יום ראשון, 13 ביולי 2014

יש לי בלון :)

יומולדת שמח לי :)


זה רשמי, מאז שפגשתי אותו העברתי יותר ימי הולדת בלעדיו (2) מאשר איתו (1). ועדין היומולדת שמח כי אני מתגעגעת אליו. כי יש לי למי להתגעגע ומי שמתגעגע אלי, כי יש לי סיבה להיות עצובה שהוא לא פה. אבסורדי משהו :S


ללא ספק, הפסקתי לשנוא את ימי ההולדת שלי. כי היתה לי שנה נפלאה איתו ולמרות שלא היינו יחד ביומולדת הקודם ולא היינו יחד ביומולדת הזה, היינו יחד בכל הזמן שביניהם. היינו יחד באיטליה ובפראג (איזה כיף זה ללכת לתרום דם ולרשום בסעיף מדינות שביקרתי בהם בשנה האחרונה 2 מדינות:) ). היינו יחד ביום שישי אביבי ונפלא מתחת לחופה. היינו יחד בחגים והיינו יחד עם כל המשפחה ועוד קצת נספחים בפסח. 


אני מוכנה לוותר על כל ימי ההולדת בתנאי ששאר הימים ישארו כמו שהיו בשנה הזו :)


 


אני מאחלת לכל מי שקורא פה וגם למי שסתם עבר בסביבה שתהיה לכם שנה שמחה כמו שהיתה לי


 


ולי אני מאחלת שהוא יחזור בקרוב כי אני מתגעגעת וגם דואגת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה