יום שבת, 19 בנובמבר 2011

חורף זה כיף

אני אוהבת חורף.


פוך זה כיף. שמיכה דקה זה לא כיף. זה סתם חיקוי לא מוצלח של הדבר האמיתי. פוך זה משהו כבד, משהו שאפשר להסתתר מתחתיו. כשלאסי הגיעה אלי ביום הראשון שלה היא התחבאה מתחת לפוך ולקח לי המון זמן למצוא אותה שם. לאסי מתה על פוך. מאז שהורדתי אותו מהארגז חורף שמעל לארון כל פעם אני מוצאת אותה מכורבלת בו בתנוחה אחרת. גם היא לא אוהבת שמיכות דקות. היא תמיד בטוחה שהן מנסות לתקוף אותה.


בחורף אפשר ללכת עם שיער פזור. יש לי שיער כבד ועבה בקיץ האחרון החלטתי שיהי מה, אני לא מסתפרת. זה ממש קשה, שיער ארוך בקיץ. צריך כל הזמן לאסוף אותו ובגלל שהוא כבד אני לא יכולה לאסוף אותו גבוה כי זה עושה לי כאב ראש. עברתי את הקיץ בשלום ועכשיו השיער שלי ארוך יותר ממה שהוא היה בשנים האחרונות וזה ממש מפתה להסתפר קצר בשלב הזה רק בשביל הכיף שבשינוי אבל אני מחזיקה מעמד. לפחות את החורף הקרוב. ללכת עם שיער פזור זה כיף.


גשם זה כיף. למרות שביום שני השארתי את החלון באוטו פתוח לרווחה ונוצרה בריכה בפנים. למרבה הפלא האוטו התייבש די ביעילות ועכשיו הכל בסדר חוץ מזה שמדי פעם מטפטף עלי מהמזגן. הצליל הזה של הגשם, הריח, המראה של החלון עם הטיפות עליו. לנסוע באוטו בגשם זה מפחיד אבל גם מרגש, התחושה הזו של להיות סגורה בתוך קופסה חמה ומגוננת כשבחוץ הטבע משתולל. להרטב לגמרי בגשם זה לא כיף אבל למרבה המזל והעובדה שאני מפונקת לא יצא לי לחוות את החוויה הזו עדין השנה.


אני אוהבת את זה שלא חם. אפשר להשאיר חלון פתוח ולא צריך להקפיא את המזגן, למרות שמדי פעם הבוס שלי מתעקש להפעיל אותו בכל זאת. בגלל הגשם גם האוויר נקי ולא מרגישים את הניחוחות של המפעלים המזהמים בסביבה. להתכרבל בשמיכת פליז זה כיף. לפני כמה ימים שטפתי כלים והחתולה רבה עם השמיכה. אחרי כמה זמן הסתובבתי וראיתי אותה מגולגלת בתוכה. אולי השמיכה באמת תקפה אותה.


בחורף אפשר להכין משקה שוקולד חם. המועדף שלי: משקה אגוזי. שמים חטיף מיני אגוזי בכוס עם חלב, שמים במיקרו ומפעילים. יוצא ממש טעים, כולל אגוזים שלמים שצפים במשקה. נראה לי שאני אנסה לחזק אותו עם ויסקי. יש לי כמה בקבוקים קטנים מאירלנד שתכננתי להביא לאח שלי מתנה ושכחתי ועכשיו זה סתם יראה טפשי אם אני אביא לו אותם. אוף עשיתי לעצמי חשק לשוקולד. אם מישהו עובר בסביבה ויש לו שוקולד בהישג יד ליבי שייך לו.


