יום שלישי, 28 במאי 2013

דברים מעצבנים

הסוף של הגרנולה כשנשארו רק פירורים. מספיק פירורים לעוד שתי מנות אבל מי רוצה לאכול פירורים.
 


חור בשקית מהסופר.


חור בשקית שהוא יותר גדול מהשקית.


 
אנשים עצלנים


אנשים עצלנים שבמקום להבין מה שעשית פשוט לוקחים את העבודה שלך as is ואז חושבים שאת צריכה להבין למה זה לא עובד להם.


לגלות שאת אשמה באופן חלקי בכך שזה לא עובד להם כי גם את עשית טעות של עצלנים (שגם הם עשו).


 


להתעסק חודש שלם בבעיה של מישהו אחר כי מישהו החליט שאני אחראית על.
 


 


לקבל זימון מהבוס של הבוס של הבוס (סבא רבא בוס?) לישיבה היום בשבע בערב, כשההסעות המאוחרות יוצאות בעשרה לשבע, לדון בבעיה של מישהו אחר ובפתרון הזוי שאני לא מאמינה בו אבל רוב הסיכויים שהוא יתקבל בסוף. להבריז מהישיבה וכל הדרך בהסעה לחכות לטלפון כי אולי מישהו ירצה לשמוע מה דעתי. להבין שלא באמת מעניין אף אחד מה דעתי. 




שיערות של החתולה שהחליטה שלא נוח על המיטה, יותר נוח על ערמת הבגדים שהכנתי לי לבוקר.


 


שאני כותבת קטע שלם בטלפון העלק חכם שלי והוא מוחק את הכל.



שכרטיס האשראי שלי מחליט להפסיק לעבוד בלי סיבה נראית לעין. שהנציגת שרות מבטיחה לשלוח לי כרטיס חדש לבנק תוך 3 ימים אבל מהבנק לא מתקשרים להודיע שהוא הגיע ואי אפשר להתקשר לסניף לשאול כי אין להם מספר ישיר וצריך לעבור דרך מערכת אוטומטית זוועתית שמוציאה את הנשמה לפני שמקבלים תשובה.


 
שכבר שבוע המזגן מטפטף וכל בוקר מגיע איש תחזוקה, אומר שכרגע לא מטפטף והולך. וכשסוף סוף משתכנע שאכן מטפטף מוציא דלי שלם של מים מהתקרה כי פתח הניקוז היה סתום. 




 שמישהו שלפני חודשיים היה צריך לכתוב מסמך הגדרות סוף סוף שולח אותו והמסמך כולל הפניה למסמך מאוד חשוב שפשוט לא קיים.




שמישהו קובע ישיבה בלי להתחשב בעובדה שהוא רואה בקלנדר שלי שיש לי משהו אחר באותו זמן ובסוף בעצמו לא מגיע לישיבה ולא עונה לטלפון ורק המבוגר האחראי עליו מתנצל בשמו.
אנשים קטנים וחוצפנים שקיבלו יותר מדי כוח.




 שהבבילון מחליט להשתלט על  מקש F9  ואני 3 ימים לא מבינה למה כשאני לוחצת על המקש בתוכנה אחרת לא קורה מה שאמור לקרות. 




כשישראבלוג מחליט להוסיף על דעת עצמו רווחים לא הגיוניים בין השורות של הפוסט




מעצבן שהיום בבוקר חשבתי לעשות את הרשימה הזו והיו לי 2 דברים לרשום בה ועד סוף היום היא התמלאה לגמרי. 




 


מה עושים כשפשוט נמאס כבר?

12 תגובות:

  1. הזדהות מוחלטת עם עניין הבנק. הם בלתי נסבלים עם מערכות המענה האוטומטי שלהם.

    השבמחק
  2. שוקלת אם שווה להחליף בנק או שזה יהיה אותו דבר בכל מקום

    השבמחק
  3. לא חסרים דברים ברשימה להזדהות איתם אבל להתעצבן זאת מילה חזקה מדי כדי לתאר את התחושה (-:
    מה עושים? תעשי כמוני, תסיימי את היום עם תה ג’ינג’ר ולימון. תענוג 

    השבמחק
  4. צודקת בכל! לגמרי מעצבנים!

    השבמחק
  5. פועה בעבודה29 במאי 2013 בשעה 7:34

    מה עושים? מחכים שיעבור, הרי הכל עובר ואז מגיע משהו אחר, מעצבן לא פחות :)

    השבמחק
  6. העניין עם הבנק כל כך מוכר
    זה הפך את כל העבודה מולם למסורבלת לא נוחה ובעיקר ארוכה
    חוסר יחס אישי

    מה תעשי? קחי קצת חופש
    להתרענן

    השבמחק
  7. תה בחום הזה? זה עובד גם עם תה קר?
    כשעצבנים אז הכל מעצבן. 

    השבמחק
  8. השאלה אם זה באמת עובר. ואם כן מה אז? ומה עד אז?

    השבמחק
  9. לצערי חופש זה הדבר האחרון שאני יכולה לעשות כרגע. יותר מדי דברים שצריך לתת להם תשובה במידי. 

    השבמחק
  10. הלילות קרים לאחרונה.. לפחות פה בירושלים... (-:

    השבמחק
  11. מעתיקים לוורד, מסדרים את המרווחים, ואז מדביקים חזרה לעריכה. אני יודע, זה מעצבן, אבל היו ימים חשוכים יותר בישרא’, אז אפשר לומר שאנחנו עוד במצב טוב.

    השבמחק