יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

לא ככה זה היה אמור להיות

מתקשרת למוקד כללית, אחרי הרבה שיחות והפניות וטלפונים והמתנה ואחרי ששמעתי את כל הפרסומות של הקופת חולים ועברתי לסתם מוזיקה מעצבנת, בסוף מגיעה למוקד אחיות.


"אתמול בבוקר יצאה לי בדיקת הריון חיובית אבל בצהריים התחלתי לדמם והיום דימום חזק אבל זה לא דימום וסתי"


"מאתמול בצהריים יש לך דימום? למה לא הלכת לרופא מיד? (לעצמי- כי אני לא מאמינה שיש בזה טעם) תלכי עכשיו לרופא נשים! שניה, אני בודקת לאיפה את יכולה ללכת... יש שני רופאים בכרמל שעובדים היום בערב, אני אתקשר לברר... (ממתינה המון זמן עם המוזיקה המעצבנת) טוב הם לא יכולים לקבל אותך, אני מעבירה אותך לעורף תפעולי (?) תמתיני..."


(ממתינה הרבה זמן עם מוזיקה מעצבנת)


"שלום ג'אסט, אני מעורף תפעולי, בבקשה תחכי אני מחפש רופא... (מחכה ממש המון זמן עם מוזיקה מעצבנת) טוב תלכי לדוקטור מהשמו בלין"


 


נוסעים לדוקטור מהשמו בלין


 אני נכנסת לדוקטור ומסבירה את המצב


" טוב תשמעי, אין לי הרבה מה לעשות כרגע (מפתיע). אני יכול לבדוק אם הדימום חזק (הוא לא) ולהסתכל עם אולטרסאונד אבל כנראה שלא יראו כלום" 


בודק עם אולטרסאונד, באמת לא רואים כלום. 


"תעשי בדיקת דם" 


"עשיתי בבוקר"


תקבעי תור לעוד בדיקה בשלישי"


"קבעתי בבוקר"


"טוב, אז תבואי ברביעי בבוקר, בהצלחה"


מזל שהגעתי לרופא במיידי ולא חיכיתי עוד יום :S


 


התוצאה של הבדיקה לא הגיעה עדיין. האחות היום בבוקר החליטה לאתגר את עצמה ולדקור וריד בעיתי, עכשיו יש לי כתם סגול מרשים. אני מקווה שהיא לא איבדה את המבחנה בדרך.


 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה