יום שבת, 7 בנובמבר 2009

מה בא לי לעשות לו

אזהרה: הקטע הבע מכיל קטעים קשים ואינו מומלץ לילדים מתחת לגיל 18



[youtube=http://www.youtube.com/v/6_D3P0tYO5k&hl=en&fs=1&]





הוא הגיע לעבוד אצלנו לפני כמה חודשים. בחור חמוד. אפילו המנהל אומר עליו שהוא חמוד. ילד בן 30, אופטימי וטוב. ובא לי להפוך אותו לגבר. בא לי לקחת אותו אלי הביתה ולהעביר לו חניכה אמיתית. להראות לו את כל הדברים שצריך לדעת. מדי פעם בעבודה הוא טוען שאני הבוסית שלו, בא לי להיות הבוסית שלו. אני רוצה שיהיה למשך לילה אחד שפוט שלי. אני רוצה שיקבל הוראות ממני, שייצית לי כשאני מעליו. אני רוצה שיתסכל עלי בהערצה ובכניעה. אני רוצה לראות אותו מבקש, מתחנן, אבל נשאר ממושמע. אני רוצה להתעלל בו עד שהוא לא יוכל יותר. עד שיצא ממנו הילד הציתן ויגיע הגבר. אני רוצה שהוא יפסיק להיות חמוד, אני רוצה שהוא יהיה חזק, שיהפוך את התפקידים, שילחם, שיכניע אותי. אני רוצה לרואת אותו משתולל. אני רוצה להוציא ממנו את התשוקה שהוא לא ידע שיש בו, את האלימות, את העצמה, את החיה. אני רוצה לראות את העיניים הכחולות שלו מסתכללות לתוכי. אני רוצה אותו בלי מעצורים, בלי נימוסים, אני רוצה אותו בכל הכוח. אני רוצה שיהיה לו כל כך טוב שהוא ירצה להדליק סיגריה למרות שהוא בחיים לא עישן. אני רוצה שיהיה לנו כל כך חם אח"כ שנצא החוצה למרפסת ונישאר שם למרות הרוח המקפיאה כי לנו יהיה חם רק מהמחשבה על מה שהיה לפני רגע. אני רוצה שגם שם בחוץ בקור הוא יהיה חם. והוא ירצה אותי עוד פעם, שם על המדרגות. והכלבים של השכנים יבהלו. ולא נוכל לחזור פנימה כי חם מדי, כי שנינו בוערים. והרוח הזו שבחוץ תקפיא לנו את העצמות אבל אנחנו נשאר שם כי לחזור פנימה אומר ללחזור לשגרה, לרגיל.


ולמחרת נבוא לעבודה כאילו כלום לא קרה. ונשב יחד בדיונים כאילו הכל כרגיל ורק מגע רגעי יזכיר לנו את מה שהיה בלילה ולא יהיה יותר. וזהו.   

7 תגובות:

  1. המוסיקה וגם הקטע מזכירים לי את בריאן קיני והכי גאים שיש. רק שלזה יש סיכוי להתגשם, אולי.

    השבמחק
  2. בקיצור היית אונסת אותו....

    השבמחק
  3. זמן יחסית ארוך ללא עדכון וללא תגובות. המממ.... עסוקה?

    השבמחק
  4. עסוקה אבל לא במה שהייתי רוצה להיות עסוקה

    השבמחק
  5. קראת את מה שכתבתי או שרק עברת עליו באופן מדגמי?

    השבמחק