יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

...

האחד לקח את הלפטופ שלי והשאר לי את שלו. הלפטופ שלו דפוק, המקש של ה-ו מקולקל, כל המקלדת לא במקום ועכשיו גם האינטרנט לא עובד. אז אני כותבת על הטאבלט. תמיד זה חוזר לטבלט.

לאסי מנג'סת. כשבא המדביר סגרתי אותה בחדר שינה ופתחתי את החדרון שמשמש לנו מחסן כי יש לו חלונות ורציתי שיהיה כמה שיותר מאוורר. עכשיו סגרתי שוב את החדרון כי החלונות פונים לכביש, אבל ברגע שהיא גילתה שיש עוד חדר בבית היא לא מוכנה שיהיה סגור, היא מסתובבת ליד הדלת שלו ומבקשת להכנס.

פעם לפני שהיא היתה, כשנסעתי עם חברה לחול, השארתי את הבית ריק ואת האוטו בתחנת רכבת שיחכה לי עד שאני אחזור. עכשיו צריך לבקש מאח שלי שיבוא להיות איתה שלא תרגיש לבד, אז צריך להשאיר את הדירה במצב שהוא יכול לגור בה וצריך להשאיר לו את האוטו ואז זה תיאומים להגיע לרכבת. והאוטו עדיין מצפצף אז הבאתי אותו למוסך של הליסינג והם התקשרו למוסך האמיתי ושם אמרו להם שכנראה שכחו לאפס אותו אחרי הטיפול האחרון אז הוא חושב שהוא צריך טיפול. אז אני משאירה לאח שלי אוטו שצריך פסיכולוג.

אני מצוננת לגמרי. בצהרים הלכתי לקפיטריה לקנות תה, אמרתי לה שאני רוצה אדום כזה (פירות יער או שקר אחר) אבל היא אמרה לי את לא רוצה נענע ממי? נענע זה טוב. את מצוננת? זה יעשה לך טוב. אז לקחתי תה ירוק עם נענע כי לא היה לי כוח להתעקש. בדרך כלל אני לא אוהבת תה ירוק אבל הפצצתי אותו בסוכר וגם אני מצוננת אז היה בסדר. בא לי לקחת מחר יום מחלה אבל מחר זה היום האחרון שלי בעבודה לפני הנסיעה והיום כל האנשים שאני עובדת איתם לא היו אז אני צריכה לבוא מחר לוודא שהם יודעים מה לעשות כשאני לא אהיה.

אני במחזור.לפני החתונה הייתי מתבאסת מהמחזור בגלל הכאבים. עכשיו אני מתבאסת מסיבה אחרת. נראה לי ששוב יוצא לי פצע הרפס. זה כבר פעם שניה בחודש. אוף

4 תגובות:

  1. יקירה, נשמע שאת בלחץ לא קטן! לכן הפצע הרפס...ואולי גם לכן המחזור
    מקווה שבחו"ל הכל יהיה כזה כיף ורגוע - שהכל יסתדר....
    מאחלת שהכל מעכשיו והלאה יעבור חלק 

    השבמחק
  2. סעי לשלום וחזרי בשלום

    השבמחק
  3. הפצע הרפס יכול להיות בגלל הלחץ או בגלל החום מהצינון
    המחזור בא בזמן שלו. אני פשוט קיוויתי שלא יבוא
    תודה על האיחולים

    השבמחק