יום ראשון, 29 בנובמבר 2009

גבר זר נוחר אצלי במיטה

אז זה לא הלך לי, קיבינימאט, הוא רגוע מדי, איך אפשר להתנהל ככה? טוב, אני לא לגמרי מבינה מה הולך פה. לילה שני ברציפות שהוא ישן פה אבל כלום לא קרה. זאת אומרת, התחיל לקרות, העניינים התחממו ואז נרגעו וזהו. הוא הלך לישון ואני פה מול המחשב תוהה אם בא לי להכנס למיטה. עכשיו נרגע קצת הרעש. כנראה שרק צריך לסובב אותם הצידה. בועטים בו קצת ונהיה שקט.


הוא בכלל בא מירושלים וגר בתל אביב ומדי עם מגיע לפה עם הבית על הגב. אז הזמנתי אותו בסופ"ש לטיול באזור כי התחילו לפרוח הסתווניות והנרקיסים. וכי קיוויתי שאולי. ואכן. אז טיילנו קצת עם חברה שלי והחבר שלה והכלב העיוור שהיה קצת מסכן, בעיקר כשפגשנו עדר פרות שרבצו בהנאה בצד הדרך והסתכלו עלינו באדישות שרק פרות מסוגלות להביע. אח"כ הם הלכו לנוח ואנחנו ניצלנו את מזג האוויר המקסים עד שנהיה קר מדי מכדי לקרוא לו מקסים.


איכשהו הוא גרם לי להזמין אותו לארוחת ערב משפחתית בה נכחו ערב רב של אנשים כולל שני ילדים צעירים שהוקסמו ממנו. אין מה לעשות, הוא פשוט חמוד.


ואז הוא נשאר לישון אצלי. רק לישון. קצת חיבוקים, וזהו. בעבודה הוא התנהג יפה חוץ מהעובדה שהוא התחיל לקרוא לי בשם חיבה שהחברה שלי קוראת לי. עד שנאלצתי לבקש ממנו יפה שיפסיק. ובערב הוא פשוט חיכה לי ללכת איתי הביתה כאילו זה מובן מאליו. ושוב העניינים התחממו ושוב התקררו. אז הלכתי למקלחת והוא פשוט הלך לישון. WTF? מה לישון? ומה איתי? יושבת לי פה מול המחשב, תוהה מה קורה פה. איפה אני הייתי כשזה קרה ומה יקרה עכשיו.


יש משהו ממש נוח לצאת עם מישהו מוכר, אין את הלחץ של ההתחלה, את הצורך להרשים, להשקיע,הוא מכיר אותי, אני אותו וזהו. מצד שני אין את ההתרגשות הזו של ההתחלה, אין את המתח את הצורך להשקיע, הוא פשוט הולך לישון וזהו.  מצד שלישי יש משהו ממש מלחיץ בלצאת עם מישהו שאני רואה כל יום (טוב, לא בדיוק כל יום, פעם בשבוע בערך), בחוסר יכולת הזו להפריד בין עבודה לחיים פרטיים.


מחר הוא לוקח את הבית שלו וחוזר לתל אביב, נראה מה אחר כך

20 תגובות:

  1. אז זה לא גבר זר נוחר אצלך במיטה..

    הוא גר בת"א.. זה רחוק.. אני לא יוצאת עם אנשים שגרים יותר מרבע שעה נסיעה ממני. אבל אני עצלנית.

    זה שאתם עובדים ביחד, אני חושבת שמהווה יתרון, כי הוא דומה לך בתחומי עניין ותעסוקה ויהיה לכם יותר קל לתקשר. ויותר כיף בעבודה (לא שלא כיף לך, אבל עכשיו יהיה יותר).

    איזה מגניב שאת יוצאת עם הבחור מהפנטזיה ולא עם מישהו מספיד דייט!

    השבמחק
  2. איזה הזוי ...
    הוא כאילו ... לא מבין על איזה וויב הוא נמצא?

    אנחנו הגברים כאלה מפגרים לפעמים.
    צריך לרמוז לנו עם פטיש.

    פיקולו.

    השבמחק
  3. כן טוב זה לא היה אמור להיות כתגובה למגבת כפרות עליה.

