יום שבת, 1 בפברואר 2014

שוב לבד

שוב שמתי אותו על הרכבת וחזרתי לבית ריק. זה נשמע דרמטי "חזרתי לבית ריק". רוב השבוע אני חוזרת לבית ריק כי הוא מגיע אחרי. חוץ מזה זה לא ריק, יש פה חתולה. אבל זה מרגיש אחרת הידיעה שהוא לא בבית והוא לא יהיה בבית בשבועיים הקרובים. הבית מרגיש ריק. 


הפעם זה רק שבועיים אבל זה עדיין מרגיש הרבה. 


פעם קודמת שהוא נסע הוא חזר עם טבעת. אמנם החביא אותה במשך חודשיים אחר כך אבל העקרון חשוב. הפעם לפני שהוא נסע הסתכלנו על טבעות ואפילו סגרנו על שני סוגים שאנחנו מתלבטים ביניהם וקבענו לקנות כשהוא יחזור. 


פעם קודמת שהוא נסע סופסוף נרשמתי לחדר כושר והתחלתי לקחת את עצמי בידים בענייני תזונה. מאז ירדתי 8 קילו. זה לא הרבה וזה ירידה איטית אבל בטוחה ועברתי את הסף בין שמנמנה לבין נראית טוב בשמלה הנכונה. עכשיו נשארו לי חודשיים וחצי לתת גז, להמנע באופן מוחלט מסוכרים ולהיות פצצה בחתונה שלי. טוב נו, לא פצצה, אבל חטובה. או שאני אעצור כאן. זה המשקל הנכון שלי, ככה אני נראית כשאני לא מרעיבה את עצמי או מתעללת בעצמי, ככה טוב לי, אני מרגישה נכון. יש לי עדיין עוד הרבה לרדת לפני שאני אגיע להגדרה של רזה מדי, אבל אולי זה לא נכון להתאמץ יותר מדי, זה לא טבעי אם זה לא בא בטוב. אם אני אהיה קשוחה מדי עם עצמי עד החתונה, אחרי החתונה אני אשחרר את הרסן ואחזור חזרה למצב הקודם. אבל אם אני אמשיך ככה, בסבבה, אולי אני אפילו אצליח למשוך עוד הרבה אחרי החתונה. מה יותר חשוב בחתונה, להיות סקסית או להיות אני?


אז בשבועיים הקרובים זה אני, החתולה ואתם. כנראה שתשמעו ממני הרבה. 


 

10 תגובות:

  1. אני חושב שלהיות את.
    אף פעם לא הבנתי את הטירוף הזה שבחתונות של לעבור לדיאטת כסח.
    לפי דעתי הדיאטה אמור לבוא כשרוצים למצוא בן זוג, לא שכבר שכנעתם אחד את השני לצעוד יחדיו לחופה ...

    השבמחק
  2. להיות סקסית! 
    רק שתראי יפה בחתונה ואחכ תרשי לעצמך לעלות כמה קג , להיות במשקל טבעי
    גם תחשבי שתהיי בהיריון ויהיה לך מספיק זמן שבעולם להיות שמנה

    השבמחק
  3. אני חושבת שהחלק הכי שפוי שלך הוא זה שיענה על השאלה הזו, כי בסופו של דבר, עוד עשרים שנה כשתסתכלי על התמונות, את מי תרצי לראות מתחתנת? את עצמך? או איזו פצצה מהממת שנעלמה? החתונה בעיני היא חגיגה של אהבה, שלך אותו שלו אותך וגם שלך אותך... תהיי שפויה, הלחץ גם ככה יתן את הפוש של הקילו האחרון ואת תהני מערב בלתי נשכח עם קילו אחד יותר פחות. תהיי עסוקה בלהנות ולאהוב. פחות בכל השאר :-)

    השבמחק
  4. אני בעד שתהיי את

    השבמחק
  5. קודם כל מאחלת זמן איכות עם החתולה ושיעבור מהר, כמה שפחות געגוע... 
    שנית את לגמרי צודקת לגבי המשקל. עדיף שתהיי את ותשמרי על זה לאורך זמן.
    שלישית.....איזה כיף שאת מבטיחה שנשמע ממך הרבה...

    השבמחק
  6. הקטע של החתונה זה שיום שלם הצלם הולך לצלם אותי בלי הפסקה ואני הולכת להיות מתועדת בכל רגע ומכל כיוון ורק המחשבה הזו עושה לי כל כך רע ששכחתי מה רציתי להגיד. אה כן, ביום הזה יהיו לי יותר תמונות מאשר בכל חיי הבוגרים, ככה שעדיף שאני אראה בהם טוב

    השבמחק
  7. ואו איזה אופטימיות. אני אשקול את עניין ההריון כתרוץ ללמה לא המשכתי בדיאטה גם אחרי החתונה :-)

    השבמחק
  8. כתבת שפוי ומתחתנת במשפט אחד. יש פה סתירה. אבל אם אני טוענת שאני נשארת שפויה אז אין ברירה אלה להודות שאת צודקת. אני איט איז

    השבמחק
  9. החתולה כבר הספיקה לנשוך אותי ולעוף מהמיטה בתגובה. נקווה שהיא תתנהג יותר יפה בהמשך אחרת זמן איכות לא יהיה פה

    השבמחק