יום שני, 2 בדצמבר 2013

פתגם חכם אומר- יש 3 דברים שאפשר להסתכל עליהם בלי הפסקה

אש, מים זורמים ומישהו אחר עובד. 


אני לא משתגעת על לראות אנשים אחרים עובדים, על מים זורמים אני יכולה להסתכל קצת אבל די מהר אני אשתעמם אבל על אש אני באמת יכולה להסתכל בלי הפסקה. בעיקר על נרות.


נרות שבת, אני אוהבת לראות את הדונג נמס. בהתחלה יוצר מכתש קטן, לאט לאט המכתש מתמלא ונוצר אגם האגם הולך וגדל עד לשוליים. וכשהקרקעית גם נמסה והופכת נוזלית האוויר שהיה מתחת לנר הופך לבועות ואני עוקבת אחרי הבועות עד שאחת מצליחה להשתחרר ולעלות. לפעמים אני טובלת את קצה האצבע בדונג הנמס. בהתחלה זה כואב אבל אז התחושה נעלמת. אני מקלפת את הדונג שהתקשה על האצבע ומחזירה אותו חזרה לנר ורואה איך הוא נעלם. אני יכולה לכבות את הנר ולהסתכל על הדונג קופא.


אני יכולה להסתכל על חנוכיה עד שהיא נכבית.לעקוב אחרי הדונג שמטפטף וקופא באמצע הדרך ויוצר נטיפים על החנוכיה. ואז כשהאש מגיעה למטה והחנוכיה מתחממת הנטיפים נמסים ונופלים. אני אוהבת את רגעי הדעיכה האחרונים כשהנר הופך לבריכה בתוך הקנה שבתוכה חתיכת פתיל שבוערת ושואבת אליה את הדונג הנמס עד שלא נשאר כלום והאש מתכווצת ונגמרת.


חנוכה זה חג יפה.

2 תגובות:

  1. מזל שלא קוראים לך שרה נתניהו

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק