יום חמישי, 19 במאי 2016

עדכונים

עדכון מזג האויר 


יום אחד חם, כמעט חולצה קצרה, יום אחד קר וגשם. 


עדכון מצב רוח 


כמו מזג האויר. יש ימים של אופטימיות, שאני בטוחה שהכל יהיה בסדר. יש ימים שאני מאמינה ששום דבר לא יסתדר פה. יש ימים שאני כל כך רוצה לחזור ויש ימים שאני מסתכלת סביבי וחושבת כמה יפה פה ואיך אני יכולה לעזוב את זה. יש ימים שאני שולחת קורות חיים ל 10 מקומות, בטוחה שהנה זה מגיע ויש ימים שאני לא רואה טעם לשלוח כלום. 


עדכון עבודה 


אין. אבל היום הייתי באודישנים להתנדבות במוזיאון המדע. וגם אם אני לא אתקבל להתנדבות מול אורחים, אני רשומה ליום הכוונה למתנדבים ואחריו אני אוכל להתנדב לפעילויות אדמינסטרטיביות. לפחות זאת תעסוקה. 


עדכון רופאים 


אני אוהבת את הרופאים פה. הרופאת פוריות שלחה מייל לגניקולוגית בקשר למיומה. אני התקשרתי לקבוע תור וביקשתי לשלוח לה הודעה אם אפשר לוותר על הפגישה שבה אני אחזור על מה שהיא כבר יודעת ולדלג ישר לניתוח. כמה שעות אחרי התקשרה אלי המזכירה שלה ואמרה שהרופאה מחוץ למדינה לשבוע אבל היא תשלח לה מייל והרופאה תתקשר אלי כשהיא תחזור. עברו כמה ימים והרופאה התקשרה. הרופאה! התקשרה! זאת שראיתי אותה רק פעם אחת לפני שהיא שלחה אותי לרופאת פוריות. איפה בארץ הגניקולוגית תתקשר לפציינטית ותגיד לה שלא צריך פגישה, שאני אשלח לה מייל כשאני אקבל מחזור ונקבע תאריך לניתוח. ועוד דאגה לתת לי את המייל הישיר שלה. רק הרופאת משפחה שלי בארץ היתה כזו מתחשבת, וזה אחרי הרבה מפגשים. 


בעקרון אם הניתוח יהיה עוד שבועיים ואחריו נצטרך לחכות קצת עם ההפריה אז בעצם אני יכולה להשתמש בכרטיס חזור שלי ב29 ביוני בלי לשנות אותו וגם להיות עם אמא שלי בניתוח שלה. אבל פתאום חשבתי על זה שמה אני משוגעת להגיע לארץ ביולי? בכל מקרה ממה שלמדתי כל פעם שאני מנסה לתכנן משהו לטווח של מעבר לשבוע אלוהים צוחק עלי אז בינתיים אני לא מתכננת כלום, כשנתקרב לתאריך של הכרטיס נחליט מה לעשות. 


עדכון זוגיות 


האחד נשלח לפילדלפיה לכמה ימים. כנראה שאחרי הנסיעה שלי הוא הבין שהמצב לא בסדר, שהוא לא יכול להמשיך להניח שאני פשוט אשב בבית ואחכה, וסוף סוף הוא התגבר על הלא נעים ושאל את המנחה אם זה בסדר שאני אצטרף. אז שבוע הבא אנחנו בפילדלפיה. אני מהצד שלי מנסה להיות פחות ממורמרת ולקבל את המצב. סך הכל זה הרפתקה שיצאנו אליה ביחד ואני לא יכולה להאשים אותו שאני לא מסתדרת. וחוץ מזה אנחנו נוסעים לפילדלפיה שבוע הבא, לפחות עד אז אני לא יכולה להיות ממורמרת.


עדכון פריחה 


הנרקיסים כבר נגמרו כולם, הצבעונים נמצאים בסוף חייהם ועכשיו הגיעה עונת האירוסים. אין על האביב פה. 






נראה מי מזהה מה מתחבא בתמונה

5 תגובות:

  1. ואו מרגישה שאני כתבתי את זה מרגישה כמוך. יום למעלה יום למטה לא פה ולא שם טוב רע כלום לא ברור.... תהנו בנסיעה! שמחה שהאחד העיז ובטוחה שצעד קטן לו צעד גדול ליחסים ביניכם, עכשיו די להתמרמר שימי על עצמך חיוך שידע שהוא עשה בשכל שלוקח אותך לפילדלפיה ;) מחכה לעדכונים מהשטח!

    השבמחק
  2. די, אני לא ממורמרת עכשיו. עכשיו הוא בסדר ואנחנו בסדר ויהיה בסדר

    השבמחק
  3. בתמונה זה...סנאי? או נחש? 
    האירוסים הורסים. באמת אין על האביב במקומות שבהם החורף בלתי נסבל!
    שמחה לשמוע שמשהו זז בזוגיות. מקווה שימשיך לזוז בכיוון הטוב.
    לגבי הטיפולים - שמחה גם שהרפואה בכלל והרופאים בפרט יותר טובים אלייך שם. מאחלת שהכל יעבור בשלום והתכנונים שלך ייצאו לפועל.

    השבמחק
  4. זה ארנב קטן. הוא ממש לא רצה שיצלמו אותו אז רדפתי אחריו איזה שעה וזה מה שיצא. 
    האביב פה באמת מדהים, גורם להכל להראות יותר אופטימי.

    השבמחק