יום שישי, 23 באוקטובר 2009

עוד שבוע

אנשים שעובדים איתי בצוות החליטו שאני ועדת תרבות. אפילו המנהל שלי החליט שכצריך משהו בנושא חברתי זה אני. אני לא יודעת אם זה דבר טוב. אחרי הכל, ועדת תרבות זה הנודניק הזה שתמיד רוצה לעשות משהו בצוות של אנשים שלא מוכינים להזיז את עצמם שני צעדים מהמחשב. אבל אני מקבלת על  עצמי את התפקיד. אז די מזמן ניהלנו שיחה על זה שצריך לעשות מתישהו על האש. הדיבורים נעצרו בערך שם כי לי לא ממש בא לארגן משהו וקיוויתי שמישהו אחר יארגן ושאר הנוכחים בדיון הניחו שאני אארגן. לא מזמן הבנתי שאף אחד אחר לא יארגן ועוד מעט חורף ויהיה בעייתי לעל האש אז העלתי את הרעיון עוד פעם במסגרת הקפה של בוקר. שאר הנוכחים בקפה הסכימו שזה רעיון טוב ושאני צריכה לקדם אותו. למרבה המזל אחד הנוכחים כרגע נמצע בין פרוייקטים ולכן לא לחוץ אז שכנעתי אותו שהוא יהיה הזרוע המבצעת שזה אומר לשלוח מייל לכולם ולנדנד לאנשים לגבי מי בא ומי מביא מה. ככה הוא יוצא המעצבן המארגן ואני עוזרת לו.


היום בבוקר היה האירוע בחורשה בכרמל. כמובן שחצי מהצוות יצאו פארשים ומצאו מגוון תירוצים ללמה הם לא באים אבל בסה"כ אנחנו צוות גדול + משפחות ככה שהיה מספיק אנשים והיה ממש נחמד. כמות האוכל היתה מדוייקת ואנשים נראו שבעים. אני הייתי אחראית על מציאת המקום ועל חלק מהקניות. מסקנה מהיום: אנשים לא אוהבים קרלסברג ומעדיפים גולדסטאר. המתלונן הראשי על סוג הבירה כבר קיבל הודעה שבפעם הבאה הוא אחראי על השתייה.  כמו כן גילינו קינוח מנצח: בננה עם שוקולד. חורצים בננה, מניחים קוביות שוקולד (מריר, כי צריך להיות פרווה) בפנים, עוטפים בנייר כסף ושמים על המנגל. רעיון מוזר שהרים כמה גבות אבל יצא ממש מוצלח.


ועוד משולחנה של ועדת תרבות, מבצע הליכה לבריכה באמצע היום תופס תאוצה. העניין הפך להיות שבועי ושודרג להכיל גם ג'אקוזי. כמות המשתתפים בפועל עלתה מ-2 ל-4 ועוד כמה שמבטיחים שיבואו בפעם הבאה. כמובן שאני מואשמת בבעלות על הרעיון, או כמו שהזרוע המבצעת של האירוע אמר- רק היא יכולה לחשוב על ללכת לבריכה באמצע היום ועוד לשכנע אנשים לבוא איתה. אך, השחיטות.



הסמסטר התחיל, נראה שהולך להיות מעניין אך עמוס. אני לוקחת שני קורסים ביחד עם עוד שני אנשים מהעבודה, מה שנראה ממש נחמד. קורס נוסף הולך להיות עמוס אבל נשרוד. אני שוקלת לוותר על עניין התזה וללכת על תואר בלי. זה תואר פחות שווה ובלי אפשרות להמשיך לדוקטורט, אבל כרגע ממש לא נראה לי שאני ארצה מתישהו לעשות דוקטורט ובקשר לשווה, וול, לא כולם יכולים להיות הכי טובים, צריך שיהיו קצת בינוניים כדי שהשאר יוכלו להתבלט.


ניסיתי גם ללכת לחוגי ספורט של הטכניון. בשני בערב הלכתי עם חברה לשיעור עיצוב + מדרגה. המדריכה שם נתנה בסקווטים כאילו אין מחר שבו צריך לעלות ולרדת מדרגות. עד יום חמישי המשכתי לצלוע. חברה שלי התלוננה היום שעדיין כואב לה. מה לעשות, אנחנו מזדקנים. שבוע הבא נלך עוד פעם בתקווה שהפעם יהיה פחות כואב.



בבברכת שבוע טוב לכולם ושלא יהיו ימים יבשים כמו שהיו השבוע (40% לחות!!! אני הרגשתי את העור שלי מתקמט, את שפתיים שלי נסדקות ואת כל הוורידים שלי מתפוצצים. מה זה היה לעזזל?) ואולי גם שבוע גשום כי נמאס כבר מהחום.

