יום שלישי, 8 ביולי 2014

אוף

שותף שלי למשרד אמור לצאת לירח דבש של חודש בשישי. הוא כבר שבוע מבואס כי הוא בטוח שאם יהיה גיוס מילואים יקראו לו והלך הטיול. 


שאלתי את בעלי אם יש סיכוי שיקראו לו, הוא אמר שלא, זה לא הגזרה שלו וחוץ מזה פירקו את המחלקה שלו.


כבר שבוע אני מנסה לעודד את השותף שדי, לא יגיסו אותו, הוא יצא לטיול ויהנה. 


היום גייסו את בעלי.


:(


 


הוא קיבל הוראה להגיע לנקודת איסוף "בהקדם האפשרי". באיזה שעה? "בהקדם האפשרי". אין שעה, תבוא כמה שיותר מהר. אז הבאתי אותו תוך שעתיים. היינו שם ראשונים. אמרו, לפחות עוד שעה. הלכנו לאכול, חזרנו, אמרו עוד בערך שעה. אחרי שעה זה ירד לעוד חצי שעה. לפחות יש התקדמות. אחרי עוד שעה התחילו להגיע אנשים. אמרתי לו שהוא כבר לא מתורגל, הוא מגיע מהר מדי. בהקדם האפשרי לא אומר באופן מילולי כמה שיותר מוקדם. אחרי 3 שעות המתנה, כשכבר הגיעו מספיק אנשים ויתרתי על התקווה שיבטלו ברגע האחרון וישלחו אותו הביתה ונפרדתי ממנו. 


עכשיו אני דואגת.


תגידו לי ששום דבר לא יקרה לו




 

8 תגובות:

  1. אחרי שהוא מגיע לנקודת המפגש הוא מגיע לבסיס, שם מחכים עוד כמה שעות טובות (12 שעות? 24 שעות? אולי יותר...) ואז מתחילים בדר"כ אימון עם היחידה של עוד כמה ימים ורק אז נכנסים לשטח (בעמוד ענן אחרי כל ההמתנות החיילים בכלל לא נכנסו לשטח). כך שכרגע אני מניחה שיש רק המתנה. 

    השבמחק
  2. באמת אוף! מאחלת שלא יספיק בכלל לעשות משהו, וכבר יוחזר הביתה בשלום
    החזיקי מעמד
    שולחת לך (ולו) אנרגיות של אור ושלום ושלווה....

    השבמחק
  3. אוך... כל כך מבינה אותך. כל כך הרבה פעמים הייתי במצב שלך... מקווה בשבילך ובשבילו ובשביל כולנו שזה יגמר הרבה לפני שהוא יצטרך לעשות משהו.

    השבמחק
  4. בהחלט אוף!
    מקווה שזה יסתיים מהר ומהאוויר ושלא יצטרכו להכניס אף חייל שלנו לעזה

    השבמחק
  5. הם לא אמורים בכלל להכנס לשטח, רק להחליף סדירניקים. 
    הדיווחים שלו מאשרים את ההנחה שלך- כרגע זה המתנה. בחום. בלי צל. מסכן 

    השבמחק
  6. אני כל כך מקווה שזו תהיה הפעם האחרונה של מישהו במצב כזה. חבל שרוב הסיכויים שזה תקוות שווא

    השבמחק
  7. בעמוד ענן לא הכניסו אף חייל לעזה וזה החזיק שנה וחצי. אני גם רוצה לקוות שלא יכניסו חיילים לעזה אבל לא במחיר של מצב כזה כל שנה וחצי. 
    אני מאמינה שאין ברירה, אם רוצים משהו אפקטיבי חייבים להכניס כוחות רגליים. אני רק מקווה שכולם ייצאו בשלום. 

    השבמחק