יום שבת, 18 במאי 2013

דברים שמוצאים כשעושים סדר

נקיתי את המחשב, פירמטתי והתקנתי מחדש. בשנת 2013 הגיע הזמן להתקין חלונות 7 (חוקי) במקום הXP שהגיע עם המחשב הקודם קודם, ועל הדרך להפטר מכל הזבל שהצטבר על המחשב בארבע שנות חייו, כולל כמה וירוסים ואיזה סוס טרויאני שלדעתי התיישב על המחשב בזמן האחרון. 


לפרמט מחשב זה כמו לעבור דירה, הזדמנות לבחור מה ראני רוצה לקחת איתי ומה לזרוק. העברתי רק את תוכן תקיית המסמכים שלי (קניתי את המחשב רק אחרי שעזבתי את הקיבוץ. במחשבים של הקיבוץ אין "המסמכים שלי", יש "המסמכים שלנו"), כולל תמונות, לא כולל מוזיקה, שגובתה כולה ברשת. 


בדרך נתקלתי בקטע הבא שכתבתי לפני המון זמן, בסביבות תחילת תואר ראשון ובצירוף מקרים מתאים בערך לנושא החם. 


 


 




 


הוראות
הפעלה לגבר


כשאתה מנשק אותי,
אל תאכל אותי. אם
אתה רעב, תאכל
משהו לפני שאתה בא אלי.
תנשק בלהט אבל בעדינות.
תגוון בין נשיקות סוערות לנשיכות
עדינות, למגע קל
של השפתיים, לליטוף
קל של הלשון, לנשימה
קלה. אל תשאל אותי
מתי, פשוט תרגיש.
אתה לא חייב להעסיק את הפה שלי כל
הזמן. תנשק גם את
הצוואר, את הסנטר,
את השקע מתחת לאוזן.
תנשום אותי לתוכך,
תריח אותי, תסניף
אותי. זה ריח
אמיתי, אני לא
משתמשת בבושם. אל
תלקק, תנשק,
עם רוך ותשוקה.


כשאתה מנשק אותי,
אל תשלח ישר ידיים לחזה.
יש לי שיער ארוך ונעים,
תלטף אותו, תשחק
בו. אם השיער נופל
על הפנים שלי, תסיט
אותו ותסתכל עלי כאילו אתה רואה אותי בפעם
הראשונה. תאהב
מה שאתה רואה. תלטף
לי את העורף, את
הגב, את הבטן.
אני יודעת שיש רק שני אזורים בגוף שלי
שמעניינים אותך, אחרי
הכל גם אתה גבר, אבל
יש לי עוד חלקים, תאהב
אותם.


אל תכנס לי ישר
בין הרגלים, תחבק
אותי כאילו אתה רוצה יותר מסתם סקס.
אני יודעת, אתה
גבר, וכל הגברים
בסופו של דבר רוצים אותו דבר אבל אתה יכול
להעמיד פנים. אתה
יודע איך אומרים,
שגברים נותנים אהבה בשביל סקס ונשים
נותנות סקס בשביל אהבה,
זה נכון. כשאני
עושה סקס אני רוצה לקבל אהבה.
אני רוצה שתעריץ אותי,
שתסגוד לי, שתזכור
כל הזמן כמה אני מיוחדת.
ולא אכפת לי שהיית כבר עם אלף כמוני,
ולא אכפת לי אפילו עם זה קטע זמני וחסר
כל משמעות, או
אפילו אם אחרי מחר בבוקר אני לא אראה אותך
אף פעם. כרגע אתה
איתי.וכשאתה איתי
תהיה רק איתי.


כשאתה מנשק אותי,
תאהב אותי.


ואם אחרי זה אני
מפנה לך את הגב, אל
תסובב אותי ואל תיעלב לי.
פשוט תחבק אותי ותעטוף אותי כמו שמיכה.
כשאני ארצה אני אסתובב אליך חזרה.
ואל תנסה להבין אותי כי אתה לא תצליח
אף פעם. רבים
וטובים ממך ניסו אבל אפילו אני לא מצליחה
להבין את עצמי כך שלך אין שום סיכוי.
אם אתה אוהב אותי באמת,
תאהב אותי כמו שאני,
אבל קח בחשבון שזה יהיה מאד קשה כי
אני אף פעם לא יודעת מה אני באמת רוצה.
אל תנסה לשנות אותי כי זה רק יעשה רע
לשנינו. אם אתה
לא מסתדר עם זה, כנראה
שאתה לא באמת אוהב.
אז סתם תהנה מחברתי.


אבל כשאתה מנשק
אותי, תאהב את מה
שיש לך בין הידיים.




 




 הקטע הזה נכתב לפני 10 שנים בערך. אני חושבת שמאוד השתניתי מאז, אבל בנושא הזה אני די מסכימה עם עצמי של פעם.  חוץ מאולי הפסקה האחרונה. אני למדתי להבין את עצמי ואני יודעת מה אני רוצה. אני מוכנה להשתדל בשביל מי שאני אוהבת. אני יותר שלמה עם עצמי. 


 


 

8 תגובות:

  1. אילו רק אנשים היו אכן קוראים את ההוראות... וכמה נחמד לגלות את ’עצמך’ מלפני 10 שנים, ולראות שאת אכן במקום טוב יותר. 

    השבמחק
  2. "הגברים" של היום גם לפעמים עושים סקס בשביל לקבל אהבה, נראה לי. כשמתבגרים כל הנושא של תן וקח נפגש באמצע בכל כך הרבה נושאים שזו עבודת תפזורת נחמדה כזאת. קשה לי להאמין שיש מישהו שמצליח לקבל את הכל, אבל יש כאלה שמקבלים את מה שחשוב. כשאת מדברת על מה שאת רוצה בעיני זה להבין מה באמת חשוב לנו...

    השבמחק
  3. נשמע קצת נמרח אבל אני חושבת שהחבר קרא את ההוראות האלה הרבה לפני שפגשתי אותו 

    השבמחק
  4. אני זוכרת את התקופה שהקטע הזה נכתב, זה היה אחרי רצף של כמה גברים שבעצם רצו אותו דבר. נראה לי שאתה צודק, ככל שמתבגרים יש יותר רצון ליותר מסתם סקס. 

    השבמחק
  5. למה שמישהו יתקין ווינדוס חוקי?

    השבמחק
  6. שאלה טובה באמת. 
    התשובה היא כי אני יכולה להשיג אחד כזה בחינם וכדאי שאני אנצל את היכולת הזו לפני שהמערכת תבין שאני כבר לא סטונדטית ולכן לא יכולה.

    השבמחק