יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

אוטו חדש

האם זה נחשב הטרדה מינית אם המנהל שלי מבקש שאני אביא לו נשיקה?


האם התשובה משתנה אם יש לי על השולחן שקית של hershey kisses שאף אחד חוץ ממנו לא אוכל?


 


סוף סוף קיבלתי את האוטו החדש. כבר 3 חודשים אני תקועה עם רכב מעבר מעפן שרק עושה בעיות, אני ממש מתגעגעת למאזדה 2 החמודה והכחולה שהיתה לי. התלבטתי קשות אם לקנות אותה בסוף העסקה אבל התגובה של האחד להצעה הבהירה לי שלא כדאי. נראה שהרעיון לקחת אוטו למוסך יותר מפחיד אותו מאשר אותי, מה שאומר שאם יהיה לנו אוטו אני אצטרך לטפל בו והמחשבה הזו עושה לי רע. אז החלפתי אותו באח הטיפה יותר גדול, מאזדה 3, גם כי הוציאו את ה2 מההסדר ליסינג וגם מתוך תקווה שבקרוב אני אצטרך אוטו משפחתי. למרות שכמו שזה נראה כרגע לפני שאני אצטרך אוטו משפחתי אני אחזיר אותו ואשלם הרבה קנס על סיום מוקדם של העסקה כי נעבור למדינה אחרת לעשות פוסט. מצד שני אם הייתי קונה אותו סביר להניח שגם היה כאב ראש למכור אותו ובסוף גם הייתי מפסידה במחיר.


אז יש מאזדה 3 מגניבה ומצויידת היטב. יש מצלמת רוורס שזה נשמע לי כמו מתכון לאסון, אחרי שמתרגלים לדבר כזה אם יום אחד זה מתקלקל אז לא נעים. יש בקרת שיוט, שזה קצת בזבוז בכבישי הארץ אבל אולי אפשר להשתמש בזה בבוקר בכביש 22. ה2 היתה מתחילה לרעוד ב 130 קמ"ש, אולי עדיף לתת לאוטו לשלוט על המהירות, במיוחד מאז ששמו מצלמות מהירות על הכביש הזה. 


ויש את הקטע הזה שאין מפתח, רק שלט. פעם ראשונה שאספתי את האחד עם האוטו החדש הוא התחיל ללחוץ על כל הכפתורים ולשאול מה זה עושה. "זה כיבה את המנוע! באמצע הכביש". לפחות זה היה ברמזור. 


 


מאז שחזרנו החתולה נראית מבואסת. נראה לי שהיא אוהבת את אח שלי יותר מאשר אותנו. הצמחים החצי מתים שלנו ממש התאוששו בזמן שלא היינו. נראה לי שאני אביא את אח שלי לפה פעם בשבוע סתם שיעשה נעים לבית. 


 

9 תגובות:

  1. תתחדשי.
    גם אני הורג צמחים בצורה יפה. בגינה החדשה התנאי היה שהכל מקבל השקיה אוטומטית.

    השבמחק
  2. נשמע לי רעיון מצוין שאחיך יבוא לקצת זמן איכות עם הצמחים והחתולה אפילו פעמיים בשבוע..... 
    תתחדשי על הרכב! לי יש מזדה 3 (שנת 2012) ש-T קנה לי כשהתפטרתי מהעבודה. אני מאד מרוצה פרט לצריכת הדלק הלא הגיונית שלה, משהו שלא צריך לעניין אותך (אבל עשוי לעניין את מעסיקייך )... אולי הדגם החדש חסכוני יותר, אין לי מושג. תיהני ותסעי בזהירות 

    השבמחק
  3. השקיה זה לא מספיק, זה האהבה. הם מרגישים שלא באמת אכפת לך מהם. 

    השבמחק
  4. בניגוד לסיפורי הליסינג אני כן משלמת על דלק. אני לא יודעת כמה הוא חסכוני בנסיעה, בזמן עמידה הוא חוסך על ידי זה שהוא מכבה את המנוע. אני מניחה שזה עוזר בעיקר בחורף כשזה לא נורא שהמזגן נכבה לדקה בכל רמזור, בקיץ נראה לי שאני אבטל את המנגנון הזה. 

    השבמחק
  5. אז באמת זה מודל חדשני. אצלי זה לא ככה. יש לך אפשרות לראות כמה קילומטר לליטר את צורכת  אצלי זה בד"כ 1 ל 8 שזה ממש ממש לא חסכוני. מעצבן :-(

    השבמחק
  6. אחרי שאני אתדלק כמה פעמים אני אקבל מושג על הצריכה. 1ל8 זה ממש מעט יחסית לרכב חדש. את נוסעת בעיקר בתוך העיר? במזדה הקודמת שלי היה ממש הבדל בין נסיעות בעיר לבין נסיעות בינעירוניות

    השבמחק
  7. תתחדשי!
    אני מגדלת 2 צמחי בזיליקום, סטיביה וגרניום צרפתי
    את הסטיבה תקף איזה טפיל שכמעט הרג לי  אותה אבל בזכות השקייה ותשומת לב היא חזרה והוציאה ענפים חדשים וירוקים
    חבל שאי אפשר לעשות השקייה אוטומטית לעציצים

    השבמחק
  8. כל הכבוד על ההתעקשות להציל אותה. ועל הבזיליקום. ניסינו כמה פעמים בזיליקום, הוא לא שרד.

    השבמחק
  9. בזיליקום אוהב חום, ככה שבקיץ הוא מסתדר דיי סבבה
    השאלה מה יהיה איתו בחורף
    צריך לשים אותו במקום עם הרבה שמש
    ולדאוג להשקות (בקיץ הייתי משקה ליטר וחצי כל יום)
    ואה כן גם להוריד לו את הפרחים, כי זה מחליש אותו

    השבמחק