יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

אין על סופשבוע

אחרי שבוע מטורף.


יום שישי לא עשיתי כלום חוץ מכלים. למרבה המזל לא היו הרבה כאלה כי בקושי הספקתי לאכול בשבוע החולף. גם לא עשיתי קניות אז כרגע כל מה שיש לי במקרר זה האורז שהיה לי בארון ובישלתי בשבת ומרק בצל שאבא שלי הכין לארוחת שבת ולקחתי את השאריות. נכון שהורים גרושים מתחרים ביניהם מי יביא יותר מתנות לילד? אז ביום שבת ההורים שלי התחרו מי יביא לי מרק שיהיה לי לבית. כי אמא שלי אמרה לאבא שהיא תביא מרק לארוחת ערב ואבא שלי החליט להכין מרק גם כן ואז גם דודה שלי הכינה מרק אז בסוף אמא לא הביאה את המרק שהיא הכינה. ואז בסוף הערב היא רצתה לתת לי את המרק אבל לא היה לה כלי בשבילו אז היא שאלה את אבא שלי אם יש לו אז הוא מצא כלי למרק אבל מילא אותו במרק שלו. אז בסוף נשארתי עם מרק בצל. אולי מחר בערב אני אסע לבקר את אמא ואת המרק בטטה. ילדה, את מי את אוהבת יותר, את המרק בצל או את המרק בטטה?


גם לא שטפתי את הבית. אפילו לא טיטאתי אותו. נראה קצת חסר טעם, גם ככה עד שבוע הבא הכל יתמלא שוב בשערות וחול של החתולה. וחתיכות קרטון מהמשטח גירוד. החתולה לוקחת את המשטח גירוד לחתולים בצורה קצת מילולית, היא פשוט מתישבת עליו ומחכה שאני אגרד אותה. הבנת הנקרא. זה לא שיש סיכוי שמישהו יבוא לבקר ויראה כמה הבית מלוכלך. לפחות את העציצים השקיתי. באופן מאוד מפתיע הם עדיין שורדים. והחתולה מגרשת את היונים ככה שאם אני אשטוף את המרפסת היא תיראה סביר. אבל קר מדי בשביל זה. בקיץ אולי.


אז מה כן עשיתי? קראתי מאמר לקורס אחד שאני עושה ועשיתי שיעורי בית בקורס אחר. זה היה די כיף פתאום להזכר שאני עושה עוד דברים חוץ מהעבודה. אני חיבת לחזור לשחות. בשבועיים האחרונים לא יכלתי לשחות בגלל התפרים. חתיחת ניתוחון קטן ומעצבן. אם מחר אני לא הולכת לבריכה אני מבקשת ממישהו לבוא ולזרוק אותי מהמרפסת.


והחלטתי שכשאני אסיים את הפרוייקט הנוכחי אני אעזוב את מקום העבודה. אני יודעת, רוב הסיכויים שעד שזה יקרה אני אשנה את דעתי. לא נורא, כרגע יש לי למה לחכות. אנשים הם חארות. כולם. ההבדל היחידי בין אנשים הוא כמה זמן יקח לפני שהם יתקעו לך סכין בגב. זה הבעיה בלהשאר יותר מדי זמן במקום אחד. ככל שנשארים יותר זמן ככה מספר האנשים שחושפים את הפנים האמיתיות שלהם עולה.


 בעיקר היתי רוב הסופ"ש במצב מאוזן, ראיתי הרבה זבל בטלויזיה, הצקתי לחתולה וגלשתי באתרים מיותרים. והחתולה חישמלה אותי. עם כל היובש האויר והעובדה שהיא מתעקשת להתחרמן על דברים שעירים, אפשר לעשות ממנה תחנת כוח קטנה. זה ניקה לי את הראש ואפילו לא הייתי צריכה את היום מחלה שתכננתי לקחת היום. יש מצב שהשבוע יעבור בשלום. אם לא, מי בא איתי לחופשת סקי מוקדמת, בתקווה שאני אשבור את הרגל ולא אצטרך לחזור?


 


 


 

8 תגובות:

  1. אממממ מרק בבית איזה כיף!!! ותחרות מרקים... P: אני הייתי הולכת על מרק בטטה, מאלה הסמיכים? איזו דיווה של חתולה, היא לא כפויות טובה ומגרשת את היונים. לאן את נוסעת לסקי?
    את יודעת תמיד אפשר להעמיד פנים ששברת רגל, זה לא חייב להיות מציאותי...

    השבמחק
  2. *תיקון: לפחות היא לא כפוית טובה...

    השבמחק
  3. מישהו רוצה לקעת אותך לסקי. אותו מישו גם מוכן לזרוק אותך מהמרפסת אם את לא הולכת לשחות..אבל בעיקר מוכן להזיז את החתולה מהמשטח גירוד ולהתחלף איתה..
    אהבתי את הניתוח על הפרצוף האמיתי של אנשים. מעניין אם זה גם עובד בעניין זוגיות..ככל שמתארכת הזוגיות..

    השבמחק
  4. לאן אני נוסעת לסקי? לא יודעת. עדיפות למקום עם שלג אבל לא חובה. כל מקום שאפשר לשבור בו רגל. או להעמיד פנים, גם טוב 
    רציתי היום לנסוע לאמא למרק בטטה אבל היא לא עונה לי לטלפון

    השבמחק
  5. אוקי, כל עניין הפלירטוטים הוירטואלים מתחיל להיות קצת מטריד. אני אולי עושה רושם של הבחורה המגניבה שלא אכפת לה שגברים אקראיים מציעים להכנס איתה לפוך או התחלף עם החתולה שלה, אבל אני לא. אז בבקשה קצת להחליש.  

    השבמחק
  6. אני! אני לחופשת סקי שחוזרים ממנה באמבולנס מגובסים ולא-כשירים לעבודה!!

    השבמחק
  7. ממש לא מנסה לפלרטט איתך. ניסיתי לגרום לך לחייך, ולא הצלחתי.
    מקווה שתביני עכשיו.

    השבמחק
  8. יאללה, כולם ביחד. בוא נעשה איזה תאונה קולקטיבית ככה אולי גם נצליח להוציא איזה תביעה קטנה מהאתר.

    השבמחק