 גם מעילים זה כיף. יש לי 3 מעילים, אף אחד מהם אני לא קניתי, כולם אמא שלי קנתה והחליטה לתת לי. אחד צבעוני מגניב מראה סטודנטיאלי שהיא פשוט החליטה שאני צריכה ללכת איתו. אחד ממש יפה, חום דמוי זמש (אני חושבת שככה זה נקרא) עם בטנה עם נמר. היא קנתה אותו ורק כשהיא לבשה אותו היא הבינה שממש לא מתאים לה ללכת עם נמר אז אני לקחתי לה אותו כי למרות הנמר הוא ממש יפה וחוץ מזה מזמן החלטתי שלא מתאים לי זה לא שיקול. אפילו שזה נמר. ויש אחד מצמר מאד נוח וחם שהיא קנתה גם לעצמה ואני ממש אהבתי אז גם אותו היא העבירה לי. אז יש לי מעיל לכל סוג מזג אויר ולכל מצב ועכשיו היא רוצה לקנות לעצמה מעיל חדש. ורוצה שאני אבוא איתה לקניות. אני צריכה להבהיר לה לפנישהיא קונה אותו שדיי, איןצלי מקום לעוד מעיל, הפעם שתקנה אחד באמת לעצמה.  

11 תגובות:

  1. אהבתי מאוד..
    אני כמוך, אוהב את החורף, להתכרבל בתוך הפוך יחד עם קקאו חם..אהבתי את הרעיון של משקה אגוזי..אני אנסה..
    רק תגידי ואבוא עם איזה שוקולד שתרצי..

    השבמחק
  2. וויי. עשית לי חשק למשקאות חורף מחוזקים. זה בהחלט הזמן לקנות בייליס או כל חיקוי אייריש קרים אחר. ממממ. אצטרך לחזור לשתות קפה בשביל זה! נו שוין, חייבים להקריב...
    פוך שולט!!!111

    השבמחק
  3. אבל למה קפה? שוקו! כזה משוקולד אמיתי. ואם שוקולד חלב מתוק לך מדי אפשר עם שוקולד מריר אבל הוא נמס פחות טוב בחלב אז זה לא עובד במיקרו וצריך לחמם אותו על האש ולערבב מדי פעם. וכמובן לחזק.
    רק לא כדאי לשתות מתחת לפוך. עם המזל שלי זה לא יגמר בטוב

    השבמחק
  4. להתכרבל בתוך הפוך עם כוס קקאו זה בדיוק מסוג התמונות שאתה מסתכל עליהן ופשוט רואה מה הולך לקרות לפני שזה קורה.
    צריך לשמור על הפרדה, לטובת השוקו ובעיקר לטובת הפוך.

    השבמחק
  5. נראה לי שהתמונה שעוברת בדמיוני היא שאני מביא למיטה שני ספלי קקאו /אגוזי ..
    עכשיו הפריים הבא הוא כזה..
    או שאנחנו שותים באותו רגע והחתולה מחוץ לחדר..
    או שהיא מנתרת לה על הפוך בדיוק  ברגע שאנחנו עם הספלים ביד..
    לכן אף פעם אני לא שותה את הקקאו שלי מכורבל בפוך כשהחתולה בשטח..

    השבמחק
  6. אשת חורף אמיתית!
    אני עדיין מתגעגעת לקיץ ומתנחמת במעילים ובמגפיים (:
    היי אם היא בכל זאת תבחר לתת לך מעיל רביעי במקומך הייתי מפנה מקום בארון, אין דבר כזה אין מקום, מקום מפנים.
    והפוך הפולני אח אין דברים כאלו. בטח מצחיק לראות את החתולה נאבקת בשמיכות...

    השבמחק
  7. אם מישהו פה נשאר מחוץ לחדר זה אתה

    השבמחק
  8. אני גם רוצה מגפיים. יש לי זוג אחד יפה שאמא קנתה לי (מוטיב חוזר) הבעיה שיש לי רגליים רחבות ומגפיים לא עולים לי על הרסוליים.
    חתול זה תמיד מצחיק 

    השבמחק
  9. לאסי, בפעם הבאה, כשאבוא אלייך אז אביא לך במיוחד ויסקאס טונה וסרדינים, וכשג’אסט ואני נתכרבל בתוך הפוך עם הקקאו ביד את תבטיחי לא להפריע...אוקיי? עשינו עסק?

    השבמחק
  10. אמא מפנקת (: שהייתי קטנה אני ובת דודתי היינו נוהגות לדובב חתולים, כן הם מצחיקים.

    השבמחק
  11. הלך עליי..היא לא מסכימה..

    השבמחק