יום שני, 21 במרץ 2016

יום 13, רשימה

ג'אסט תתפסי את עצמך בידים כי את לא הולכת לשקוע שוב בחוסר מעש הזה שלך.


אז זה מה שאת הולכת לעשות מחר:


1. תצאי לאגם. אמור להיות מספיק חם.קחי מצלמה. קחי גם אוזניות ותשמעי מוזיקה. המלצות למוזיקה יתקבלו בברכה


2. תכיני לזניה. מתכונים יתקבלו בברכה 


3. תלכי לזומבה, את מתחילה לחפף בזמן האחרון וזה לא טוב. קחי טלפון ואוזניות, אם תרגישי חולשה שוב לפחות תעשי קצת מכשירים.


 


 

12 תגובות:

  1. אני לא טובה בהמלצות למוזיקה או במתכונים לללזניה, אבל נשמע כמו תוכנית טובה. ואם תצלמי תעלי גם תמונות אם אפשר. 

    השבמחק
  2. יש לך את הספר של רות סירקיס "מהמטבח באהבה"? אם כן, תעשי את המתכון שלה לרוטב בולונייז, את המתכון שלה לרוטב בשמל, שימי את דפי הלזניה בתבנית בשכבות דפי לזניה+בולונייז+בשמל פעמיים/שלוש כמה שנכנס בגובה של התבנית, למעלה גבינה מגורדת ובתנור 20-30 דקות. אם אין לך את הספר אשלח לך במייל את המתכונים האלה, ואם את צריכה שהיא תהיה כשרה...... אז נחכה שמישהו אחר ישלח לך מתכון

    מה נגמר עם השגרירות? החלטת לא ללכת לראיון?

    השבמחק
  3. בדיוק היום יושבת בבית ומנסה להחליט מה לעשות עם עצמי :) 
    כל הכבוד על התכנית! נראה ונשמע פרודוקטיבי, לזניה זה יחסית פשוט מה שכן המלצה חמה אם את עושה בתבנית זכוכית שימי נייר אפייה/כסף או כל דבר שיגרום לכל זה לרדת אחר כך... מניסיון כואב :)
    יש לי מתכון איטלקי אסלי לא פשוט אבל ייקח לך מלא זמן ויעביר את היום אז מייד אכתוב, לגבי מוזיקה יש פלייליסטים שלמים ביוטיוב, אם את בעניין של פופ (מהצ’יזיים) יכולה להעלות את האוסף שלי לדרופבוקס ולשלוח לך קישור להורדה
    זומבה... בדיוק חשבתי לעשות קצת ספורט וויתרתי אני פדלאה (כי סוג של חשבתי אם אני גם ככה רוצה לנסות להרות בקרוב למה להשקיע... כזו מחשבה טפשית! אז כל הכבוד אולי שכנעת אותי בכל זאת לעשות משהו!)

    השבמחק
  4. מתכון ללזניה- מחברה איטלקיה:
    לרוטב: גזר, בצל, מקל סלרי, 50 גרם חמאה, מלח, פלפל, 4 כפות שמן, כוס חלב, 100 גרם בייקון, 500 גרם בשר בקר טחון, 250 מל ציר מרק עוף, 250 מל רסק/רוטב עגבניות, כוס יין אדום. לקצוץ דק את הירקות (גזר עדיף על פומפיה), לטגן עם השמן והחמאה, לקצוץ בייקון ולהוסיף לטיגון, להוסיף את הבקר הטחון ולעלות את האש, להוסיף יין ולטגן עד צמצום, להוסיף את ציר המרק , מלח, פלפל ורוטב העגבניות, להנמיך את האש ולבשל כשעתיים על אש ממש נמוכה עם חצי מכסה מעל. כאשר מוכן לכבות את האש ולהוסיף את החלב.
    רוטב בשמל:
    1/2 ליטר חלב, 50 גרם חמאה, 50 גרם קמח, מלח.
    להתיח את השמן, להוסיף קמח מנופה, ולבשל כמה ד’. להנמיך את האש ולהוסיף חלב חם תוך כדי ערבוב ולבשל על אש נמוכה עד רתיחה. כשהכל ירתח לכבות, לחכות 15 ד’ ולהוסיף מלח.
    הכנה:
    את התבנית למרוח בחמאה, לשפוך חלק מהרוטב ולשים עלי לזניה מעל. לשפוך חלק מרוטב הבשמל, מעל זה שוב את הרוטב, גבינת פרמזן, מוצרלה ואת כל השכבות מהתחלה לזניה רוטב בשמל וככה עד שהגעת לגובה התבנית לשים גבינות כשכבה הכי עליונה.
    להכניס לתנור 180 מעלות ל 40 ד’

    השבמחק
  5. מקווה שיהיו תמונות יפות

    השבמחק
  6. אין לי בעיה עם כשרות, יש בעיה שהאחד צמחוני וזה לא יפה ומשמין לעשות לזניה שרק אני אוכל. 
    הלכתי לראיון בשגרירות, אני לא יודעת אם לקוות שאני אתקבל או להגיד לעצמי שאני לא רוצה וככה אני לא אתאכזב. 

    השבמחק
  7. נשמע ממש טוב אבל למרבה הצער האחד צמחוני (הוא לא יודע מה זה טוב). זה גם קצת יותר מדי השקעה בשבילי, אני מעדיפה את הדברים הפשוטים. 

    השבמחק
  8. צודקת :) גם אני אוהבת מתכונים פשוטים לגבי צמחוני... המממ לא פשוט שלי אוהב שיהיה רצל ושלוליות שלעדויות על הצלחת... 

    השבמחק
  9. תוכנית זה דבר אחד, נראה עד סוף היום מה יצא ממנה. 
    תעשי ספורט, זה הדבר הראשון שהתחלתי לעשות כשהגעתי לפה וזה ממש מציל אותי לפעמים מלהעביר ימים שלמים בלי לזוז. זה גם טוב להתחיל לפני שמצליחים להרות כי ככה אפשר להעביר את ההריון בצורה בריאה יותר (קראתי איפשהו שלא מומלץ להתחיל סוג חדש של פעילות בזמן הריון, עדיף להמשיך עם פעילות שהגוף כבר רגיל אליה)

    השבמחק
  10. הצמחונים האלה, רק בעיות הם עושים. 
    סתם, הוא בנאדם טוב בסופו של דבר. 

    השבמחק
  11. צודקת לחלוטין, טוב אפתח לי את היוטיוב ואבהה בדוגמניות ויקטוריה סיקרט עושות תרגילים (מבטיחות שאם אעשה 5 ד’ביום תהיה לי בטן שטוחה... הצחיוק לי את הפופיק :( )

    השבמחק
  12. תגידי תודה שהוא לא טבעוני ;)

    השבמחק