יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

לפחות משהו אחד הולך חלק

קיבלתי הערה על כך שפוסט קודם לא כתבתי שום דבר על חתונה אז הרי תיקון, פוסט שלם שיוקדש כולו לנושא.


ולחדשות הטובות שבטוח שכולכם ציפיתם לשמוע: נמצאה השמלה המושלמת! כרגע היא אמנם נמצאת רק בדפי המחברת של התופרת אבל בעזרת הגורמים הרלוונטים בתוך כמה חודשים היא תשב לי על הגוף באופן מושלם. 


היא לא מושלמת במובן של השמלה הכי יפה או שכולם יגידו וואו, היא מושלמת כי היא בדיוק מה שחיפשתי. היא פשוטה ועם זאת מיוחדת. היא בגזרה שלא מדגישה את הגוף אבל נותנת לו אשליה של אורך ורכות. היא רומנטית לא בקטע מודרני מעודכן אלא בסגנון של פעם. 


את החיפושים התחלתי בלי יותר מדי אופטימיות. ידעתי בגדול מה הסגנון שאני רוצה וחברה שלי שלקחה על עצמה להיות מדריכה הסבירה לי שאני צריכה תופרת אבל אני צריכה לעשות סבב סלוני מעצבים קודם לדעת איזה גזרה מתאימה לי כי אצל תופרת אי אפשר למדוד. אז נכנסתי לכמה אתרים של מעצבים לאורך ציר מוריה והכרמל ודי התיאשתי. הכל היה מאוד יפה אבל שום דבר לא היה דומה למה שרציתי. כבר התחלתי להתיאש והתלוננתי לשותף שלי למשרד, כי כזכור שיחות חתונה עכשיו באופנה, והוא אמר לי שגם אשתו לעתיד היתה באותו מצב ואז היא ראתה איזו תופרת בקיבוץ גבת שמצאה חן בעיניה. הקשתי בגוגל שמלות כלה גבת, כי כמה כאלה כבר יכולות להיות, ומיד ראיתי בדיוק מה שחיפשתי. קבעתי פגישה, עדכנתי את אמא שלי כי החברה החליטה שהיא לא יכולה ללכת איתי למדידות כי היא עומדת ללדת וביום שישי לקחתי אותה ונסענו לקיבוץ. 


המקום בקיבוץ בהתאם לכל הקלישאות ממוקם באסם תבואות ליד הרפת. עם רצפת בטון וחלונות רופפים. התופרת, בלי יותר מדי פוזות מיד ניגשה למלאכה, זרקה עלי גזרות ובדים וחיברה בסיכות ועם הערות עידוד מצד אמא תוך שעתיים גובשה לה שמלה.


המחיר באופן אובייקטיבי לא זול ביחס למשהו שאני הולכת ללבוש בדיוק יום אחד אבל באופן סובייקטיבי הוא חצי ממחירי שמלות  בכרמל שהם בתורם פחות מחצי מהמחירים בתל אביב ככה שאפשר לומר שיחסית יצאתי סביר.


אז עניין השמלה הסתדר מהר ובאופן אופטימאלי. עכשיו לדיג'י...


 


 


 

5 תגובות:

  1. אלופה, את! כל הכבוד! זה V מאד גדול, שכבר סימנת על נושא השמלה.
    מאחלת לך שיילך טוב גם עם הדיג’יי....

    נ.ב. יש עוד 2-3 פוסטים שכאילו כתבת אבל בפועל לא קיימים....אני מניחה שהחזרת לטיוטות???

    השבמחק
  2. בהחלט השמלה הוא נושא לא קל
    במיוחד שזה בגד שאת לובשת רק לערב אחד
    שמחה שמצאת את מה שאת רוצה

    השבמחק
  3. דווקא זה עבר בסופו של דבר בקלות. 

    השבמחק
  4. לא שמתי פוסטים בטיוטות, היה אחד שאני לא יודעת למה פורסם פעמיים אז מחקתי אותו. 
    לפעמים ישרא פועל בדרכים נסתרות

    השבמחק
  5. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק