יום שישי, 11 ביולי 2014

מחשבות באמצע הלילה

באמצע חלום נשמעת אזעקה. אוף נו, מה אזעקה עכשיו, איזה חוסר התחשבות, מי יורה טילים באמצע הלילה. חשבתי שטילים זה רק ביום כי בלילה אפשר לראות אותם בקלות. טוב נו, צריך לצאת לחדר מדרגות. לובשת חלוק ומסתכלת בחוץ. ריק שם וחשוך, מה אני אעמוד עכשיו כמו דפוקה בחדר מדרגות עם החלוק הזה. חם לי רצח עם החלוק. הייתי צריכה לקחת את הקימונו. כמה מוזר זה יראה ללבוש קימונו להתקפת טילים?


טוב לא חדר מדרגות, להצמד לקיר פנימי. אוף אני צריכה להשתין. בוא נראה, נראה לי שהשירותים פונים לכיוון מערב, כנראה בסדר. הולכת, חוזרת, נצמדת לקיר פנימי. החלון פונה צפונה, עדיף לא לחזור למיטה. אבל אני קומה עליונה, אם יבוא מלמעלה לא משנה מה הכיוון. אולי בכל זאת היה עדיף לצאת לחדר מדרגות. כמה זמן בכלל עבר מהאזעקה? אפשר כבר לחזור לישון?


נזכרת בשיחה מהצהרים שמישהו טען שזה טפשי להתחיל לחפש מרחב מוגן אם ידוע שהסיכוי לנפילות בחיפה נמוך כל כך. אני יודעת שמה שהוא אמר טפשי אבל באמצע הלילה אני מחליטה לאמץ את ההגיון הזה וחוזרת לישון.


 


בבוקר מתלבטת עם להתקשר לאחד לספר לו שהיתה פה אזעקה. לא, חבל סתם להלחיץ. להתקשר לאמא? בטוח לא רוצה להלחיץ. חמותי מתקשרת. הפעם לא כדי לשאול אם שמעתי ממנו משהו אלא מה שלומי ומה עשיתי באזעקה. אמרתי לה שיצאתי לחדר מדרגות. למה להפחיד סתם. מזמינה אותי לעל האש אצל אח שלו ליד ואדי ערה. כן ממש, אני עכשיו לבד אסע לואדי ערה. 


 


בדקתי היום בבוקר, השירותים פונים למזרח, חדר השינה דרומה. בעצם זה הגיוני אם אחרי הצהרים השמש נכנסת בסלון. אין לי חוש כיוון בשיט.

8 תגובות:

  1. וואי לא נעים בכלל. האמת שבכל מקרה עדיף חדר המדרגות כי הוא מבטון ויחסית הכי ממוגן.....לא משנה מה הסיכוי שזה יפול בחיפה...אם זה יפול עלייך אז משנים הסיכויים?
    באסה שאת לבד עם כל זה.
    באמת היא רצתה שתסעע לבד לואדי ערה?????

    השבמחק
  2. יש אזורים שבהם הרבה יותר לא נעים, פה זה סתם מבאס. פעם הבאה אם תהיה, ואני מקווה שלא תהיה, אני אלך לחדר מדרגות. 

    השבמחק
  3. את מוזמנת להתקשר אליי. אני מכירה היטב את התחושה ש"צריך" לדווח למישהו ואין למי באמת.

    השבמחק
  4. היום בערב ראינו יירוט של כיפת ברזל ב-LIVE
    הקטע המצחיק שלפי הTV הייתה אמורה להיות אזעקה במרחב שאליו המושב שאני גרה בו שייך
    אבל נופ, נאדה, גורנישט
    גם לא ביישובים ליד
    (אולי לא רצו להפריע לאנשים באמצע ארוחת שישי?)

    אגב, אצלי הבית מקלקר
    אין איפה להתחבא (אולי מתחת לרצפה )

    השבמחק
  5. בשלוש בלילה, מספיק שאני ערה, לא צריך להעיר עוד אנשים.
    תודה על ההצעה :)

    השבמחק
  6. אולי אין אזעקות בשבת. אלוהים שומר על הבתים
    בית מקלקר זה ממש בעיה. עדיף כבר לא לקום מהמיטה

    השבמחק
  7. כן, זה מה שיש לנו עכשיו בראש, כיוונים, קירות, מה ללבוש לחדר מדרגות

    השבמחק
  8. נושאים חשובים ללא ספק. חבל שביום יום אנחנו מזניחים אותם, מזל שיש מלחמה להזכיר לנו מה חשוב

    השבמחק