יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

סתם

כמה קשה זה למצוא כוס קפוצ'ינו נחמדה. כוסות קפה נס יש כמו זבל, במגוון צבעים ודגמים, נמכרות 4 ב10. כוסות אספרסו נחמדות יש בכל מיני סוגים.  אבל כוס קפוצ'ינו, או כמו שניסיתי להסביר למוכרות בחנויות השונות, כוסות נמוכות ושמנות כאלה, יש רק מסוג אחד, צבע לבן משעמם, 30 שקלים  לכוס ותחתית. ככה זה במדינה שמוכרים בה קפה ב-5 שקלים. 


 


בעקבות הצלחתי לקבל כסף חזרה החלטתי להמשיך בצעדי ההתיעלות ולהפסיק לשלם כל חודש לכלל ביטוח בריאות, אין לי מושג אפילו על מה, שאריות מהעבודה הקודמת. אז התקשרתי לכלל ואחרי מערכת מיגעת לניתוב שיחות ענתה בחורה נחמדה ואמרה לי שהיא לא תבזבז לי את הזמן (תודה) והפנתה אותי לתמורה ביטוח כי רק הם יכולים לבטל לי את הביטוח. אבל אםם כבר התקשרתי היא תרשום אותי לאתר כדי שאני אוכל לעקוב אחרי הביטול. אמרתי בסדר ואז היא התחילה לבזבז לי את הזמן. אז אמרתי לא משנה, תודה שלום והתקשרתי לתמורה. שוב מערכת ניתוב שיחות מייגעת, צריך להוציא להורג את מי שהמציא את הדבר הזה, ואז עונה לי מישהו "שלום ג'אסט, מדבר אביב". אני שונאת שאנשים שאני לא מכירה פונים אלי בשם אז לרגע התבלבלתי וניסיתי לשחזר לעצמי במוח איך הגעתי אליו ולמה הוא יודע מי אני. כששיחזרתי אחורה את מערכת השיחות הבנתי למה הייתי צריכה להכניס תעודת זהות באמצע. צריך להרוג את מי שפיתח את הפטנט הזה. בסוף שלחתי פקס. רגע אחרי קיבלתי סמס שהפקס התקבל (למה הם יודעים מה המספר טלפון שלי) ויום אחרי קיבלתי סמס שהפקס ששלחתי תקין. יוהו. עכשיו נראה אותם מפסיקים לקחת ממני כסף. 


 


יש אתר, mit4mit שאמור לעזור למתחתנים לעתיד באמצעות ביקורות של מתחתנים בעבר. הבעיה היא שכל הביקורות בו נראות אותו הדבר. ראינו את האולם ומייד ידענו שזה מה שאנחנו רוצים. חודשים אחרי חברים של ההורים התקשרו אליהם להגיד כמה המקום היה יפה. האוכל היה כל כך טעים, האורחים החמיאו לנו לאורך כל הערב. השמלה היתה מושלמת, יפה ונוחה, אף תפר לא זז מהמקום, בקושי הרגשתי אותה כל הערב. חברות שלי עדיין מתקשרות לשאול איפה קניתי אותה. התסרוקת היתה מושלמת, אף שערה לא זזה מהמקום. הדיג'י הקפיץ לנו את הרחבה, אנשים לא הפסיקו לרקוד לרגע, ויש לנו משפחה אשכנזית, זה קשה לגרום להם לרקוד. 


בקיצור אפשר להחליף את כל האתר הזה בהודעה בכניסה "תקחו איזה אולם ואיזה בעל עסק שאתם רוצים, זה לא משנה, בסוף אתם תהיו בטוחים שהחתונה שלכם היתה מושלמת. ועד אז, למי אכפת. 


 


 


 

7 תגובות:

  1. בדיוק בגלל זה כדאי להתמקד ב - mit4mit בביקורות השליליות, ורצוי באלה שיותר עדכניות.
    לעומת זאת, אם למישהו יש רק ציוני 5 (והרבה מהם), זה כנראה בכל זאת אומר עליו משהו טוב.

    השבמחק
  2. את מתכוונת לספל <a title="ספל קפוצ’ינו זכוכית" href="כזהhttp://www.coffeeman.co.il/Product.asp?Pid=910955&Cat2Cat1ID=58&Cat2ID=67&aff=Zap&lang=he">כזה</a>? או <a title="ספל קפוצ’ינו" href="http://www.neni.co.il/htmls/page_1272.aspx?c0=15539&bsp=13596&quot;>כזה ? את חייבת שזה יהיה נמוך ושמן? אני אוהבת זכוכית - דקה או עבה, לא משנה - רק לא קרמיקה. נמאס מקרמיקה. 
    בהצלחה עם כלל ביטוח - עד עכשיו נשמע יותר יעיל מכל השיחות שאי פעם עשיתי לחברת ביטוח, למרות כל הניתובים. מקווה שזה ימשיך ככה.
    לגבי אתרים ברשת - זו בעייה אמיתית, חלק מהכותבים עלולים להיות בעלי אינטרסים (הבעלים או המתחרים - לכאן או לכאן), ובדרך כלל מי שטורח לכתוב זה מי שהיה מאד מרוצה או מאד לא מרוצה.... בכל מקרה חפשי כאלה שכתבו עליהם הרבה אנשים שונים, זה בדרך כלל מאפשר דיוק מירבי...
    בהצלחה

    השבמחק
  3. אבל אין ביקורות שליליות. החתונה של כולם היתה מושלמת. מקסימום החדר כלה היה קצת עם אבק. 
    אתה כתבת ביקורת שלילית באתר? על מישהו מבין כל הספקים?

    השבמחק
  4. כמו הראשון אבל יותר שמן ומקרמיקה. הוא צריך להיות שמן כי המכונה שלנו עושה המון קצף ואם הכוס לא שמנה הקצף חוסם את הקפה. וזה צריך להיות קרמיקה כדי לשמור על החום. בסוף מצאנו סט נחמד, לבן עם קשקוש מינימאלי ולא ממש יקר. 
    אני חושבת שלהפסיק לשלם לחברת ביטוח זה יותר קל מאשר להוציא מהם כסף כי במקרה הכי גרוע אפשר פשוט לבטל את הוראת הקבע. לקבל כסף חזרה זה כבר יכול להפוך לכאב ראש. 

    השבמחק
  5. נתנו ציון 4 לאחד מהספקים שלנו. זה כבר יוריד לו את הממוצע אל מתחת לחמש. לא שיש הבדל מאוד גדול בין מישהו שיש לו 4.9 למישהו עם 4.8, אבל את עדיין יכולה לראות את התפלגות הציונים. חוצמזה, יש ספקים שכתוב עליהם במפורש שחלק מהביקורות הוסרו עקב איום בתביעות דיבה. וזה רמז מאוד חזק לא לקחת את אותו ספק. ושוב - לא לכל הספקים כל הציונים הם 5. תמייני מהביקורות השליליות (או הפחות-חיוביות. אם מישהו נתן 4, לפחות שתראי למה ותוכלי להחליט בעצמך אם לקחת אותו או לא) לחיוביות, ותראי מה לא מצא חן בעיני אנשים.

    השבמחק
  6. שמחה שמצאתם את ספלי הקפוצ’ינו שרציתם.
    אצלנו עברו כבר כמה וכמה דורות, גם של ספלי קפה (גדול, קטן, אספרסו קצר, ארוך) וגם כמה וכמה דורות של כוסות שתייה...
    גם נשברים, כמובן, וגם הטעם משתנה עם השנים... 
    את צודקת לגבי חברת הביטוח. קל יותר פשוט להפסיק לשלם...

    השבמחק
  7. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק