יום חמישי, 5 במאי 2016

יום 57

שוב על המטוס. רוצה להגיד מהקיץ לחורף אבל כשהמטוס המריא היה פה גשם די חזק. אולי כשהוא ינחת יהיה כבר חם. הפעם לא נכנעתי לנטיה שלי להקדים ונתתי למארחת לשכנע אותי לשבת עוד קצת על כוס בירה לפני הטיסה ובסוף יצא שבבבידוק הבטחוני הייתי לחוצה והגעתי לשער בדיוק לבורדינג. לא קרה כלום אבל דברים כאלה עושים לי אנדרנלין רע ועכשיו אני חייבת מוזיקה להרגע. בתור למטוס ראיתי מאחרי את הזוג שישב לידי בטיסה לפה. מזל שהפעם אני לא לידם. הקטע של הבטחון פה לא אחיד, בטיסה הלוך הבידוק היה מיד בכניסה לשדה ככה שעברתי אותו ואז היה מספיק זמן לשבת. פה ההיפך, לקחנו את הזמן לשבת ואז הייתי לחוצה בבידוק שמכלל היה יותר קפדני, הייתי צריכה להוריד נעליים, לעמוד עם ידיים למעלה ולעבור עוד מישוש מהיר.

הום האחרון הי ממש נחמד, נסענו לספארי, שהיה לגמרי ריק ממכוניות ויכלנו לעצור לצלם כל בת יענה שעברה לידנו, והיו הרבה כאלה. כרטיס הכניסה כולל גם סיבוב בפארק קטן ומושקע. בדיוק כשהחלטנו שהגיע הזמן ללכת הודיעו על סופת ברקים וסגרו את הסיורים. יצא טוב. מסתבר שסופות ברקים יכולות להיות ממש עניין מסוכן.

את רוב הבגדים שהבאתי איתי לא יצא לי ללבוש וחזרתי עם מזוודה מפוצצת, לא כי עשינו הרבה שופינג, קניתי רק שמלה אחת בחנות יד שניה, אבל היא נתנה לי כל מיני בגדים שקטנים עליה וגם חברה שלה שעוזבת את העיר הביאה מלא בגדים ומצאתי בהם דברים נחמדים שאת חלקם לא יכלתי לקחת כי כבר נגמרלי המקום.

הטיסה די גרועה, יש מערבולות אוויר, מרגיש כמו רכבת אויר. רק שיגמר כבר ואני אוכל לאכול את השוקולד שהבאתי (לא פרה).

חזרה בדירה. לא מרגיש חזרה הביתה. אני לא יודעת למה ציפיתי, אולי זה היה מוגזם לצפות ליותר. קם לתת חיבוק, טועם את השוקולד, אומר תודה על התנין שקניתי לו וחוזר למחשב, הרגליים תופסות את כל הספה. בטח היה לו נוח כשלא הייתי שלא צריך לפנות מקום