יום שבת, 5 ביולי 2014

מונדיאל בכל מקום

הולכים בציר מוריה, מכל מקום רואים מסך טלויזיה ענק. 


beer and breakfast סגור. כנראה הבינו שאין טעם למכור בירה אם אין להם מסך טלויזיה. או שאף מוכר לא הסכים לבוא לעבודה בזמן משחק. חבל, מקום נחמד, בירה ישראלית במחיר שפוי עם נשנושים מושחתים באוירה של פלאפליה. כיף לשבת שם בשבת בצהרים.


בכל מקום יש עכשיו מבצעים על הבירה אבל המחיר הוא לראות כדורגל. 


מזל שבעלי צמחוני, הוא לא אוהב כדורגל. 


המקום היחיד שלא רואים בו כדורגל זה הבית קפה שמאלני שמגיש אוכל אורגניטבעונינטול גלוטןכל מה שאופנתי עכשיו. כמו שאמרתי, צמחונים לא אוהבים כדורגל. 


 


יש לי חתולה בררנית. היא מייללת יללות רעב למרות שיש לה אוכל בצלחת. אני באה למלא לה את הצלחת ורואה שהיא השאירה רק את החתיכות המשולשות (האוכל מגיע כערבוב של צורות וכנראה גם של טעמים). איך היא הצליחה לאכול מסביב ולהשאיר רק את החתיכות האלה, אני לא יודעת. 


היא קצת מקיאה בזמן האחרון, נראה לי שאני צריכה להחליף לה אוכל. 


 


יום שבת, עוד מעט הולכים להורים שלו, אחר כך לשלי. אתמול רבנו, סיימנו לריב, היום בסדר. אולי פועה צודקת. אולי לא. אולי יהיה בסדר. אולי לא. אני בוחרת להאמין שכן. לפחות סוף השבוע הזה הוקדש ללא לעשות כלום, רק לנוח. משהו שהייתי צריכה כבר המון זמן. וגם לחזור לחדר כושר אחרי הפסקה ארוכה. מזל שהם נחמדים, אחרי שהסברתי לאחראית על הברכיים הקפיאה לי את המנוי רטרואקטיבית לשלושה שבועות. 


 


עוד שבוע מתחיל מחר. נקווה שיהיה מוצלח יותר מהאחרון. 

11 תגובות:

  1. חחח איך צמחוני קשור לכדורגל?

    השבמחק
  2. זו באמת הפעם הראשונה ששמעתי קשר בין צמחונות לכדורגל...
    אנסה לעקוב אחר העניין הזה (ולהמשיך את המחקר, כביכול)
    מזדהה לגמרי עם נושא החתולה הבררנית
    אצלי הם לא אוכלים כל דבר...
    באוכל הרטוב (מקפידה לתת כפית או אפילו חצי כפית ביום לכל אחד מהם אוכל משומר) מצאתי בסוף טעם אחד של פנסי פיסט שהם מוכנים לאכול. 
    ביבש אני קונה את ה-royal canin זה שמונע hairballs....
    שניהם טורפים את זה בהנאה...
    לגבי הביקורים אצל ההורים - זה לא מעיק, שניהם באותו יום כל שבוע?

    השבמחק
  3. אולי באמת אם אני אקנה לה אוכל מחנות חיות מחמד ולא בסופר אני אמצא משהו קצת יותר טוב. למה את מקפידה על אוכל רטוב? מה זה נותן להם?

    הביקורים אצל ההורים מתישים בכל מקרה, ככה לפחות הם ביום אחד ולא ממלאים את כל הסופשבוע

    השבמחק
  4. סטטיסטי מובהק?
    מה-R^2? מה המקדם?

    השבמחק
  5. לפני כמה חודשים קניתי לחתולי חצר שלנו אוכל שהוא מיקס
    והם באמת אהבו צורות מסויימות יותר מאחרות
    צריך לבדוק טוב את המרכיבים של האוכל לחתולים
    חשוב מאוד שהעוף/בשר יהיה במקום ראשון ברשימת המרכיבים (ככה את יודעת שהאוכל הוא לא על בסיס דגנים)

    השבמחק
  6. במשפחה שלך רואים מונדיאל?

    השבמחק
  7. באמת אני צריכה להוריד את ההורים שלי לפעם בשבועים. הבעיה היא שהם פרודים אז גם ככה זה שבוע אצל אבא שבוע אצל אמא. אם נוריד אחד מהם יעלב או שהם ישנו את כל הסדר שבועות וזה לא יגמר בטוב. 

    השבמחק
  8. אני לא מבינה איך היא מצליחה למיין את הצורות. זה לא כאילו יש לה צלחת שטוחה והיא יכולה להזיז אותם הצידה. 

    השבמחק
  9. כן, בהחלט. כאשר  ההורים פרודים אז זה מסבך את עניין הביקורים...
    סומכת עליכם שעם הזמן תפתחו את הרוטינה שלכם ♥

    השבמחק
  10. הממ נראה לי שאבא שלי רואה.
    אני לא רואה.

    השבמחק