יום שלישי, 13 באוקטובר 2009

עייפה

לא ישנתי טוב הלילה כי היו לי חלומות רעים. אתמול הייתי בבית חולים 3 שעות עם חברה שלי. בלילה חלמתי שאני נשארת לישון שם אבל בגלל שעוד אנשים נשארו איתה לא היה לי איפה לישון ובגלל זה היתי עייפה בבוקר והיה לי קשה לנהוג הביתה (משום מה הביתה היה לקיבוץ ולא לבית שלי) ואז בבוקר (של החלום) שוב נסעתי לבקר אותה אבל היא היתה בבדיקות אז לא מצאתי אותה ובמקום זה ראיתי בבית חולים עוד אנשים שאני מכירה מהקיבוץ ולא רציתי להתחיל לדבר איתם אז התחמקתי במסדרונות ורציתי לנסוע לעבודה אבל כבר היה מדי ולא רציתי לנהוג כי עדיין היתי עיפה. אתם מכירים את התחושה הזו כשמתעוררים מחלום למצב של מעיין חצי מודעות, שאתם יודעים למשל שעכשיו לילה אבל שאריות של החלום נשארות במחשבה ואתם לא יודעים שזה לא אמיתי? אז היו לי המון כאלה, וכשכבר התעוררתי מחלום אחד קיוויתי שיגיע כבר הבוקר אבל בבוקר לא רציתי לקום. וכל היום הייתי עיפה ולא היה לי כוח לעשות כלום. אחד מהימים האלה שעוברים ומשאירים הרגשה של זה היה יום מיותר. רציתי ללמוד למבחן אבל לא היה לי כוח. גם אין לי כוח לחשוב על מה לכתוב אז רציתי לענות על השאלון השבועי אבל הוא נראה לי סתמי מדי. אני מתה מעייפות אבל אני לא רוצה לישון. אני לא יכולה להסביר למה, פשוט אני יודעת שאני לא אהנה מהשינה. ומחר הודעתי שאני לא באה לעבוד כי אני צריכה ללמוד למבחן אבל אני יודעת שיהיה לי קשה לקום כי אם אין לי שעת יעד קשה לי לשכנע את עצמי צריך לקום. נראה לי שאני פשוט אקרא עד סוף הספר או עד שהעיניים יעצמו מעצמן, מה שיבוא קודם.


מחר אולי יהיה לי מצב רוח יותר טוב.



אני גם רוצה סדנת אומן עם מאור כהן. אתם חושבים שאני יכולה לשכנע את הנהלת ישרא בלוג שאני בכיתה י"ב?

6 תגובות:

  1. גם אצלי לפעמים חלקי חלומות נשארים איתי אחרי שהתעוררתי ואני לא בטוחה אם הם אמיתיים או לא, הבעיה שאלא אם קורה משהו שסותר לחלוטין את מה שחלמתי, אני לא יודעת את זה. מצב מאוד מבלבל.

    אני נגד השאלון השבועי, זה מעפן ב 99% מהזמן ומכוון כמעט תמיד לבני נוער. ובגלל מה שרשמתי פתאום צץ במוחי רעיון איך תזכי בכיתת אמן עם מאור כהן - תעשי מליוני שאלונים שבועיים, ישראבלוג יאמין לך מיד שאת בי"ב, או אפילו צעירה יותר, בלי לחשוב פעמיים!

    השבמחק
  2. אוי, איך עברנו את אותו הדבר ביממה האחרונה. חוסר המיקוד ביום, חוסר המנוחה בלילה.

    וגם אני רוצה סדנת אמן עם מאור כהן.

    אבל במקום זה נראה לי שנפתח קבוצת תמיכה.

    השבמחק
  3. לפעמים קורה לי שבאמצע היום אני נזכרת במשהו ולא בטוחה אם זה היה באמת או חלום. חלומות מציאותיים זה בעייתי.

    השאלון השבועי הוא טוב כשרוצים לכתוב אבל אין כוח לחשוב על מה. הבעיה היא שהוא באמת מעפן רוב הזמן. אני לא בטוחה שכיתת אמן עם מאור כהן שווה את הסבל של מליוני שאלונים כאלה.

    השבמחק
  4. אני בעד קבוצת תמיכה. אבל אני רוצה זכות החלטה על מי מתקבל לקבוצה. לא רוצה אנשים שאין להם באמת בעיות וסתם יגרמו לנו לקנא.

    השבמחק
  5. אני לא יודעת אם זה קורה לי עם החלומותף אבל אתמול בלילה קרה לי דבר נוזר, חלמתי שאני רואה איזו רוח ולא רציתי לחלום על כך אז הכרחתי את עצמי להתעורר כדי לא להפגש בה, אין לי מושג אם התעוררתי בחלום או במציאות.

    לא כזה תענוג להיות ביב, את יכולה ללכת במקומי

    השבמחק
  6. גם לי קורה לפעמים שאני מכריחה את עצמי להתעורר. לפעמים זה לא מספיק רק להתעורר אז אני גם קמה מהמיטה והולכת לשתות כדי להיות בטוחה שאני לא ארדם שוב לאותו החלום.

    השבמחק