יום שישי, 11 בנובמבר 2011

יומן דייטים מספר XXXXXX קיבינימאט

אז לפני שבוע וקצת התחלתי לצאת עם מישהו. נפגשנו כמה פעמים. בחור נחמד, עושה רושם של בנאדם טוב, איש שיחה מעניין ומתעניין. תחביבים דומים (בתי קפה), נושאי שיחה מגוונים. 


ובתול.


מה???


בן 30 ולא היה במיטה עם מישהי. דווקא אין לו בעיה של בטחון עצמי או של אסרטיביות. מתנהג נורמלי לחלוטין עד לקטע שבו הוא היה צריך להוריד את התחתונים. נכון, הוא היה קצת הססן לפני, לא דחף כמו שגברים בד"כ נוהגים לעשות אבל אני יחסתי את זה להיותו מתחשב.  אז לא. הבחור חסר נסיון ולא בדיוק יודע מה צריך לעשות שם.


וזה לא רק הסקס. יש לו ממש את ההתנהגויות של האנשים שיצאתי איתם בגיל עשרים. ההתלהבות הראשונית הזו. הוא מסתכל עלי וממש חושב שאני יפיפיה. בהתחלה כשהוא אמר את זה הנחתי שוב שזה התנהגות גברית גנטלמנית אבל זה ממש תמימות כזו של גבר שלא עבר דרך מיטות של יותר מדי נשים.


בגיל 22 יצאתי עם בחור בתול שהיה אסיר תודה על כך שנכנסתי לחייו. הוא היה מאוהב בי מעל הראש. לא בי, ברעיון. הוא היה בטוח שאני מושלמת. רק אחרי שזרקתי אותו באכזריות והוא התחיל לדבר עם בחורות אחרות הוא הבין כמה כלבה הייתי באיך שהתנהגתי איתו. זה היה ממש מגעיל מצידי אבל מה לעשות, הייתי ילדה אחרי שני מערכות יחסים דפוקות עם בחורים שרק גרמו לי להרגיש רע עם עצמי וסופסוף היה איתי בחור שממש העריץ אותי. זה הוציא ממני את הצד הרע שבי.


אני לא יודעת מה לעשות עכשיו. הסקס זה לא הבעיה, תכלס, אני יכולה לתכנת אותו איך שאני רוצה ואחרי מספר לא זניח של גברים אני כבר יודעת מה אני אוהבת. הבעיה זה המסביב. אני לא מייחסת לסקס הרבה חשיבות ולכן בד"כ אין לי בעיה להכנס למיטה עם גבר שמוצא חן בעיני גם אם אני לא בטוחה שאני יודעת לאן זה יוביל. אבל כאן זה לא המקרה. סקס ראשון זה סוג של החתמה ואם אני אעזוב אותו מיד אחרי אני עלולה לקלקל אותו לנצח ולהפוך אותו לעוד גבר ציני ממורמר (כמוני). וגם אם אני אחליט שכן מתאים לי איתו, אני מפחדת שזה יהיה סיפור הבחור מגיל 22 all over again. אני לא רוצה מישהו שיעריץ אותי ויחשוב שאני מושלמת רק בגלל שאני הבחורה הראשונה שהוא ראה בלי בגדים. אני לא רוצה מישהו שיחשוב שאני מושלמת. אני לא רוצה מישהו עיוור.  אני נהייתי צינית עם השנים, חסרת אמונה. הוא תמים באמת. אני לא רוצה לקלקל אותו, אני לא רוצה את אבדן נתמימות שלו על המצפון שלי.


חוץ מזה, איך לעזזל אדם נורמלי מגיע לגיל 30 בלי לשכב עם אף בחורה? משהו פה לא תקין ואני מפחדת לגלות מה זה.  


 


אני יוצאת מה זה מופקרת מהפוסט הזה.


אני פורשת מעולם הדייטים. די נמאס לי.

10 תגובות:

  1. לא מופקרת ולא נעליים
    גמלך מותר שיהיו לך צרכים מיניים וזה שאת שוכבת עם גבר לפרוק מתח מיני לא עושה אותך מופקרת 
    ועולם הדייטים?
    איך תמצאי את "האחד" בלי דייטים?
    החסידה לא תביא אותו
    מאחל לך אחלה סופ"ש

    השבמחק
  2. אני מתחילה להאמין ש"האחד" הזה לא באמת קיים בשבילי וכל החיפש הזה הוא זתם בזבוז זמן.
    אחלה סופ"ש גם לך

    השבמחק
  3. לכל סיר יש מכסה ויש המון דגים בים
    "האחד" קיים חי ונושם
    הוא יפציע בחייך בהפתעה

    השבמחק
  4. בן 30 ובתול? טוב, זה לא טוב. לא.. טוב. 
    מאחלת לך סקס פורה ;)

    השבמחק
  5. אל תפסלי אותו על הסף "בגלל" שהוא בתול. תכירי את הפנימיות שלו. מה אכפת אם הוא בתול? העיקר שהוא כלבבך. לא הייתי ממהר לעשות לו את המוות במקומך. שם המשחק כאן הוא סבלנות. אל תרוצי "להחתים" אותו..לכי לאט, קלפי את המעטה החיצוני..מתערב איתך שתגלי אוצר..

    השבמחק
  6. זה לא שאני ממהרת לעשות לו את המוות, אני לא אעשה את זה בכוונה. זה פשוט יקרה. כמו שהחתולה  פשוט שורטת אותי. פשוט סביר להניח שהוא יהיה יותר פגיע


    >

    השבמחק
  7. זה שהוא בן 30 ועדיין לא... באמת צריך להדליק נורה אדומה. אני פעם יצאתי עם משהו בן 30 שהקשר היחיד שלו היה כמה חודשים וזה הדליק נורה וחבל שלא הקשבתי לזה. יפה שהוא שיתף אותך בזה, למרות שזה נראה לי מוקדם למידע מהסוג הזה.
    לכי תדעי אולי כל בחורה שהוא הכיר מאז גיל... נלחצה שהוא סיפר לה וכך יצא, בכל אופן את לא צריכה לעשות משהו שאת לא שלמה איתו.

    השבמחק
  8. אל תסתכלי בקנקן..תכירי אותו תראי אם מתאים לך..
    ואני לא הייתי חושב לצאת מעולם הדייטים..יש עוד אחד לפחות שמחכה לך ומתאים לך כמו כפפה ליד..
    כמו שהחתולה שורטת..זה מצבי רוח..החתולות קריזיונריות..רגע מגרגרות וברגע הבא נועצות.. האם את כזו?

    השבמחק
  9. אני יודעת שלומר עכשיו "אל תאבדי את התקווה" זה דיי קלישאתי,אבל זה לא..
    אני חושבת שהחיים שלך רק מתחילים,צברת נניסיון בחיים ועכשיו את יודעת מה את רוצה.זה יבוא כשזה ירגיש לך בבטן כשזה זה.
    אז אל תאבדי תקווה !

    השבמחק