יום שלישי, 22 במרץ 2016

יום 14, צ'ק ליסט

דרך אגב, הבניין שאנחנו גרים בו מגיע עד קומה 14 אבל אין בו קומה 13. אם הייתי מדלגת באותה צורה על יום 13 זה היה נחשב רמאות?


1. הייתי צריכה ללמוד כבר שיום חם יחסית מגיע עם הרבה עננים ואור שלא מתאים לתמונות יפות. אבל לפחות העצים מתחילים לקבל צבע וגם הציפורים האדומות. ואני בטוחה שהסנאים התכווצו בחורף.





 2. לזניה ירוקה. טוב, זה בא עם עלי מנגולד. איך אומרים מנגולד באנגלית? CHARD. אוקי, אין פה כזה. בטח אם הייתי הולכת לסופר היקר יותר היה שם. הדבר הכי דומה לעלי מנגולד פה זה collard green.  לפי גוגל אין לו תרגום לעברית (זה לא כרוב). האחד טוען שזה מה שהם נותנים ללטאה במשרד לאכול והוא לא אוהב את זה. הצעתי שיביא ללטאה לזניה. איך אומרים באנגלית גבינה בולגרית? לא משנה, הדבר היחיד שיש בסופר הדפוק הזה זה גבינת פטה, מספיק דומה. שמנת. מכירים את זה שבארץ יש שמנת לקצפת ושמנת לבישול 28% ושמנת לבישול 15%? אז פה יש רק heavy whipped cream ו half N half שזה שמנת מדוללת בחלב שאם משתמשים בה ברוטב הוא לא מסמיך אז נלך על השמנה. ושום! היא שכחה לשים במתכון שום. איך אפשר לטגן משהו בלי להוסיף שום? אם אתם מנסים את המתכון בבית אל תשכחו את השום. אוקי, יש הכל, או לפחות תחליפים להכל, אפשר להכין.








  יצא טעים. 


3. זומבה- בוצע ואפילו הרגשתי טוב. 


הרשימה להיום בוצעה בהצלחה. משימה למחר- משהו יצירתי, פימו או משהו. וכביסה. ואולי גם בריכה אם יהיה לי כוח, אבל אין צורך ללחוץ. 


 


ובלי קשר, הגיע היום בדואר הצ'ק מהבית ספר שעבדתי בו יום אחד. והחשבון על הסבב טיפולים הלפני אחרון. המשכורת של יום עבודה מכסה בדיקת דם אחת מתוך הסבב. אחרי ביטוח. 


 

4 תגובות:

  1. באמת נראה שהאביב מגיע לשיקגו! תמונות יפות בלי קשר לעננים ולשמש. וגם הלזניה נראית טעימה (למרות שכאמור אני מעדיפה את הבשרית, אבל הייתי בכיף טורפת איתך את זאת שהכנת). זומבה? וואו, כל הכבוד. יש לך ליד הבית? ואיפה יש לך בריכה? 
    וואו הרפואה ממש יקרה שם, ידעתי אבל עדיין אני מופתעת בכל פעם מחדש. וזה עם הביטוח. בכל אופן אחלה צ’ק ליסט, ובאמת - בלי לחץ בהמשך. תעשי רק מה שבא לך ורק מה שיש לך עבורו כוח. תיהני, בעיקר!

    השבמחק
  2. ממש ממש אהבתי את התמונות, וההשקעה בלזניה על תחליפיה המקומיים. התחושה הזו של מעבר עונות שלנו בארץ קצת חסרה מאוד דרמטית. אני יודעת שבחול פורים זה חג מינורי מאוד, גם בקהילות היהודיות, אבל בכל זאת, פורים שמח, ג’אסטי. 

    השבמחק
  3. גם אני מעדיפה לזניה בשרית אבל בשבילו אני אכין גם לזניה ירוקה. 
    יש לי מועדון כושר די מגניב ליד הבית עם חוגים ובריכה ובאופן מפתיע הוא משמעותית פחות יקר ממועדון באותה רמה בארץ וגם לא דורש התחייבות (רק תשלום חודש אחרון מראש שזה בערך התחייבות לחודשיים) אז אני לא אלך?

    השבמחק
  4. לזניה מה שאפשר עם מה שיש. 
    בארץ אין כמעט עונות. יש אביב שברגע אחד הכל פורח ויפה ואז ברגע אחר נעלם והכל נהיה צהוב. פה ממש מרגישים כל עונה מתקרבת ואז מגיעה לשיאה ואז לאט לאט מפנה מקום לעונה הבאה. יש בזה משהו מעודד.  

    השבמחק