יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

הבית הפוך

אחרי שכל האחים הודיעו מה הם רוצים לקחת ריכזנו את כל מה שנשאר ואנחנו לא רוצים לשמור ושמנו בכניסה. פרסמתי בפיכסבוק מתוך תקווה שיבואו אנשים ויקחו מה שהם רוצים אבל נראה שלא כל כך הצלחתי להפעיל את העניין, נסיון נוסף מחר. לפחות כורסה אחת לקחו. אם מישהו נמצא בחיפה ורוצה לעבור לבדוק מה יש לקחת הוא מוזמן לשלוח מייל. עכשיו הבגדים, צריך להחליט מה לקחת, מה לתת לאמא שתביא לי כשהיא תבוא לבקר, מה לאכסן אצל אמא ומה להעביר למחסן יד2 בקיבוץ. וצריך עוד 2 מזוודות. ו2 טרולי. 


בעבודה ממש אין לי יותר מה לעשות. אתמול עשיתי חגיגה קטנה בים, שלחתי מייל לכל המחלקה שלי שמי שרוצה יבוא ויביא כיבוד או שתיה. מסיבה במינימום השקעה :). האנשים החשובים לי באו, הלא קשורים לא באו, היו עוגיות ובירות. היה כיף. ביום חמישי אני אעשה שתיה רשמית עם כל המנהלים והעמיתים לעבודה ממחלקות אחרות, אז יהיה קטע הנאומים והברכות. הודעתי לחברה שאוספת כסף מה אני רוצה כמתנת פרידה וגם התרעתי לה שהמון אנשים יהיו בחופש אז שתתחיל עם האיסוף כבר עכשיו. אני דואגת לעצמי :)


מזל שלא היה אתמול המזג אויר הגועלי של היום. מה זה הדבר הזה? היום אחד המנהלים שוב שאל אותי לאן אני נוסעת ושוב אמר שבשיקגו קר ויש המון רוחות ולא כדאי לי לנסוע. בתגובה אחד האנשים שעובדים איתי אמר- הוא צודק, תישארי פה, בחום, תראי איזה נעים בחוץ.


 


מצאתי ללאסי בית זמני אצל בחור קצת מוזר מהעבודה שהבטיח שהוא ימצא לה בית קבוע אצל איזה תלאביבית. אני קצת דואגת לה כי הוא מוזר כזה אבל מצד שני לפחות היא תזכה להמון יחס אצלו.  


 


בענייני הפוסט הקודם ביניתיים לא מדברים על זה. 


 


 


 

6 תגובות:

  1. מאחל לכם המון הצלחה בדרך החדשה
    ברכת חג שמח ושנה טובה לכם
    ושנשמע מכם רק בשורות טובות

    השבמחק
  2. כבר ממש נכנסתם להילוך גבוה, ובאמת מאחלת שיעבור לכם חלק (או לפחןת סביר) ושתצליחו גם ליהנות מהתהליך ולמצוא את ההומור ברגעים היותר מעצבנים
    בשיקגו באמת קר ורוחות, וכשחשבתם שנהיה קר אז תיכך נהיה יותר קר ואז יותר קר. אז ממליצה להכין תקציב לבגדי/גרבי/צעיפי/כפפות/כובעי/מכנסי/מעילי/נעלי/מגפי סתיו/יותר סתיו/חורף  

    שתהיה שנה טובה ג’אסט, עם הרפתקאות וחידושים ונחת ובעיקר בשורות טובות 

    השבמחק
  3. חלק זה לא יעבור, בזמן האחרון שום דבר לא הולך חלק, אבל נקווה שלפחות לא יהיה יותר מדי קשה. 
    שנה טובה

    השבמחק