יום שני, 13 במאי 2013

דייט ראשון עוד פעם ועוד דברים

 




ראשית הערה קטנה. בלוג זה דבר מגניב. אמצע הלילה אני זורקת מרמורים לחלל הקיברנטי, מניחה שהם לא מעניינים אף אחד חוץ מאיזו ילדה שפתחה בלוג חדש ורוצה למשוך אליו קוראים, אולי מישהו יגיד לה שהיא כתבה את הכינוי שלה עם שגיאות, שאף אחד לא רוצה לקרוא על דברים כאלה. ואז בצהרים אני גולשת בנייד ומוצאת המון תגובות (שעליהן אני לא יכולה לענות כי משום מה כשגולשים לישרא בנייד אי אפשר לכתוב כלום) ומגיעה הביתה ומוצאת עוד המון תגובות שמכילות המון סימפטיה והזדהות ושלל עצות מועילות. מסתבר שיש דבר כזה אחוות נשים וכן אכפת. וגם שלכמעט כל הנשים יש אותה הבעיה.

 


אז תודה לכל המגיבות בפוסט הקודם, תודה על ההזדהות ותודה על העצות.


 




 


 


מאז שעברנו, הפאב הקרוב למקום מגוריו הקודם, שהוכתר לפאב הבית שלנו התדרדר. השירות גרוע ותמיד נראה שאין מספיק מלצרים, שגם תמיד טועים בחשבון. פעם אחת קיבלנו חשבון עוד לפני שהזמנו משהו. בפעם אחרת קיבלנו שני חשבונות ומנה אחת לא שלנו. השולחנות צפופים ומסודרים בצורה מוזרה כך שתמיד אנחנו משתתפים בשיחות של השכנים. בפעמיים שניסינו לקפוץ להופעה לא הלך לנו. פעם קודמת שעה אחרי שההופעה היתה אמורה להתחיל הזמרת הודיעה שהגיטריסט שלה החליק על הכבלים או משהו כזה ולא יכול לנגן. היום הסתבר שירד עליהם גשם (זה פאב עם יריעה כלשהי במקום תקרה). כחצי שעה אחרי תחילת ההופעה המתוכננת מתחילים כיוון כלים ושעה אחרי מתחיל משהו.


 


אנחנו יושבים על הבר. לידי יושבת בחורה עם הגב אלי, לצערי אני לא יכולה לראות את התגובות שלה. מולה יושב בחור ומנסה להרשים. באיזה שלב רציתי להגיד לו שיפסיק לדבר כל כך הרבה ויתן גם לה לדבר. ושיקשיב למה שיש לה להגיד. ושיפסיק עם הסיפורי חתולה, מעבר לשני סיפורים זה יותר מדי. אבל הוא מלא בטחון עצמי שכנראה מחפה על המראה הלא משהו שלו, ממשיך לדבר ולספר ולעבור מהר מנושא לנושא.


ההופעה מתחילה והוא במקום לוותר ולהודות שהוא בחר ערב לא מוצלח ופשוט להנות מההופעה, ממשיך להתנהל כאילו אין הופעה וכאילו רק הם שם. לא רק זה, הוא מנצל את העובדה שאי אפשר לדבר רגיל כדי לגרום לה לפנות עם הכיסא אליו (מושבים על הבר להזכירכם) ולרכון אליו, מה שיוצר קרבה פיזית.


כנראה יש לבחור נסיון וטקטיקה כי בהמשך הבחורה ממש מתקדמת מהכיסא לכיוונו ומאפשרת לו להחזיק לה בידים ואף לגעת קצת יותר. אין מה להגיד, הוא יודע מה הוא עושה, מה שבהחלט מחפה על המראה הלא משהו שלו.


אפילו כשהוא הולך לשירותים הוא לא מאבד אותה. לרגע היא שמה לב להופעה אבל ברגע שהוא חוזר שוב כל תשומת הלב שלה וכן הגוף שלה פונים אליו.


כשאני כבר רציתי ללכת כי ההופעה לא משהו הוא הצליח להוציא ממנה נשיקה. נשיקה בישנית כזו, בודקת, נשיקה של בוא נבדוק אם אפשר לקחת את זה מפה הלאה. מוצלח הבחור. ולא מהמניאקים התחמנים האלה. אחרי הנשיקה הוא לא סתם מרוצה מעצמו, מסמן וי על עוד הצלחה. להיפך, יש לו חיוך בישן שמח כזה. חיוך של וואו, לא האמנתי שזה יעבוד, איזה כיף.


לפחות לשני אנשים הערב הזה היה ערב מוצלח.


 


אנחנו צריכים למצוא לעצמנו פאב בית עם הופעות חדש.


 

6 תגובות:

  1. שקלת פעם קריירה של יועצת דייטים? הבחור בהחלט נשמע חמוד, גם אם (ואולי דווקא בגלל) מראהו החיצוני ה’לא משהו’. אולי תמתינו עם החיפוש אחרי פאב בית חדש עד לדייט השני שלהם? מסקרן

    השבמחק
  2. לגבי ההקדמה - אכן זה מחמם גם לי את הלב כאשר אני מקבלת תגובות אוהדות וגם עצות מסייעות מקוראי הבלוג...זה כאילו מפתיע בכל פעם מחדש...ובעצם רק מחדד לי שבאמת אלה חברים שלי, חברים מסוג חדש, עם אחווה והזדהות מסוג חדש - וירטואלי ואנונימי אבל מאד אינטימי ומאד מאד אמיתי - בדרך חדשה ושונה...
    אהבתי את התיאור של הדייט ההוא בפאב (את הפאב אתם חייבים להחליף כמובן! זה כבר ברור!) - בעיקר את ההתבוננות שלך במהלך הענינים...

    השבמחק
  3. דווקא אני הייתי מיעצת לו בדיוק ההיפך ממה שהוא עשה, אז מזל שלא יעצתי לו. אבל אני יכולה לעסוק בניתוח דייטים בדיעבד. אם הייתי יודעת אם ומתי יהיה הדייט השני הייתי מנסה להגיע לשם.

    השבמחק
  4. פעם הייתי כותבת פה על הדייטים שלי. למרבה המזל כבר אין לי כאלה ואני מקווה שגם לא יהיו אז אני מנסה לתפוס דייטים של אחרים

    השבמחק
  5.  בדר"כ הבחורים הלא משהו, הם אלה שיודעים להשקיע יותר
    כי אלה שנראים טוב (מניסיון) חושבים (לא כולם, אבל חלק ניכר מהם) שהם מתת האל לאנושות, ושכל אישה צריכה ליפול לרגליהם

    השבמחק
  6. מלבד יוצאי דופן שהם גם נראים טוב וגם בישנים ואלה הכי מקסימים.

    השבמחק