאד התלהבתי מאובר בביקורים האחרונים שלנו בארה"ב. אבל באמת לפעמים הם מתסבכים עם האפליקציה או שוכחים לסמן שהחלה הנסיעה ואז הם מתבאסים כי הם חוששים שלא יקבלו את התשלום...

    השבמחק
  2. האובר הזה יכול להיות ממש נוח ויכול לפעמים ממש להתפקשש. יש משהו בעייתי בלהסתמך על אנשים ללא הסמכה. 
    מקווה שאני אחזיק מעמד 100 ימים, לפחות זה סוג של פרוייקט. 

    השבמחק
  3. הבנתי שהאובר בארה"ב זה משהו שממש תפס והפך להיות פופולארי
    ומאיזושהי סיבה עלומה לא רוצים שזה יגיע גם לארץ

    השבמחק
  4. הסיבה לא עלומה בכלל: נהגי המוניות חרדים מאיבוד פרנסתם. והתירוץ בארץ גם הוא חבוט וישן: ביטחון. 

    השבמחק
  5. יש משהו בעייתי באובר, העובדה שכל אחד יכול לעשות את זה בלי שום הסמכה, מי נותן אחריות על הנסיעה. וגם הקטע של הביטחון, אם טכנאי בזק יכול לשלוף סכין, מי ערב לי שהנהג שלי לא יעשה את זה אם הוא לא עבר שום סינון ואין אף אחד שאחראי עליו. הנה אתמול נכנסנו למכונית הלא נכונה למרות שהאפליקציה נותנת את שם הנהג וסוג האוטו, אז במקרה שלנו זה היה אובר של מישהו אחר, זה היה יכול להיות גם משהו גרוע יותר.
    אני יודעת שמי שבעיקר מונע את העליה של האפליקציה זה נהגי המוניות מאינטרס כלכלי בלבד אבל יש פה עוד שיקולים שאולי צריך להתייחס אליהם ברצינות. 

    השבמחק