15 תגובות:

  1. מאוד חכם להפיל את העבודה הקשה על אחרים ועדיין לקבל קרדיט, ראוי להערכה.

    אבל תואר עם תזה נשמע כמו תואר כל כך הרבה יותר מעניין! את חוקרת משהו חדש, באמת משנה את העולם בכך שאת מוסיפה את זווית המבט שלך על התחום שאת חוקרת, הדרך שלך להביע את מי שאת סופסוף בלימודים הגבוהים, למה לוותר על זה? בנוסף, זה אומר שלוקחים פחות קורסים, שזה מעולה לדעתי.

    לא מתאים לי גשם בשבוע הבא, נתפשר על פחות לחות, יותר קריר אבל גשם נדחה לשבוע אחרי?

    שבוע טוב גם לך.

    השבמחק
  2. מסכימה עם מגבת בעניין הגשם- שיידחה עוד קצת. מה, בערב כבר קר- זה לא מספיק לך?


    בננה עם שוקולד נשמע מעולה

    השבמחק
  3. לדעתי את עושה טעות עם הרצון לסיים את התואר ללא תזה
    למרות הקושי את יכולה להתאמץ קצת יותר ולו רק כדי לא לחסום את ההתקדמות בשטח האקדמי
    מצלצל נחמד דוקטור  just another me

    השבמחק
  4. את צודקת בעניין התזה. אני לא חושבת זה פחות קורסים זה מעולה כי יש הרבה קורסים שאני רוצה לקחת אבל כל השאר נכון וזה מה שגורם לי להתלבטות.

    אני מוכנה לדחות את הגשם אבל שיהיה קריר. על זה אני לא מתפשרת.

    השבמחק
  5. אם כולם רוצים בלי גשם מי אני שאתנגד. אבל שיגיע בסוף, בסדר?

    השבמחק
  6. נשמע ארוך מדי. דוקטור me, נשמע יותר טוב.

    השבמחק
  7. בסוף כן. בכיף. נניח- בחורף הבא? או משהו?....

    השבמחק
  8. אל תדאגי- הוא יגיע בסוף ליום או יומיים

    השבמחק
  9. אכן דוקטור me נשמע הרבה הרבה יותר טוב
    אז קדימה לעבודה ולמלאכה

    השבמחק
  10. גם לי יש תואר שני פושטי בלי תיזה. זה אפילו לא "לא נעים, לא נורא", זה סתם לא נורא.. תמיד אפשר להשלים תיזה, אם נחה עליך הרוח.

    השבמחק
  11. קומזיץ זה כיף, עשינו (המעבדה) אחד בשבוע שעבר.
    אני אזרוק לך רעיון שנפל אצלנו מטעמי "אבל זה אלים" של המנחה שלי - פיינטבול. חוצמזה, תמיד אפשר לארגן איזה טיול. קומזיץ בערב זו בעיה בחורף, גם אם מזג האוויר יפה. אבל אם אין גשם, תמיד אפשר לטייל לחצי יום.
    לדעתי עדיף עם תזה - כי אם כבר, אז כבר. אבל אם זה לא מסתדר, זה לא אסון. זה חוסם דוקטורט, אבל אם באמת תרצי תוכלי להשלים את זה, אני מניח.
    ובענייני הספורט - את לא חייבת להרוג את עצמך ולצלוע אחר-כך. זה שהמדריכה יצאה עכשיו מגיבוש של סיירת מטכ"ל זו בעיה שלה, לא שלך.

    השבמחק
  12. וזה לא מרגיש לך קצת כאילו עשית חצי עבודה? אם כבר עשית תואר שני אז למה לא עד הסוף?

    השבמחק
  13. היינו בפיינטבול בטיול שטח האחרון. בגלל שזה היה על חשבון עבודה וראש השטח נתן הוראה מפורשת שכולם באים אז היתה השתתפות יפה אבל אנשים אצלנו לא יקחו יום חופש ועוד ישלמו על כניסה. אפילו לצאת לבריכה באמצע היום היה קשה לי לשכנע אנשים, וזה רק שעה העדרות, אז יותר מזה אין סיכוי.
    אני גם חושבת שעדיף עם תזה אבל זה פשוט נראה לי כזה כאב ראש שאני לא בטוחה שאני אצליח להתמודד איתו. מצד שני אני אף פעם לא פחדתי מאתגרים ואני לא יודעת אם אני רוצה להתחיל עכשיו.  
    ובקשר לספורט- no pain, no gain

    השבמחק
  14. פיינטבול אמור להיות ממש כיף. אם רק המנחה שלי היתה מוכנה.
    למה תזה צריכה להיות כאב ראש? זה לא עד כדי כך נוראי (מנסיון). זאת אומרת, זה לא תענוג מדהים, אבל אפשר להתמודד עם זה. מצד שני, לא ניסיתי לשלב את זה עם עבודה.

    השבמחק