יום שישי, 18 במרץ 2016

יום 10, אני רוצה עוגיות :,(

ואני כל כך רציתי עוגיות עצוב 


קניתי טחינה וחשבתי לעצמי שיופי, יש הרבה טחינה אפשר להכין עוגיות. התחלתי להכין ואז גיליתי שהטחינה מטובלת. מי לעזאזל רוצה לקנות טחינה מתובלת?? כל הרעיון בטחינה גולמית הוא שהיא באה נקייה ואפשר לעשות איתה מה שרוצים. אמריקאים. אוף, אני כבר חלמתי על העוגיות האלה, החלטתי שיהיה מה שיהיה, אני עושה עוגיות טחינה מתובלת, נראה מה יצא. 


העוגיות נכנסו לתנור והפיצו ריח מטמטם בבית, אבל לא של עוגיות. ריח של אוכל. בסדר, מקסימום נמיר אותם לחטיף. רק מה, התנורים פה דפוקים ומחממים רק מלמטה ככה שהעוגיותחטיפים לא נעשו מלמעלה. אז החלטתי לשים לכמה דקות על broil שזה אומר להדליק את החימום גם מלמעלה רק בלי שליטה על הטמפרטורה, אמרתי לעצמי שדקה, מה זה כבר יעשה. תוך דקה נדלק הגלאי עשן והתחיל לצפצף את הצפצוף הנוראי שלו ולא הפסיק עד ששמתי את הפחמים במקלחת וסגרתי את הדלת. העוגיות הפכו לפחם וכל הבית מסריח מעשן. מזל שלא ממש קר, פתחתי את כל החלונות ולבשתי פליז וכפפות והכנסתי את הנגלה השניה לתנור, הפעם בלי broil. יצאו קצת שרופים וקצת מגעילים.


אוף.


 

11 תגובות:

  1. מה נסגר עם התנור הזה? איזה תנור מחמם רק מלמטה, מה התועלת בזה??...

    השבמחק
  2. בדיוק! האמריקאים האלה דפוקים אני אומרת לך. 

    השבמחק
  3. נראה לי צריך לאפות אותם בחום נמוך יותר... 

    השבמחק
  4. חפשי את החנויות של הערבים. שם מוצאים את הדברים האמיתיים, טחינה גולמית נהדרת ואפילו לבנה וזעתר. בחנות לבנונית קטנה בווטרטאון ליד בוסטון הייתי מבקרת אחת לחודש, מחדשת את המלאי. 

    השבמחק
  5. זה העונש של מי שמחליט לעשות עוגיות טחינה.
    סתם 

    השבמחק
  6. עוגיות טחינה זה נפלא 

    השבמחק
  7. רעיון טוב. תכלס גם בארץ שם היו הדברים הכי טובים

    השבמחק
  8. התבאסתי יחד איתך! בעיקר מהתנור, מה נסגר? מקווה ש"תלמדי" אותו לאט לאט, איך לשלב בין הלמטה ללמעלה, איך להגיע לטמפרטורה (בפרנהייט!) שמתאימה למה שבא לך לאפות. אוף, מעצבן. אין על עוגיות טחינה!

    השבמחק
  9. בדיוק. מה נסגר. למה הם לא יכולים להיות הגיוניים. בתנור החום צריך להיות אחיד, לא לבוא רק מכיוון אחד. 

    השבמחק
  10. באסוש. אני אוהב את המרקם של עוגיות טחינה. נמס בפה

    השבמחק