יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

תסתכלי על הצדדים החיוביים

בסעודת החג לא היית צריכה להסתיר את העובדה שאת לא שותה יין כדי
שהגיסות החטטניות וחסרות הטאקט שלך לא יתחילו לרכל.


 


את תוכלי לסחוב מזוודות ולא תצטרכי להתנהל כמו נכה בשדה התעופה.


אולי יורידו לך את הפרמייה של הביטוח נסיעות.


 


לא תצטרכי להתחיל לחפש רופא נשים מיד ברגע הנחיתה.


 


לא תצטרכי לשלם המון לרופא נשים על בדיקות של תחילת הריון כי הביטוח
של האוניבסיטה יכנס לתוקף רק עוד שבועיים והביטוח נסיעות לא מכסה בדיקות שגרתיות.


 


יהיה לכם זמן להתאקלם ולהבין מי נגד מי לפני שתצטרכו לרהט חדר ילדים.


 


יהיה לך יותר קל למצוא עבודה עוד 3 חודשים כשתקבלי את אישור העבודה.


 


ותזכרי- בהרבה מקרים הריון שלא תופס נובע מעובר לא תקין שהגוף החליט
לוותר עליו. עדיף עכשיו ולא מאוחר יותר. לפחות עכשיו אני יודעת שזה אפשרי ואולי
בפעם הבאה זה גם יצליח.


 


שתהיה לך שנה טובה, התחלה טובה במקום זר ושיהיו בשורות טובות ובקרוב.

7 תגובות:

  1. שתהיה שנה טובה ומתוקה
    שיהיו שינויים חיוביים
    התאקלמות טובה
    והמון בשורות טובות

    השבמחק
  2. תודה. 
    שנה טובה גם לך, 
    שתמצאי עבודה שאת אוהבת ומעריכים אותך 
    שתצליחי בלימודים ותהני עם האנשים שאיתך

    השבמחק
  3. חיבוק, ובהצלחה!
    ושנה טובה, עם התחלות חדשות ובשורות טובות שאני מחכה לקרוא בבלוג הזה.

    השבמחק
  4. חיבוק, ג’אסט - אני מצטערת על ההריון שלא תפס אבל את צודקת לגמרי. גם לי היה כזה לפני בני (אמנם היתה לי כבר בתי אז לקחתי את זה פחות קשה) ומה שזה בעיקר אומר זה שאת מסוגלת להיות בהריון :)
    וכל הצדדים החיוביים נכונים, גם אם היית בכיף מוותרת עליהם.
    מאחלת לך נסיעה טובה, שנה נהדרת (גם אם מאתגרת)
    וכמובן כל מה שאת מאחלת לעצמך
    שנה טובה ג’אסט

    השבמחק
  5. ממש באיחור ועדיין 

    השבמחק