יום שני, 10 בפברואר 2014

אוף לא הולך לי

האורז שהכנתי יצא מאוד טעים בפוטנציה. הירקות רכים והטעם שלהן נספג באורז ויש את כל הטעמים הדרושים. רק ששמתי יותר מדי מים והכל נהיה מושי, חוץ מהבסיס שנשרף (דווקא השרוף מוסיף טעם מטוגן).


ההזמנות לדוגמה שהדפסתי יצאו בכלל לא כמו שהן נראות על המחשב. הצבעים שונים לגמרי ויש פקסול נוראי שבכלל לא ראיתי על המסך שלי. פעם הבאה אני צריכה להדפיס במדפסת צבע לפני שאני מדפיסה מקצועי.


אני לא מצליחה להתרכז בעבודה, אני קופצת ממשימה למשימה ולא מצליחה להשלים אף אחת. אני לא מצליחה לחשוב קוהרנטית. איו לי כוח לעבוד ואני רק מחפשת תירוצים לעשות משהו אחר.


 


 זה נראה לכם בקשה מוגזמת לקחת חופש לטובת הכנות לחתונה, ככה חודשיים בערך?

4 תגובות:

  1. חחח חופשה של חודשיים לקראת החתונה....אהבתי :-)
    שבי רגע, תנשמי (רגיל, לא עמוק או משהו מיוחד)....
    איפה הלחץ, הבלבול, חוסר הריכוז והסבלנות? בגוף, איפה הם מרגישים לך בגוף? בבטן, בחזה? בעורף?...תני לתחושות לעחות. תני לעצמך להרגיש אותן אפילו שהן ממש לא נעימות. קבלי אותן. הן שלך ויש להן זכות קיום. חבקי אותן ואת עצמך ....זה בסדר להרגיש ככה. תנשמי. כמה דקות היום וכמה דקות מחר..  כל יום קצת...סםרי לי אם זה עוזר ♥

    השבמחק
  2. אוף השגיאות מקלדת האלה! לעלות, כמובן
    וספרי לי

    השבמחק
  3. בכתפיים. ניסיתי, היה מרגיע. ואז עשיתי מה שהייתי צריכה לעשות מלכתחילה, התקשרתי לאמא שלי. אין כמו אמא להרגיע כשצריך

    השבמחק
  4. שמחה מאד לשמוע!!! 

    גם הבת שלי טוענת כך (אין כמו אמא ).... 

    דווקא אמא שלי בדרך כלל מלחיצה יותר אז אני לא ממש נוטה לפנות אליה.... 

    השבמחק