יום שבת, 9 בנובמבר 2013

איך שגלגל מסתובב

יש בעבודה מישהו שהיה ראש צוות שלי פעם ומלבד כמה התנגשויות הסתדרנו ואפשר להגיד שהיינו חברים באופן קר. הבעיה היחידה בינינו היתה הצורך העז שלו להיות זה שמנהל אל מול הצורך שלי בעמצאות. הוא זכה להמון הערכה והמניות שלו היו בשמים ולי די נמאס מהפרוייקט שעליו עבדנו וניסיתי לצאת משם. כשסוף סוף הצלחתי לצאת הוא לא קיבל את זה יפה ודפק לי קטע ממש מסריח אצל המנהל וככה יצא שדי לא דיברנו יותר. אחרי כמה זמן, בפרוייקט החדש שעשיתי היתי צריכה את עזרתו וככה לאט לאט כן הצלחנו לעבוד יחד. לאחרונה צוותנו שוב, הוא ראש צוות ואני בצוות, רק שהפעם הוא כבר ידע להזהר איתי וגם אני באתי הפעם עם קבלות על דברים שכבר עשיתי ככה שהוא נתן לי את הכבוד המתאים. ואז דברים השתנו ומנהלים התחלפו וכל היוקרה והכבוד שהוא קיבל בתקופה הקודמת התחילו לשקוע ועכשיו המצב בינינו הפוך, אני זו שמקבלת המון הערכה מלמעלה והוא בקרשים ופתאום הוא שוב צריך אותי בתור חברה, מישהו שיקשיב לקשיים שלו ויבין אותו. ואני מתלבטת עד כמה מרושע יהיה מצידי עכשיו להגיד לו isn't karma a bitch?


 


עדכון מהפוסט הקודם (אני פשוט לא יכולה בלי), אז השלמנו עם זה שהחתונה לא תהיה קטנה וחמודה כמו שרצינו (בעיקר אני רציתי, הוא לא האמין שזה אפשרי). כנראה גם לא חלבית. אנחנו כבר לא אומרים 100 לכל היותר, אפילו מצאנו מקום שהמינימום שלו זה 100, אפשר להרחיב ל170 ועדיין יהיה מרווח. וגם אפשר להיות שם בשישי בצהרים ובדיוק בתאריך שאנחנו רוצים. אז עכשיו ההורים שלו מתלוננים על התאריך אבל לפחות בקטע הזה הוא לא מוכן לשמוע. בתקווה מחר נסגור עם המקום ואז נשאר רק את כל שאר הכאב ראש. אני רק צריכה לזכור לקחת הכל באיזי. לנסות להנות גם מהתהליך. זה לא יהיה בדיוק כמו שאני רוצה, לא נורא. החתונה היא לא רק שלנו. לא אם אנחנו לא רוצים השפעות שליליות ארוכות טווח.  


 


 


 


 

9 תגובות:

  1. בנוגע להוא מהעבודה
    נכון שאין שמחה כמו שמחה לאיד אבל תהיי את זאת שמוחלת ובעלת לב רחב

    השבמחק
  2. המממ. באת לי במקום עם הפוסט הזה. כשתגלי מה לעשות תגידי לי.

    היום הסתבר לי שבמקום המנהלת האהובה שלי, מביאים לנו את אחת הנשים שפחות חיבבתי מהסניף הקודם שהייתי בו (וסבלתי שם 9 חודשים). חברים באופן קר זאת אחת האופציות למה שיהיה בינינו. בתחילת דרכה היא תהיה מאוד תלויה בי, אבל היא עדיין תהיה המנהלת שלי. זיבי גדול.

    איף. קרמה היא אכן ביצ’.

    והמשך-בהצלחה בתכנוני החתונה...

    השבמחק
  3. אבל הרבה יותר כיף לשמוח לאיד. להיות בעלת לב רחב זה מבאס

    השבמחק
  4. אוי, אני זוכרת כמה שנאת את המנהלת בסניף הקודם. לפחות תהני מההתחלה ותנסי לא ללמד אותה יותר מדי שלא תוכל להסתדר בלעדיך. 

    השבמחק
  5. נו, אומרים שהעולם עגול וכו’...
    כנראה שהכל בסוף חוזר אלייך

    השבמחק
  6. אני אוהבת דברים עגולים. זה נותן הרגשה של שלמות. 

    השבמחק
  7. תמיד הגלגל מסתובב...
    וכמו שנדמה לי כבר שאני מכירה אותך, אין בך רשעות....לא רואה אותך מפעילה נגדו את קלף הקארמה....אלא אם ההתנהגות שלו תחזור על עצמה כאשר פתאם הענייינים ישתפרו עבורו...אז באמת זה יהיה קו אדום מבחינתי
    לגבי החתונה - קצת עצוב לי שאת מרגישה שאת מוותרת.....
    אני יכולה להתנהג כמו פולניה (שאני לא) ולומר שהכל התחיל בגלל שהכנסתם אותם לעניינים ושאלתם לדעתם....אבל בפועל זה היה מתעורר כך או אחרת, ואולי עדיף מוקדם כדי שתבינו עם מי ועם מה יש לכם עסק....

    השבמחק
  8. הוא טוען שזה לא ככה אבל כל העסק התחיל ברגע שההורים שלו אמרו לו כמה כסף הם יתנו לנו. 

    השבמחק
  9. בעל המאה ובעל הדעה.....כמובן
    וכל זוג הורים מגיב אחרת לעניין הזה
    יש כאלה שנותנים כסף ומכריזים שהזוג הצעיר יכול לעשות בו כרצונו (או לחתונה או לירח הדבש או למכונית או כחלק מרכישת דירה...).....
    יש כאלה שנותנים כדי לשלוט... ולפעמים אפילו אינם מודעים לכך בעצמם.
    אם הם כאלה שניתן לדבר איתם, אפשר להסביר בעדינות שבצב הנוכחי בארץ, עדיף להשתמש בכסף הזה לממן את חיי היום יום, ולהשאיר את מסיבת החתונה כמשהו קטן, אינטימי וצנוע....
    אם לא - אז אני מבינה מדוע הרמת ידיים, כדי לא להסתכסך כבר מעכשיו...

    השבמחק