יום שבת, 12 ביולי 2014

הייתי מאוד עקרת בית היום

חשבתי להכין עוגה כי מחר יומולדת אבל הוא אמר לי שהוא ביקש שחרור ל48 שעות להיות איתי (איזה מתוק:) ) אז החלטתי במקום להכין עוגיות גרנולה שהוא יוכל לקחת איתו כשהוא יחזור לצבא. אני לא משלה את עצמי שאולי העניין יגמר והוא לא יצטרך לחזור. רק שכחתי שאין לנו גרנולה, רק שיבולת שועל מפוררת, אבל זה גם טוב. מצאתי מתכון עם ממש מעט חמאה ומעט סוכר ומעט קמח... בקיצור מהר מאוד הבנתי שיש מעט מהכל וגם מעט עוגיות בסוף. אז הכנתי פעמיים. נגלה אחת עם שאריות חמוציות שמצאתי במקרר ונגלה עם צימוקים שמצאתי בארון תבלינים כשחיפשתי אגוזים. למרבה הפלא מצאתי גם אגוזים. יצא קופסה ועוד קצת. את הקופסה הוא יקח איתו, העוד קצת בשבילי :).


הכנתי גם פסטה עם רוטב מושקע, כזה עם עגבניות וחציל וכמה קישואים שמצאתי במקרר. יצא הרבה. אם לא ישחררו אותו השבוע זה יספיק לי לשבוע שלם. שאלתי אותו בטלפון עם הוא תכנן לעשות משהו עם הקישואים, הוא אמר שהם היו מיועדים לפלפלים ממולאים שכנראה לא יקרו ועדיף שאני אשתמש גם בפלפלים.


אז כדי שלא לבזבז פלפלים הכנתי ממרח פלפלים קלויים. כל המתכונים שמצאתי דיברו על 6 פלפלים ולי היו רק 3 (עוד אחד הלך לפסטה) אז חשבתי לעצמי שיהיה לי מספיק לצנצנת קטנה. בסוף הספיק לי לשתיים. מזל שאנחנו שומרים צנצנות. 



פעם ראשונה שדיברתי עם השכן שלנו. מסתבר שהוא אמריקאי (או משהו אחר דובר אנגלית, אני גרועה בלזהות מבטא) שעושה פוסט בטכניון ובא לשאול אותי אם אני יודעת איפה המקלט שלנו. קצת התביישתי להגיד לו שאין לי מושג וכשהיתה אזעקה נשארתי בבית. בכל מקרה הסברתי לו שהמקום הכי טוב זה חדר המדרגות ואני מבטיחה שאם תהיה עוד אזעקה אני אצא לשם ביחד איתו. מסכן, סך הכל בא ללמוד פה ופתאום הוא צריך לחפש מקלט. הייתי מזמינה אותו לקפה אבל הבית היה מבולגן לגמרי הרגשתי לא נעים. וגם כשהוא דפק בדלת לבשתי רק פיז'מה אז שמתי על עצמי קימונו שהוצאתי מהארון למקרה שתהיה שוב אזעקה ואני ארצה לצאת לחדר מדרגות, אז הרגשתי קצת מטופשת לארח מישהו בקימונו. עכשיו קצת יותר מסודר. אולי אני אביא לו עוגיה.  

10 תגובות:

  1. וואו, ממש נהיית עקרת בית למופת 
    בא לי על העוגיות שלך
    אז מתי אמור להגיע האחד? מחר?
    אין מצב שאת לא יודעת איפה המקלט שלכם....את רצינית?
    באיזו קומה את גרה? 
    אני באמת תמיד מרחמת על הזרים שמגיעים ארצה ואז פורצת להם מלחמה או תקופת פיגועים וכו. 
    כך בעצם הפסקתי ללמוד פסנתר...המורה שלי היה אמריקאי, וכשפרצה מלחמת ששת הימים הוא ברח מהארץ....לא נורא, המשכתי אחר כך ללמוד כלים אחרים 

    השבמחק
  2. הוא ביקש לצאת מחר. אני מקווה שיתנו לו. כמו שאמא שלו טרחה להזכיר לי, גם שנה שעברה הוא לא היה איתי ביומולדת שלי. 

    למה שאני אדע איפה המקלט? מתי פעם אחרונה היה צריך לרדת למקלט? עכשיו עדיף להשאר בחדר מדרגות. יש דקה וחצי להגיע למרחב מוגן, אם אני אתחיל לרוץ במדרגות אני על בטוח אחליק ואשבור משהו ואז אני אהיה בחדשות בתור פצועה קל שנפגעה כשרצה למקלט. לא תודה, חדר מדרגות עדיף. 

    השבמחק
  3. האמת שאצלי סופ"שים הם הזמן היחידי לבשל באמת
    אם כי עם החום הנוראי הנוכחי גם לבשל לא ממש מתחשק לי
    מה שכן עשיתי היום 6 מכונות כביסה

    השבמחק
  4. אמש בחמישה לתשע שמעתי את התוכניות שלהן לתשע, אז התלבשתי בהתאם, הסתרקתי והייתי בול מוכנה לאזעקה ולחדר הבטחון הקומתי כאן

    השבמחק
  5. :-) אני רק מזל טוב. ותקווה שהוא חזר. ושעד שיסתיימו ה48 שעות כבר לא יהיה בו צורך. ומזל טוב יקירתי (ואם לא ילך כל האיחול שלעיל, אז אם שנה שעברה התחילה בזה שלא היתם יחד ביום הולדת ועדיין היתה נפלאה, אז שגם זו... יותר. הרבה הרבה יותר!)

    השבמחק
  6. קולולולולולולולולו

    הופ הופ טרללה גדלת בשנה...
    ברכות ליום הולדתך ה27
    יומולדת שמח

    השבמחק
  7. 6 מכונות זה יעיל. הבאסה זה לקפל הכל בסוף 

    השבמחק
  8. כל הכבוד, ככה מקבלים מטח :)
    יפה מצידם שהודיעו, שאנשים יוכלו להגיע מדוגמים לחדר מדרגות, אחרי הכל, לא בכל יום פוגשים את השכנים. 

    השבמחק
  9. תודה :)
    לא חזר, אבל לא נורא, ככה אני יכולה לדרוש פיצוי :)
    בכל זאת מקווה שיחזור מהר, אני מתגעגעת :( 

    השבמחק
  10. תודה, אין כמו קולולולו להעלאת המצב רוח :)

    השבמחק