יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

איףףף

אני משתמשת בחול מתגבש בארגז של לאסי. פעם קודמת שקניתי לה חול קניתי משהו שונה מכרגיל. כנראה שבגלל שערבבתי אותו בחול שכבר היה בארגז, החול היישן עדיין השפיע ולא שמתי לב להבדל. בפעמים האחרונות שמתי לב שאין הרבה גושים אבל לא התייחסתי לעובדה הזו. 


היום באתי לנקות לה את החול וענן צחנה תקף אותי ברגע שפתחתי את הארגז. ואז הבנתי שאם אין גושים זה אומר שהשתן לא התגבש ואם הוא לא התגבש אז הוא נספג וכל החול ספוג שתן. איככככ. שלחתי את המיועד לסופר לקנות חול ריחני שהוכיח את עצמו בעבר, זרקתי את כל החול הישן, שטפתי את הארגז במיים רותחים ישירות מהקומקום החשמלי ומילאתי אותו בחול חדש בנחוח מרענן, או לפחות זה מה שכתוב על השקית. 


אני מתלבטת עכשיו אם גם את החתולה צריך לחטא במים רותחים.


 


יש משהו שאני חייבת לפרוק.


אני לא זוכרת מתי שמעתי שיר של אינשטיין פעם ראשונה, אף שיר שלו לא שינה לי את החיים, לאלבום שבלול התוודעתי דרך הדיסק המאוד מוצלח לדעתי חזרה לשבלול. אמנם בחרתי שיר שלו כשיר כניסה לחופה עוד לפני שהוא מת, אבל זה שיר שפגשתי בביצוע אחר ורק יותר מאוחר גיליתי שהוא שר אותו במקור. אתמול בעבודה שמתי גלגלץ כי חשבתי שיהיה נחמד שירים שלו כל היום אבל בפעם השלישית ששמו את עטור מצחך נמאס לי וכששמו את לבכות לך בפעם החמישית כיביתי את הרדיו. היום בבוקר השדרן הבטיח שישמיעו אותו לפי סדר אלבומים ככה ששירים לא יחזקו על עצמם אבל עדיין תחנו את הקלאסיקות ואני לא רוצה לשמוע אותו יותר. לפחות את שיר החופה שלנו השמיעו רק פעם אחת.


אני לא מתאבלת ולאמרגישה שהעובדה שהוא מת נוגעת לי איכשהו.נכון, הוא היה משהו מיוחד במוזיקה הישראלית, אבל מוזיקה פשוט לא משפיעה עלי ברמה כזו. 


זהו, אמרתי את זה. עכשיו אפשר לסקול אותי.


 


במסגרת דברים שלא עובדים, המחשב שלי כנראה מת סופית. אולי אפשר להציל אותו על ידי השתלת איברים, אולי זכרון או הרד דיסק, אבל אין לי ראש לזה. את הפוסט הזה כתבתי על הנקסוס 10 שהוא בעצם כמו הטלפון שלי רק גדול יותר. ומשום מה המקש רווח שלו לא מתפקד, שזה מצחיק כי זה לא באמת מקש ובכל זאת הוא תקול.


עברתי את ה 10000 כניסות, סיבה לחגיגה. שמתם לב איך הצלחתי להשחיל את החתונה גם לפוסט לא קשור בכלל?

6 תגובות:

  1. אז לא אסקול אותך באבנים - ויפה שכתבת מה שעל ליבך.
    לא כל אחד מגיב אותו דבר לאותו מצב - וטוב שכך. 
    העצבות שתקפה אותי כאשר נודע לי שאריק איינשטיין נפטר הפתיעה אותי. אני לא נוטה להיסחף בדברים כאלה...גם כאשר רבין נרצח העצב שלי היה בעיקר על זה שבמדינתנו נרצח ראש ממשלה...ועוד על ידי יהודי! לא אהבתי את פולחן האישיות שלאחר המוות (שלא היה לו זכר בחייו)....
    לגבי לאסי - אני תמיד השתמשתי בחול קריסטל - והסתדרתי עם זה מצוין! כבר מעל לשלוש שנים שיש לנו את <a title="cat genie" href="זה &nbsp Target=_BLANK class=msg>http://www.catgenie.co.il/Hebrew/">זה &nbsp;ומעבר לנוחות וההיגיינה, זה אפילו השתלם כלכלית (כיסה את ההשקעה הראשונית תוך כמה חודשים וגם ההוצאות השוטפות פחתו).
    חשבת אולי לקנות מחשב בזול ביד 2? יש המון אנשים שקונים חדש סתם כדי לשדרג ומוכרים מכשירים במצב ממש טוב!

    השבמחק
  2. איתך במלחמתך הצודקת! גם לי המוות שלו לא נגע.
    מת, עצוב, אלה החיים, נגמרים. מי יותר מהר ומי פחות מהר אבל נגמרים. ואיזה פסטיאבל עשו עליו! היחיד שמשתווה לו זה רבין! טיפה הגזימו.

    אני משתמשת בסימפליסיטי, חול מתגבש זול בטירוף ודי טוב. במה אתם משתמשים בד"כ?

    השבמחק
  3. אני יכולה לקנות מחשב טוב. אין לי בעיה של כסף. זה העיקרון של לקנות משהו שאני לא באמת צריכה מציק לי. סוג של חינוך כנראה

    השבמחק
  4. האמת שהפסטיבל היה נחמד כי היתה מוזיקה טובה ועדיין משמיעים אותו כמה פעמים ביום. אבל כל המסביב היה מוגזם.

    אני בדרך כלל משתמשת בever clean. לפעמים גם חול של שופרסל כשיש לי כוח לסחוב כי הוא מגיע בחבילות גדולות יותר.

    השבמחק
  5. מאז שהחתולה הפרסית שלי מתה, אין לנו יותר חול לחתולים בבית
    4 החתולות שיש לנו עושות את הצרכים שלהן בחוץ, ובכלל הן אוהבות להיות בחוץ ולא בבית, רוב היום

    אני לא חושבת ששירים של אריק איינשטיין שינו לי את החיים או בכלל להרבה אנשים
    הוא שר טוב, היה לו קול חם שנעים לשמוע, וההגשה של השירים שלו הייתה טובה ולכן הרבה אנשים התחברו אליו ולמוזיקה שהוא יצר
    כשאני הייתי ילדה הייתה לנו בבית קלטת וידיאו כמו גדולים, כמה חרשנו על הקלטת הזאת. בתקופת היש רק ערוץ אחד בטלוויזיה זה היה אחד הדברים שהעסיק  אותנו
    הפסטיבל סביב המוות שלו היה קצת מוגזם לטעמי
    וביום הראשון השמיעו רק את השירים העצובים שלו (אלה שמשמיעים כשיש אירוע לא חיובי במיוחד במדינה שלנו) וביום השני כבר היה גיוון.
    היה לי עצוב אני מודה, כאילו עננה ירדה על חלק ניכר מהאנשים וזה פשוט השפיע.

    אם את לא באמת צריכה מחשב, אז באמת חבל להוציא על זה כסף
    לי בבית יש שניים (נייח ונייד) קל לנחש במה אני משתמשת יותר...
    ואה יש סמארטפון גם

    השבמחק
  6. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק