יום שני, 2 בנובמבר 2009

סבבה, גשם והכל

אבל לא צריך להגזים. המכונית שלי עשתה הסבה מקצועית לסירה והמטריה עשתה הסבה מקצועית לסמרטוט. שניהם לא ממש טובים בתפקידיהם החדשים. חוץ מזה שאנשים מחליטים שאם יש גשם אז בטוח קר ומכבים את המזגן ואז לי חם. וכל פעם שאני יוצאת מהמסדרון למשל לשירותים אז צריך לעבור דרך מסדרון אחר שבו כמובן קר. מתערבת שאני אהיה מצוננת עד סוף השבוע. וסוף השבוע בטח יהיה חם ויפה אבל אני לא אוכל להנות ממנו כי אני אהיה חולה. וכמובן כי יש לי ים שיעורי בית, אבל זה היה צפוי. אני גם רוצה קורס כמו של מגבת.



זוכרים שיצאתי עם מישהו והתלוננתי על זה שהוא חופר לי בנשמה? (זה שאלה רטורית, אני לא באמת מצפה ממישהו לזכור את זה) אז אתמול ביקרתי אצל חברה שלי ומתוך רצון לדבר כל הזמן על כל דבר אחר ולא רק על המחלה שלה, חפרתי נושאים מתוך השכבות העמוקות של כדור הארץ. מסתבר שאני כן יכולה לדבר הרבה ולחשוף הכל. מצד שני זאת חברה שלי שאני מכירה שנים והיא מכירה אותי ובגלל זה אין לי בעיה לדבר איתה. אז טיילנו עם הכלב המסמורטט שלה (עיוור זקן ומדובלל) שכל הזמן נתקע ברגליים שלנו. ובאמצא התחיל לרדת גשם והוא לגמרי התחרפן מזה. נראה לי שהיא לקחה אותו כי לא משנה מה, הוא תמיד יהיה יותר מסכן ממנה. הסיבה האמיתית שבגללה אני מקווה שאני לא אהיה חולה היא שאז אני לא אוכל לבקר את חברה שלי כי בגלל הטיפולים המערכת החיסונית שלה  חלשה. וחשוב לה שיהיו איתה אנשים שיעזרו לה לשכוח לרגע מהמחלה. היא מתמודדת כל כך יפה, כל הזמן אופטימית, אין לי מושג מאיפה היא לוקחת את הכוחות הנפשיים. אני מעריצה אותה על זה. באמת אם מישהו מסוגל להתמודד זו היא. בגלל זה אני בטוחה שהיא תהיה בסדר בסוף.



זהו לכרגע, מחר צריך לקום מוקדם כדי להגיע לעבודה מוקדם כדי לצאת מהעבודה מוקדם כדי ללכת ללמוד. כי לימודים זה חשוב. אם לא נלמד אז איך נדע?


המשך שבוע מוצלח ופחות גשום לכולם.


18 תגובות:

  1. רציתי להגיד אמן, אבל אני לא מעז כדי שהגשמים לא ייפסקו .

    השבמחק
  2. כמה אופטימיות בפוסט אחד!

    תודה על הקישור, וכבר אמרתי לך לקחת את הקורס הזה, הוא יהיה לך כיף ומעולה לממוצע :)

    הכלב המסמורטט נשמע לי משעשע מאוד, הוא בטח עוזר לאופטימיות שלה, כמו שכתבת.

    שבוע מוצלח גם לך

    השבמחק
  3. כשממטיר על פרווה מדובללת, היא הופכת מדובללת יותר?

    המדינה קטנה מדי, אז אני לא מוכן לאחל לך שבוע פחות גשום. אבל מוכן לאחל אחד מוצלח. סגרנו?

    השבמחק
  4. מטריות זה דבר סמרטוטי באופן כללי. פעם אחת החלטתי שנמאס לי ממטריות שמתקפלות לצד השני ברגע שיש קצת רוח והשקעתי באחת יקרה יחסית ואיכותית- ונחשי מה? היא התקפלה יותר מהר מקודמותיה.

    השבמחק
  5. מכירה את המסדרונות הקרים האלה
    מקווה שתרגישי טוב בסופש, ואני לא יודעת כבר מה אני מעדיפה סופש גשום או חמים וקיצי.

    השבמחק
  6. שלא יפסקו, רק יעשו הפוגה לרגע בזמן שאני יוצאת מהבית ונכנסת למכונית. רטוב לי להגיע לעבודה ספוגה מים

    השבמחק
  7. סמסטר הבא אי"ה ואני עדיין אהיה בטכניון אז אולי.
    מתה על הכלב המסמורטט הזה. פעם אחת הוא ממש התעצבן עלי, כנראה היה לחוץ מכל האנשים שהוא ראה באותו יום, וניסה לנשוך אותי. עשה לי שריטה קטנה.

    השבמחק
  8. מדובללת יותר ומסריחה.

    סגרנו על שבוע מוצלח. בכיף

    השבמחק
  9. אני מזמינה אחד ככה ואחד ככה. שיהיה מגוון

    השבמחק
  10. פעם היתה לי מטריה ממש שווה. גדולה אבל מתקפלת לקטן ועמידה ברוחות. כדרכן של כל המטריות שלא נשברות היא פשוט נאבדה ביום גשום אחד.
    מעניין לאן הולכות  כל המטריות האבודות ואם זה לאותו מקום כמו השבורות.

    השבמחק
  11. אי"ה..?
    כמה לא קיבוצניקי מצידך

    השבמחק
  12. נכון? כאילו, לעזאזל!- נראה לי שחוץ מכמה זקנים שקנו את המטריה שלהם בשנות ה-50 (אז ידעו להכין דברים איכותיים) ושומרים עליה בקנאות- אין אף בן אדם בעולם הזה שמצליח להחזיק מטריה יותר מחורף שלם.

    השבמחק
  13. כבר ראיתי שתי מטריות זרוקות להן בצד הדרך באיזור הדירה שלי. כנראה שהן אפילו לא הצליחו למלא את ייעודן המקורי.
    כולי תקווה להפוגה מהגשם. גשם זה נחמד, בעיקר כשנמצאים בפנים ומסתכלים החוצה, אבל כמה אפשר..

    השבמחק
  14. יכול להיות שהמטריה האובדת שלי מצאה את דרכה בצורה מסתורית מאד לדירתך?
    חשוד מאד

    השבמחק
  15. אל תבני על זה, אני לא משתמש בהן - אני מעדיף מעילים על מטריות.

    השבמחק
  16. מאז שעדכנת הגשם חלף לו מזמן, 
     והשרב שב אלינו  במלא עוצמתו...

    החלמה מהירה לחברתך .

    סופ"ש נעים לך !

    השבמחק
  17. לא אשמתי, הגשם אף פעם לא נשאר יותר מכמה ימים. חוץ מזה שזה לא שרב אמיתי. זה שרב בלאי, שרב של נובמבר ששכח שפעם היה פה אוגוסט.
    סופ"ש נעים גם לך

    השבמחק