יום שלישי, 15 ביולי 2014

עוגיות גרנולה מקמח מלא

לשמור לעתיד כי הן יצאו מוצלחות. חבל שלא צילמתי תוך כדי


עוגיות גרנולה מקמח מלא


 


(כמות: 15-20 עוגיות)עוגיות גרנולה


מצרכים:


1 ביצה קטנה


50 גרם חמאה בטמפ' החדר


1/3 כוס סוכר חום (ניתן להחליף ב 1/3 כוס "כמו סוכר" או כל ממתיק אחר)


1/2 כוס גרנולה ללא שמן וסוכר


1/3 כוס קמח מלא


1/4 כפית אבקת אפיה


1/3 כפית אבקת קינמון


2 כפיות קוקוס


קורט מלח


1/4 כוס אגוזים קצוצים


 


אופן הכנה:

 


-מחממים תנור ל-180 מעלות.


-מערבבים את כל החומרים לפי הסדר בו רשומים עד לקבלת עיסה אחידה (מעט דביקה).


-מסדרים נייר אפייה על תבנית ויוצקים באמצעות כפית כדורים, מניחים בתבנית ומשטחים מעט (לצורת עוגייה עגולה ושטוחה).


-אופים כ 15-20 דקות עד שהעוגיות מזהיבות. מוציאים ומצננים.


*הערה: ייתכן והעוגיות ייצאו רכות בתוכנן, הן מתקשות ונעשות פריכות בחוץ.


 


הערות שלי


*במקום גרנולה השתמשתי בפתיתי שיבולת שועל (זה מה שהיה בבית). זה נתן לעוגיות מרקם אוורירי וטעם מעניין.


*קצת מתוק, אפשר להוריד בכמות הסוכר.


*יצא לי ממש מעט עוגיות, אז עשיתי נגלה שניה. 


*לנגלה אחת הוספתי חמוציות, לשניה צימוקים. 


*לא היה לי קוקוס אז שמתי שקדים טחונים שמצאתי בארון. אני לא יודעת עם זה עשה משהו.


*לא קיבלתי עיסה אלא בצק (לא נראה לי שיש מספיק נוזלים לעיסה). במקום לצקת כדורים עם כפית גלגלתי כדורים ביד. זה נתן להן צורה יותר חלקה.


*האגוזים קצוצים גס, אני אוהבת מרקם של אגוזים בעוגיות. 


ככה זה נראה:




תגובה 1: