יום שבת, 21 בנובמבר 2009

what in a name

That which we call a rose


By any other name would smell as sweet


או בהקשר אחר 


And oh, the shame


He was ashamed Thought of changin' my name


 What's in a name?


אז קיבלתי שרביט ממגבת וגם מפיקולו שמשום מה חושבים שהכינוי שלי מעניין למרות שהכינוי עצמו וגם שם הבלוג אמורים היו לרמוז להם שאין כאן שום דבר מעניין.


אז למה הכינוי הזה? כי זו הגישה שלי שאיתה באתי לישראבלוג. אני לא חושבת שאני אדם מיוחד, זה לא צניעות, יש לי את הנקודות החזקות שלי ואני מודעת להן וגאה בהן. בכל הנוגע לחוויות ודברים שעליהם אני מספרת בבלוג, אני סתם עוד מישהי שבאה כמו כולם לזרוק על הנייר הוירטואלי את מה שאין לה מקום אחר לזרוק.


לדעתי הבלוג הזה כשמו כן הוא, לא מכיל שום דבר מיוחד, סתם דברים שאני רוצה לחלוק. אני לא מנסה להיות מעניינת, אין לי ציפיות בקשר לפופולריות של הבלוג, אני לא רוצה להיות בהמלצת העורכים או בפעילים. יש אנשים שנהנים לקרוא אותו ואני שמחה שכך. יש לי מספר קוראים קבועים שאני אוהבת את התגובות שלהם ואני אוהבת להגיב אצלם ובעיקר אני אוהבת את ההיכרות שיש בנינו שזו היכרות מסוג אחר לגמרי מזו הקיימת בעולם החיצוני. פה אני יודעת על אנשים את המחשבות הכי אינטימיות שלהם אבל את הדברים הבסיסיים כמו השם האמיתי של מישהו אני לא יודעת וזה נותן לכל העניין נופך אחר לגמרי. פה באמת אפשר להכיר אנשים מבפנים מבלי שרשמים חיצוניים כמו מראה, צורת דיבור או מקום מגורים וכדומה ייטו את הדיעה.


 


כמו שכתוב בכותרת, אין לי משהו חשוב להגיד, סתם בא לי לשתף. זהו, פשוט ככה, זה אני וזה הכינוי שלי. ולמי שקורא פה קבוע, אני אוהבת אתכם.


 


אני מעבירה את השרביט לדרקון כי אני מעריצה כל אזכור ליונתן גפן


וגם למלפפון שלמרות שכבר ענה על השאלה, עדיין היתי רוצה לדעת למה יש לו תמונה של כרובית



 

6 תגובות:

  1. אני חושבת שהשם והתיאור אצלך זה הפוך על הפוך כי כן מעניין פה. אני חייבת להגיד שאני לא הגעתי לישראבלוג בגלל ההיכרות האפשרית עם אנשים בלי להכיר אותם חיצונית או שמית, לא חשבתי על זה בכלל, אבל החלק הזה הפך להיות מהדברים הכי חשובים לי כאן.

    אצל המלפפון - זה ברוקולי לא כרובית!

    השבמחק
  2. ברוקולי את אומרת, באמת נראתה לי חשודה הכרובית הזו.

    השבמחק
  3. אני חושב שאת מואד מעניינת. וזאת לא הגזמה.

    השבמחק
  4. חלק חשוב מהקסם הוא הוירטואליות של הקוראים והמגיבים
    לבנות לעצמך בראש איזושהיא דמות מאחרי השם
    והשם האמיתי לא משחק תפקיד במחזה

    השבמחק
  5. מסכימה. בנוסף, להבדיל משם אמיתי שהוא משהו שההורים נתנןו לאדם עוד לפני שהוא התעצב להיות אדם, כינוי זה משהו שאדם בוחר בו לתאר את עצמו

    השבמחק