יום ראשון, 5 במאי 2013

גברים ונשים

כשאשה כותבת באתר היכרויות שהיא מחפשת גבר עם חוש הומור היא מתכוונת שהיא רוצה גבר שיצחיק אותה. כשגבר כותב שהוא מחפש בחורה עם חוש הומור הוא מתכוון שהוא רוצה בחורה שתצחק מהבדיחות שלו.


 


כשאשה מספרת על הצרות שלה היא מחפשת הזדהות. כשאשה שומעת על הצרות של מישהו היא מקשיבה. כשגבר מספר על הצרות שלו הוא מחפש עצה. כשגבר שומע על הצרות של מישהו הוא ישר יתחיל לנתח את הבעיה ולתת עצות.


איזה יום נכנס אלי לחדר מישהו שעובד איתי ואמר שכואב לו הראש. ישר הוצאתי קראת "אוווווו" של השתתפות ושאלתי אותו אם הוא רוצה כדור או אמפטיה. הוא ענה שבשלב הזה אמפטיה, אולי בהמשך הוא יבוא לבקש כדור, אבל ה"אווווו" שלי היה ממש מרשים.


 


המעלית בבניין לא עבדה. התקשרתי למוקד בעיות וביקשתי שיתקנו. המוקדן פתח בסדרת שאלות סטנדרטיות ששואלים כל מי שפותח קריאה.


מה השם?


ג'אסט.


באיזה בניין התקלה?


XXX


באיזה קומה?


במעלית!!!


 


ללאסי יש לוח קרטון כזה לגירוד. כתוב עליו לוח גירוד לחתול. נראה לי שהיא לא הבינה אותו כמו שצריך כי לדעתה כשהיא יושבת עליו צריך לגרד אותה.


 


רק רציתי לציין שאני אוהבת את החבר שלי ורוצה לעשות איתו ילד


 

21 תגובות:

  1. חייכת אותי ועם זאת הסכמתי ושוב הסכמתי ושוב. והשורה האחרונה היתה טוויסט מפתיע ביותר. לכי על זה (תציעי לו להציע לך פתרון לבעיה שמטרידה אותך, ותצחקי בתגובה לכל מה שיגיד!)

    השבמחק
  2. מקסימה 
    העלית חיוך, אחד רחב.. 

    השבמחק
  3. ויש את הגברים שלא והנשים שלא. ובהם אנחנו מתאהבים.

    השבמחק
  4. את מהממת


    ולאסי יודעת טוב מאוד מה היא עושה :)))))

    השבמחק
  5. יש יוצאי דופן אבל הם פחות מעניינים כי אי אפשר לעשות עליהם הכללות.

    השבמחק
  6. אולי באמת לאסי הבינה כמו שצריך ואני לא
    תודה

    השבמחק
  7. אפשר על כולם, לא פגשתי אפילו אחד שאי אפשר להכליל.

    השבמחק
  8. שוב מצאתי את עצמי מהנהן בהסכמה מול הדברים שאת כותבת...
    ובשורה האחרונה שלך פשוט חייכתי....ד-ב-ק! אבל מהסוג הטוב....
    אז הוא האחד וזה?

    השבמחק
  9. צחקתי בקול רם משאלת המפתח של המוקדן (באיזה קומה?)
    קודם להנשא או קודם לעשות ילד או לעשות ילד ללא נישואים?

    השבמחק
  10. הוא האחד ואין אחר מלבדו

    השבמחק
  11. השאלה הבאה אמורה להיות באיזה חדר. מזל שהוא עצר שם.

    לא משנה מה יבוא קודם העיקר שנגיע לשם, כל ענייני החתונה זה סתם ביוקרטיה מסביב

    השבמחק
  12. משום מה אני חושב על משיח מלך ישראל עכשיו...
    גברת...אני מייחל להמשך עתיד טוב:)

    השבמחק
  13. מזל שיש לי אזניים.....כי החיוך הלך והתפשט תוך כדי קריאה ועלול היה לפרוץ לי החוצה מהפרצוף! 
    פוסט מקסים (ונכון!!!) ומשובב לב.
    ואין על לאסי - היא יודעת בדיוק מה לעשות ואיפה. הלוח הוא למנוחה והספה היא לגירוד....או הקיר...או הוילון....או הרגל של השולחן....או הדלת....או.......

    אהבתי את התגובה של "תרופה" כאן למעלה 
    ו....קדימה - להתחיל לעשות ילד בבקשה.... (זוכרת את הלבטים שהיו לך כשהחלטתם לעבור לגור ביחד....??? זה נראה כמו הסטוריה עתיקה עכשיו...)

    השבמחק
  14. לאסי זה שם מצוין לחתול. פעם הכרתי חתול שקראו לו דוגלי.

    איזה כייף שיש לך חבר שאת אוהבת :)

    השבמחק
  15. אני זוכרת את הלחץ לפני המעבר דירה. זה נראה כל כך מזמן ועכשיו זה פשוט ברור כמה זה היה נכון.
    בקשר לילד, רק צריך לשכנע אותו

    השבמחק
  16. יש הטוענים שהמקור של בעיות האישיות שלה זה השם המבלבל, היא לא יודעת אם היא חתול או כלב

    השבמחק
  17. בטוחה שיהיה בסדר בהצלחה

    השבמחק
  18. הוצאת ל  גודמן  את המילים מהפה
    <a href=http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=690765&blogcode=13775866http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=690765&blogcode=13775866</div>

    השבמחק
  19. בלוגרים כמוך אני אוהבת להוסיף למועדפים שלי

    השבמחק