יום שישי, 30 באוקטובר 2009

איזה מעצבן זה #2

פיתחתי התמכרות לאתר הזה: http://www.conceptispuzzles.com/ ובעיקר לסוג אחד של משחק שם. ועכשיו הם הפכו את האתר לאתר בתשלום, אז עכשיו צריך להחליט האם הגיע הזמן להגמל או שכדאי לי לשלם כסף על מנת לשמור על הגוזל זמן הזה. למה העולם חייב להיות כזה חמדן.


היום בפעם הראשונה הצלחתי לשלוט על חלום, איזה כיף זה. יצאתי מהבית בבוקר ואז הבנתי שהיום יום שישי ואין לי סיבה אמיתית לצאת מהבית בשישי בבוקר, מה שאומר שאני בטוח חולמת. ואם אני חולמת אז אני יכולה לעשות מה שאני רוצה. ומה אני רוצה לעשות? לעוף. אז רצתי וקפצתי מקצה הצוק שבמקרה היה שם ופשוט ריחפתי לעבר הים שהיה כחול באופן קיצוני ומלא אנשים שמחים שלא היו יותר מדי מופתעים לראות אותי מרחפת מעליהם. באיזה שלב ראיתי את הגלים שהיו ממש גבוהים והחלטתי שאני רוצה לגלוש, אז מה אם אני לא יודעת לגלוש, זה חלום ואני יכולה לעשות מה שאני רוצה, אפילו לגלוש בלי גלשן. וכשנגמרו הגלים התעצבנתי ואמרתי זה חלום שלי ואני רוצה גלים, אז נוצרו גלים ואני גלשתי עליהם. זה היה חלום די קצר אבל ממש נחמד.



ולפינת האופטימיות שנזנחה קצת לאחרונה: גשם!!! וכל מילה נוספת מיותרת

10 תגובות:

  1. הגורל אומר לך להגמל. יש מספיק גוזלי זמן חינמים בעולם.

    לשלוט בחלום זה מגניב, בכלל, החלום שלך נשמע לי כייפי ושמח. גם אני רוצה לרחף!

    כן, יש גשם, ובגלל שעדיין לא לימדו אותי איך להפעיל את המזגן בדירה, אז קר לי :( לא סיכמנו על דחיית הגשם לשבוע הבא??

    השבמחק
  2. אני הסכמתי לדחות, זה ההוא למעלה שלא עומד בסיכומים. אבל קר זה כיף, אפשר לשבת בסלון עם כרבולית ולשתות תה חם.

    השבמחק
  3. כן, זה מה שאני עושה, רק שבמקום לשתות תה, אני מדמיינת שאני שותה תה, כי אין לי :(
    עוד מעט אני אכריח את עצמי לקפוץ להורים ולהביא את התה שלי ואז אולי גם לי יהיה כיף בגשם.

    השבמחק
  4. הו! גם אני שולטת על חלומות לפעמים- כמו שסיפרת. רוב האנשים שאני מספרת להם את זה מסתכלים עלי כמו על מטורפת.

    וגשם זה בלעכס בריבוע פלוס 22 וחצי.

    השבמחק
  5. את מצליחה לעשות את זה באופן קבוע? נכון שזה ממש כיף?

    מה יש לאנשים נגד גשם? זה כל כך נפלא, מים שיורדים מהשמיים ושוטפים את הכל ומשאירים אחריהם אוויר נקי (טוב נו, קצת פחות מלוכלך מקודם)

    השבמחק
  6. מים שיורדים מהשמים ומשאירים אחריהם שלוליות, בוץ וחשופיות, זאת אומרת?

    השבמחק
  7. הקטע שם: <a target=_blank href="http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=632699&blogcode=11154291http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=632699&blogcode=11154291">http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=632699&blogcode=11154291</a> נכתב באמצע הקיץ, מה שאומר שלפחות עניין החשופיות לא יחודי לגשם. ושלוליות ובוץ מתייבשים תוך יום בשמש הישראלית.

    השבמחק
  8. למרות הכותרת, רוב הפוסט שלך הוא בעצם אופטימי.
    חוצמזה, מה פתאום לשלם על דברים כאלה - את תמצאי דברים אחרים, גם אם לא זהים לחלוטין.

    השבמחק