יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

עדיף שאני אלך לישון

הברזתי מתרגול. כן כן. הייתי כל כך עיפה ואת החומר שלמדו היום יצא לי לטחון בעבודה מכל הכיוונים.


בדרך הביתה שמתי את הפאלפון ליד הכיסא של הנהג וציינתי לעצמי לא לשכוח לקחת אותו. כיביתי את המנוע, לקחתי את המכשיר, יצאתי מהאוטו ונזכרתי לקחת את המכשיר. אז חיפשתי אותו כמה דקות עם שמצאתי אותו ביד שלי.


החלטתי להכין לי ביצה עם בולגרית. אז החזרתי את המגרינה למקרר (קוםד אכלתי טוסט) והוצאתי ביצים וגבינה. פתחתי את הביצים ונזכרתי שאני צריכה את המרגרינה (כן, אני יודעת שזה לא בריא לטגן עם מרגרינה. אני אוהבת ככה). התבאסתי מזה שהחזרתי אותה למקרר ואמרתי לעצמי שאני אחזיר את הביצים ואקח אותה. אז החזרתי את הביצים למקרר והוצאתי גבינה למריחה (התכנון היה לשים את הביצה בפיתה עם גבינת עיזים, אני אוהבת גבינה.) הוצאתי את הגבינה ונזכרתי שרציתי את המרגרינה. הוצאתי את המרגרינה מהמקרר, שמתי קצת על המחבת ואת המחבת על האש ואז נזכרתי שלא הוספתי עדיין את הבולגרית לביצה. אז מהר חתכתי כמה קוביות בולגרית, בינתיים המרגרינה עשתה קולות של נשרפת. למרות הכל יצא טעים.


ניסיתי להתקשר למישהו אבל לא מצאתי את המספר שלו בנייד. לפני יומיים החלפתי את המכשיר שלי ממכשיר ישן למכשיר פחות ישן כי היותר ישן החליט על שביתה איטלקית (הוא עובד, אבל לא באמת). מכיוון שלא מזמן החלפתי ליותר ישן הייתי בטוחה שיש לי את כל המספרים על הסים אז לא העברתי מספרים. מסתבר שלא. כשניסיתי להחזיר את היותר ישן לחיים כדי לחלץ את המספר גיליתי שיש כמה מספרים שלא עברו. באופן מפתיע דווקא המספרים היותר חדשים כן עברו. לדעתי יש למכשיר משהו נגדי. נוקייה לא אמור לעשות בעיות, גם אם הוא יותר ותיק... אני כל כך עייפה שאני לא מצליחה לחשוב על דימוי. וול



לילה טוב ושבוע (או מה שנשאר ממנו) מוצלח

6 תגובות:

  1. תיאור המאורעות הזכיר לי אותי, רק שאת מפוזרת קצת יותר.

    נשמע לי טעים ממש ביצה עם בולגרית ומרגרינה, עשית לי חשק. אבל אין לי בולגרית. או מרגרינה. אז אוכל רק ביצה.

    וחבל לוותר על התוצאות של הספיד דייט, הרי שילמת על זה, לפחות תיהני מהפירות.

    השבמחק
  2. עוד לא וויתרתי, מחר נראה לי שאני אנסה להתקשר שוב לשני. סתם כרגע אין לי כוח לכלום.
    תאכלי את הביצה ותחשבי על בולגרית. לפעמים זה עובד.

    השבמחק
  3. אף פעם לא חשבתי על שילוב של ביצה ובולגרית או גבינת עיזים...

    אני היום עשיתי לי בבוקר שקשוקה מושקעת עם בצל סגול ועגבניות.. היה טעים

    השבמחק
  4. אנ מרגישה גאווה להזכר שהייתי אחת מהאנשים שהמליצו לך על המתכון לפני אי אילו פוסטים....

    השבמחק
  5. גם אני לא חשבתי על זה עד שיול הציעה את הרעיון
    כל הכבוד על ההשקעה בשקשוקה, אני עצלנית מדי בשביל זה

    השבמחק
  6. אני בהחלט חייבת לך הרבה על הרעיון הזה. רוב תודות

    השבמחק