יום חמישי, 8 באוקטובר 2009

תשמחו ותהיו מאושרים

אז ביקרתי אתמול אצל חברה שלי. היא התחילה בהקרנות ואתמול היתה הפעם הראשונה. מסתבר שהמצב שלה ממש רע. היא הגיעה מאוחר מדי לבדיקה, הסרטן כבר הספיק להתפשט ב2 השדיים, עמוד השדרה ואולי גם בכבד. היא צריכה טיפול כימוטרפי דחוף אבל הרופא אמר שחייבים לעשות הקרנות קודם אחרת היא עלולה לקרוס מהכאבים. אמא שלי באה איתי כדי להגיד לה שאם היא צריכה עזרה כלשהי שלא תהסס לבקש. אני שמחה שאמא שלי כל כך נכונה לעזור, כי היא בקיבוץ ואני לא ואני חושבת שהיא באמת יכולה לתת לה הרבה ובאמת אכפת לה. החברה שלי במצב קשה. כשבאנו אליה היא היתה על סמים שקצת עזרו לה אבל סיפרה על המצב שהיה לפני שהאח של הקבוץ בא לתת לה זריקת מורפיום ואיך היא לא הצליחה לקום ואיך היא לא יכולה לישון בגלל הכאבים. חשבתי על זה שבאותו לילה אני לא הצלחתי לישון בגלל כאבי מחזור ואז חשבתי שאיזה מזל יש לי שזו הסיבה שבגללה אני לא מצליחה לישון ושאקמול אחד פותר לי את הבעיה אבל אצלה זה כבר מזמן לא מספיק.


כהכנה לטיפול היא גילחה את הראש. כרגע יש לה שיער קצוץ פרוותי כזה כמו שינייד אוקונור והאמת שהיא נראית ממש יפה. יש לה ראש יפה שמתאים לו קצוץ. כמובן שבהמשך זה לא יהיה ככה אלא ממש קרחת אבל זה יגדל מחדש. היא גם קנתה כובעים ממש יפים, עם לוק פריזאי אופנתי כזה. היא סיפרה שאיזה זקנה בקיבוץ שאלה אותה בטאקט אופייני לקיבוצניקים אם היא חוזרת בתשובה. כשבאנו היו הרבה אנשים בבית והחבר שלה היה מקסים. אני שמחה בשבילה שיש לה אותו, נראה לי שהוא בדיוק מי שהיא צריכה שיהיה איתה בתקופה כזו. שניהם משדרים אופטימיות. אם יש מישהו שיכול להתמודד עם כזו מכה זו היא. כי היא בנאדם טוב ואופטימי ומאמין ואני באמת באמת מקווה שהיא תתגבר ותבריא ותהיה בסדר.



אז למי שקורא פה אני אומרת תשמחו על זה שאתם בריאים. תשמחו שאתם חיים וקמים בבוקר, תשמחו על כל הצרות שיש לכם כי הן לא כאלה. תשמחו גם כשרע לכם כי עוד יהיה טוב. כי יש לכם למה לחכות, לקוות, כי עוד יהיה טוב. תשמחו והיו מאושרים כי החיים יפים ויקרים. ומי שנוהג להתפלל, בבקשה תתפללו גם בשבילה, כי אני אוהבת אותה.

10 תגובות:

  1. וואו, אני כל כך מבינה אותך.
    אמא שלי נפטרה מסרטן כשהייתי בת 16. לראות את הסבל שהחולים עוברים זה נוראי, במיוחד כשצריך להיות חזקים ומחויכים לידם.
    ואת כל כך צודקת, אנשים לא מבינים כמה החיים יקרים.
    מתפללת בשבילה, המון רפואה ובריאות.

    השבמחק
  2. אני כל כך מעריך את האופטימיות הזו שיש לכל כך הרבה חולים במחלות נוראיות כאלה. זה בכלל לא מובן מאליו.
    כולי תקווה אמיתית שחברה שלך תחלים במהירות האפשרית.

    השבמחק
  3. בהחלט נותן פרופורציות להיתקל במקרים של אנשים שחולים. שלא נדע.

    שתהיה לה רפואה שלמה.

    השבמחק
  4. יא אללה, איזה אי צדק, אני מאחלת לה מכל הלב שתבריא במהרה ותחזור לחייה השגרתיים.
    זה נכון עניין הפרופורציה, כל אחד והבסעיות בסדרי הגודל שלו.

    השבמחק
  5. :(
    מקווה שיהיה בסדר,
    זה באמת שם את החיים בפרופורציה כי בצל הסרטן כל הבעיות קטנות.

    שתהיה בריאה.

    השבמחק
  6. במקרה שלה היא יותר חזקה ומחוייכת מכל המבקרים שלה
    תודה

    השבמחק
  7. גם אני. מעריצה אותה על האופטימיות שלה

    השבמחק
  8. רק חבל שצריך מקרים כאלה בשביל לקבל פרופורציות

    השבמחק