יום שבת, 11 במאי 2013

אוף אני מתחרפנת

אני לא יכולה לישון. יש לי כנראה דלקת בדרכי השתן וזה מציק בטירוף. התעוררתי לגמרי ואני לא עיפה בכלל. הבחור איכשהו לא מרגיש כלום, רק מתהפך לצד שני. אני לכודה צד אחד הבחור, צד שני החתולה וצריכה לבעוט באחד מהם כל פעם שאני רוצה לקום. בסוף החלטתי שלהשאר במיטה זה חסר טעם.


לאסי יכולה לשמש כברומטר די יעיל. ביום שישי כשאמרו בתחזית שירד גשם לא ממש האמנתי אבל בלילה לאסי היתה מפונקת ומתכרבלת כמו שהיא עושה רק בחורף אז הבנתי שכנראה באמת ירד גשם.


אם הייתי גרה לבד היתי לוקחת איזה ספר למיטה אבל אני לא רוצה לפריע. הייתי עושה מקלחת אולי.


אני יושבת  בחושך, האור של הטלויזיה מרצד בצורה מוזרה. מזל שהמקשים של המחשב שקטים. הציפורים מתחילות לצפצף, מה שאומר שעוד מעט בוקר. מצד אחד אני רוצה שיגיע, מצד שני לא.


יש ערמה של מבחנים על הרצפה שהוא צריך לבדוק. כל פעם שאני עוברת אני נתקלת בה. הוא מצחיק כשהוא בודק מבחנים, מתעצבן על הסטודנטים שכותבים שטויות. מדי פעם יש איזה מבחן מוצלח שקצת מעודד. אני גם נתקלת בלוח גירוד של החתולה. מזל שהיא במיטה, ככה אני לא נתקלת גם בה.


מוזר הקטע הזה של ציפורים. לא חשבתי שבאמצע העיר אני אתעורר בבוקר מציוץ ציפורים.


נמאס לי קצת ממשפחות. נמאס לי קצת מאנשים.


אני רוצה לישון.


 

22 תגובות:

  1. היי. התחלתי עכשיו לקרוא אצלך.. נשמע מעניין! פתחתי היום בלוג אישי חדש.. אשמח אם תקפצי ;)

    השבמחק
  2. תשתי שוקו ותקראי את טולסטוי(:

    השבמחק
  3. במה עוסק הבחור? אילו בחינות הוא בודק?

    ותרגישי טוב!!! 
    אם זו דלקת בדרכי השתן צריך לטפל בה אחרת זה כרוני.
    היה לי לפני שנים טובות טופלתי שבוע באנטיביוטיקה ולא חזר...
    אגב,כשיש דלקת בדרכי השתן אי אפשר שלא ללכת לשירותים 10 דקות שלמות וגם יש דם.

    השבמחק
  4. אם את בשלב התחלתי, תקחי כמה כדורי חמוציות ביום. לי זה עזר כמה פעמים כשרק חשדתי שמתחיל שם משהו. יש את הכדורים בכל סופר פארם.
    וכמובן, אנטיביוטיקה אם אין ברירה...
    בעסה.
    שיעבור מהר!

    השבמחק
  5. אוקיי, גם אני אדבר בפולנית היום ואתן עצות ממי שספגה בחייה כמות בלתי נסבלת של דלקות בדרכי השתן (כולל פעמיים אשפוז): יש שיטת מניעה אחת שלא ממש מדברים עליה, ואני כאן כדי לעזור, כי יש נשים שנוטות לדלקות חוזרות כאלה, וזה סבל מיותר לחלוטין וניתן למניעה.
    אז לעצם העניין. בכל פעם אחרי יחסי מין ללכת לעשות פיפי. גם אם רוצים להתכרבל, גם אם קר שם בחוץ, גם אם נדמה שזה בסדר. ללכת לעשות פיפי. מיד. מאז שאני נוקטת בשיטה הזו - אין לי דלקות בסדר גודל של אנטיביוטיקה. רק בקטנה, כאלה שעם שתייה מרובה אני מצליחה להעביר, עוד לפני שלב הדם והכאב עד דמעות.
    תרגישי טוב, יקרה. 

    השבמחק
  6. כל אישה שניה שאני מכיר חטפה דלקת בחודש האחרון, זה לא עסק הדבר הזה. בתור אחד שסובל לא מעט מהפרעות שינה אני גמרי מכיר את הצורך להעסיק את עצמך אבל עדיין צריך להתחשב באדם הישן הזה. (אגב אני בועט בלי לשים לב, ואין לי חתולה...אז...תארי לעצמך)

    השבמחק
  7. אני שמחה שהדלקת שלי מעניינת מישהו

    השבמחק
  8. שוקו עושה רעש ואת הטולסטוי שהיה ברשותי נטשתי בספריה אי פעם בעבר הרחוק. אולי אני אקח אחד מספרי הלימוד של הבחור בפעם הבאה

    השבמחק
  9. תודה

    הבחור עוסק בלהפוך לדוקטור וצריך לבדוק את הבחינות האכזריות שהוא עצמו כתב.
    היה לי לפני שנה דלקת כזו אז אני מזהה את התסמינים, למרות שאז הם היו הרבה פחות קשים ומשכתי חודש לפני שממש הלכתי לרופא.
    היום על הבוקר ניסתי לקבוע תור לרופא אבל עם החגים האלו שמישהו תקע באמצע השבוע מצאתי אחד רק בחמישי. מקווה לשרוד עד אז

