יום שישי, 4 בדצמבר 2009

עוד חודש

יש משהו בתחילת חודש. וזה לא רק התלוש או התנועה בחשבון בנק. גם אם זה חסר משמעות לחלוטין, עדיין זה נקודת ציון, נקודת סוף. התמונה בלוח שנה מתחלפת. כשכותבים בראש הדף פתאום המסמר השני מתחלף. כל מיני סימנים שהזמן ממשיך לזוז. כאני לומדת יש לתזוזה הזו משמעות. מתקרבים לאמצע המסמטר, התקופה של הלחץ. אח"כ מתקרבים לסוף סמסטר, תקופת המבחנים. ואז לתחילת סמסטר הבא שזו התקופה הכי נחמדה כי הכל עוד לא הסתבך. ואז לחופשת קיץ וחוזר חלילה. תמיד הפחיד אותי מה יהיה אחרי. כשכבר לא תהיה משמעות להתחלפות של החודשים. כשכל החודשים נראים אותו דבר ואין איזו שהיא נקודת זמן שמתקרבת או מתרחקת. אני לא קצת מבוגרת מדי לרצות לא להתבגר?


ההוא נעלם לשבוע  בתל אביב. חיים טובים, יומיים בא לעבוד, שבוע לא. אולי גם אני אעבור למשרת סטודנט. ממש נוח.


לא היה לי באמת משהו לכתוב, סתם רציתי לזרוק מילים. סופ"ש כזה.

10 תגובות:

  1. לא נראה לי שמגיע שלב שלחודשים החולפים אין משמעות, כל עוד יש חיים, תמיד יש משהו להיתפס עליו, לשאוף אליו בחודש הקרוב או לזכור אותו בחודש שעבר.

    סופ"ש נעים

    השבמחק
  2. כיף לבקר... אחלה סופ"ש גם לך, ואל תפסקי לכתוב גם אם זה לא נראה חשוב!

    השבמחק
  3. בעבודה תמיד יש יעדים לחודש הקרוב אבל איכשהו זה לא זה

    השבמחק
  4. יש צדק במה שכתבת.
    למשל בעבודה שלי התזוזה הזו לא אומרת כלום.

    השבמחק
  5. בהצלחה לך אם-אתה רוצה להחליף עבודה .
    שבוע טוב לך

    השבמחק
  6. מבחינתי אני רגיל לזה, התזוזה אצלי בעבודה היא בחודש יולי כי אז מתחילה פגרת בתי המשפט ואז מרגישים שיש שינוי באופק.

    השבמחק
  7. אז עדיין יש איזה חופש גדול לחכות לו. זה גם משהו

    השבמחק