    השבמחק
  4. אם יכריחו אותי לבחור בשיעור חיים אחד שאמא למדה אותי ושאני רוצה לזכור - גבר מפסיק לנחור כשמסובבים אותו, אבל ממשיך אחרי חצי שעה. גבר ששולחים לישון על הספה לא מפסיק לנחור, אבל גם לא מפריע לישון. (ואם הספה קרובה מדי למיטה כי אנחנו לא חיים באחוזה מפוארת - רק אטמים מסיליקון.)

    אני נשבע שחשבתי הרבה, אבל אין לי משהו יפה להגיד על הגבר הזה שמעדיף לישון ולתת לך לשבת לבד מול המחשב. פשוט תתפסי אותו בעניינים ותסבירי לו שהגיע הזמן לעבור הילוך.
    אם הוא לא יברח, סקס מובטח.

    השבמחק
  5. את יוצאת עם צב? מה זה בא עם הבית...
    בעצם לא נראה לי שאת יוצאת, הוא נרדם...לא הבנתי את הגברים האלו אף פעם, כגבר כמובן. אתה עם אישה...הולך לישון? תעלי אותו לשידור צריך לדבר איתו...

    השבמחק
  6. יש סיבה להאמין שהוא א-מיני
    לא התרחץ איתך, לא שכב איתך, סתם נחר.

    השבמחק
  7. את ממש מזכירה את ליאת בכתיבה

    השבמחק
  8. מה מה מה??
    תסבירי עוד פעם?
    מה זה "התחממו"?
    ואיך התקררו?
    מה הולך שם?
    אני אומרת- תמצאי גבר שאוהב בנות. וסקס.

    השבמחק
  9. כל מה שאצלי במיטה והוא לא אני הוא זר.
    נכון שזה רחוק אבל הוא מגיע לכאן לפחות פעם בשבוע לעבודה, מה שמקרב את העסק.

    לגמרי מסכימה בקשר למשפט האחרון.

    השבמחק
  10. אז אתה אומר להשאיר אותו על הספה? אבל הוא יכול לברוח ככה.

    השבמחק
  11. לא ברור לי. יש לך איזה פטיש בשבילי?

    השבמחק
  12. בא עם הבית בתוך התיק והולך לישון על המיטה הראשונה שהוא מוצא. כנראה שהמשקל של התיק משפיע לו על סדר העדיפויות

    השבמחק
  13. את לא מתכוונת לליאת בר און, נכון? כי זה חילול הקודש לרשום אותי ואותה באותו משפט. אני אפילו לא מגרדת את הקרסוליים שלה

    השבמחק
  14. התחממו- ירדה חולצה, ירדה חזיה, ירדה חגורה.
    התקררו- חיבוק חזק ולילה טוב.
    מה הולך שם? הלוואי וידעתי.
    אבל אני רוצה את זה. עד שמצאתי משהו שאני רוצה, לא בא לי לחפש שוב.

    השבמחק
  15. מה? בלי חזיה והוא נוחר?
    אני עדיין לא מבינה....
    אולי הוא מנסה להיות מנומס?
    לא דובר על איזה אקט אלים בפוסט המדובר? תורידי לעצמך את כל מה שהוא השאיר ולכי תטפסי עליו. אם זה לא עובד את כנראה תצטרכי להמשיך לחפש....

    השבמחק
  16. אבל רגע, יש דבר שאני לא מבין.

    למה את מצפה שהוא יעשה את כל האקט?? למה לא להבהיר לו את זה חד משמעי שאת כן מעוניינת?? אני לא רואה בזה שום פסול. אבל אני יכול להגיד לך שיש גברים שלא מעיזים לעשות את הצעד הזה. אולי מטעמי נימוס יתר או מכל סיבה אחרת.

    השבמחק
  17. משהו ממש הזוי פה. אתה ישן אצל מישהי מהעבודה... אבל לא שוכב איתה? במיוחד כשהיא מבהירה לך שהיא מעוניינת? הזוי..

    השבמחק
  18. זה היה די חד משמעי שאני מעוניינת. לנימוסים יש מקום. אחרי שהוא כבר נכנס למיטה הנימוסים כבר לא שייכים

    השבמחק