    השבמחק
  10. תודה על העצה.
    מכיוון שידעתי שהיום אני אגיע הביתה מאוחר ולא יהיה לי כוח התקשרתי לבחור וביקשתי אם לא אכפת לו שיקפוץ לסופר פארם וישאל אם יש להם משהו שנקרא כדורי חמוציות. אחרי כעשר דקות הוא מתקשר ואומר שיש 7 סוגים שונים של כאלה, אם אני יודעת מה אני רוצה. אהה.... את רוצה את הכי חזק? אהה... את רוצה לדבר עם הרוקחת? אוקי, זה רעיון טוב. נתנה לי הסבר מעמיק שתכליתו - תקני את הכי יקר ואולי לא תצטרכי אנטיביוטיקה. אז לקחתי. מסכן הבחור, סיבכתי אותו.

    השבמחק
  11. האמת שקראתי על זה בפעם הקודמת שהיה לי כזה. בהתחלה גם באמת הקפדתי אבל לאחרונה המשמעת התדרדרה. זה פשוט יותר מדי כיף להשאר מכורבלים אחר כך.
    מעתה והלאה אני אחזור למשמעת פיפי  

    השבמחק
  12. קשה להיות אישה.
    ואני מתחשבת. אין לו אפילו מושג שקמתי והסתובבתי באמצע הלילה. באמת שהייתי שקטה. ובעטתי רק בחתולה. רוב הזמן.

    השבמחק
  13. פששששש...דוקטור 

    אנחנו שוכחים דברים כמו כאב גדול אז לא באמת יכולים לדעת עד כמה כאב לנו.
    אני זוכרת שזה לא כל כך כאב אבל זוכרת היטב את הריצות והדם,כמובן גם כאב כלשהו אבל לא כמו שהוא היה.

    תרגישי טוב!

    השבמחק
  14. איזה בעסה עולמית זו להתעורר לפנות בוקר, בלי שום קשר לדלקת בדרכי שתן.
    העצות שאני יכולה להוסיף לך עד לפגישה עם הסגל הרפואי: לשתות הרבה, רצוי חליטות עלים ירוקים טריים שהם משתנים. לקחת ויטמין C שמחמיץ את הסביבה קצת יותר ממה שחיידקים בשתן אוהבים ואפשר גם לנסות לחמם את הבטן התחתונה עם כרית חמה או בקבוק מים חמים. זה פטנט של הסבתות הרוסיות.

    השבמחק
  15. בכוונה אני "מתלבשת" על התגובה של "תרופה למכה" כי היא כתבה את כל מה שאני רציתי לייעץ לך, כולל דגש גדול על שתייה מרובה - מים או כל שתייה (תה שרפד גם מאד מנקה את דרכי השתן) וכמובן חמוציות - במיץ, בכדורים -עד שיגיע התור ותקבלי אנטיביוטיקה מותאמת ספציפית לדלקת בדרכי השתן! 
    ייתכן שגם ייתן לך כדורי סדורל, שגם הם מנקים את דרכי השתן (וצובעים את השתן באדום אז אל תיבהלי, זה לא דם)....
    עוד סיבה לחטוף דלקת בדרכי השתן היא התקררות - כמו מבריכה (או להישאר בבגד ים רטוב אחרי הבריכה/ים/ג’אקוזי....)
    החלמה מהירה מהירה וחג שמח (אני חטפתי את זה בדיוק בערב ראש השנה של השנה שעברה...למזלך שבועות קצר יותר )...

    השבמחק
  16. הגבתי למעלה בשרשור של "תרופה למכה"
    רציתי רק לדעת אם קבלתי את המייל שלי.....

    השבמחק
  17. אני פשוט זוכרת שהרופא התפלא שכבר חודש יש לי דלקת ורק עכשיו הגעתי אליו אז אמרתי לו שזה לא כזה נורא, סתם לא נוח.
    אבל הפעם זה ממש גרוע.

    השבמחק
  18. קיבלתי. תודה. אני עכשיו לוחצת עליה להתקשר ובלי תירוצים

    השבמחק
  19. זה די מבאס לחטוף את זה בחופש. זה מכריח אותי להיות קרובה לשירותים כל הזמן, מה שלא מהווה בעיה בעבודה. מצד שני טוב שזה לא נפל לי על ימים של ישיבות ארוכות, זה היה יכול להיות קצת מפדח.
    כעצתך אני שותה בכמויות. כל פעם שאני הולכת לשירותים אני ממלאת את הבקבוק מים ככה שהמערכת שלי עובדת כל היום ברצף. נראה שזה ביחד עם הכדורי חמוציות עוזר

    השבמחק
  20. למרות שברגע שמתעוררים יש איזשהו קסם בשקט הזה ובחושך המוחלט. מצד שני זה מבאס כשחושבים על זה שצריך לקום בבוקר
    תודה על העצות.

    השבמחק
  21. :)))))) לא זכרתי שיש כל כך הרבה סוגים. נראה לי שבזמנו גם אני שאלתי את הרוקחת ולקחתי מה שנתנה לי בלי לחשוב יותר מדי. אצלי זה עבד. איך אצלך?

    ואכן החורף הגיע. מיצי עברה לגור מתחת למיטה (מפחדת מרעמים).

    השבמחק
  22. מצוין, מקווה שהחג הזה יעבור לך בשלום! 

    השבמחק