יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

בטח שאפשר לבכות תוך כדי ספורט

פשוט היא כתבה שלא ולא רציתי ללכלך לה את הפוסט עם השטויות שלי.


הכי טוב זה לבכות כששוחים בלי משקפים כי אז לא צריך לנגב את הדמעות וגם יש תירוץ למה העיניים אדומות. 


גם כששוחים עם משקפים זה בסדר כי האטימה אף פעם לא מושלמת ותמיד נכנסים קצת מים ששוטפים את הדמעות.


לבכות בזמן ריצה זה בעייתי כי הדמעות מתערבבות עם הזיעה וצורבות בעיניים ואז אי אפשר לראות כלום ויש פוטנציאל גבוה להתקל באנשים או עצמים.


באירובי קשה לבכות כי הראש כל כך עסוק בלהתרכז בקומבינציות המסובכות שאת אפילו לא שמה לב שאת שפוכה, בטח שלא נשאר לך זמן לחשוב על הגורם לבכי. הבעיה היא בחלק של העיצוב שתמיד בא אחרי והוא מונוטוני. אפשר לנסות להסיח את הדעת על ידי זה שמתרכזים בכאב של כל השרירים במקום בכאב של הנפש. אומרים שאי אפשר להרגיש כאב בשני מקומות בו זמנית כי המוח לא מסוגל לפענח אותות כאב משני מקורות שונים באותו זמן. בגלל זה שרירים תפוסים זה טוב כשרוצים לבכות. 


בעצם כל ספורט עם מוזיקה זה טוב כשרוצים לבכות כי מוזיקה קצבית גורמת לאשליה של הנאה. האחד טוען שבנות אוהבות חוגי ספורט עם מוזיקה כמו אירובי וזומבה כי ספורט זה דבר מבאס ומוזיקה גורמת לו להראות כיף.


מוזיקת רוק בווליום גבוה זה טוב כשרוצים לבכות. זה גם מסווה את הצליל של הבכי וגם ממלא את הראש. מהרעש אי אפשר לשמוע את המחשבות, גם לא את הרעות.  

12 תגובות:

  1. זה ממש יפה שאת מגיבה למה שהיא רשמה בבלוג שלה.
    הייתי שחיינית ומעולם לא חשבתי שאולי אני יוכל לבכות תוך כדיי שחייה, את האמת לא נראה לי שזה אפשרי 

    השבמחק
  2. אני בוכה במקלחת, המים מסווים את הרעש וגם שוטפים את העיניים וכך גם אפשר לטעון שנכנס סבון / שמפו וגם העפעפיים שטופות.

    בפרידה מהילד בכיתי המון באוטו, לבד, עם הרדיו ובלי בכלל להסתכל לצדדים על הנהגים האחרים.

    השבמחק
  3. ואני תוהה אם זה עצוב שאת מכירה את האופציות הללו.

    בהצלחה שם, בהחלט.

    השבמחק
  4. זה לא עצוב, זה חלק מהחיים
    מי שלא מרגיש גם לא כואב לו

    השבמחק
  5. מקלחת זה טוב, הבעיה היא שזה קצר בזמן או שלא נעים לבזבז כל כך הרבה מים. 
    באוטו לבד אני מעדיפה עם nightwish אבל זה כבר סטיה שלי. 

    השבמחק
  6. אצלי ספורט מוציא אגרסיות. התחלתי ללכת לחדר כושר!!!!- אז אולי כי זה חדש זה עדיין לא מתערבב לי עם בכי. בכי הכי טוב באוטו, כמו פט, וגם סתם בבית. אני רק עם מיצי אז היא לא אומרת כלום.

    השבמחק
  7. מזל טוב על החדר כושר :))
    היית מצפה שחתולים יהיו קצת יותר אמפטיים לבכי, בכל זאת, מישהו שמאכיל אותם עצוב. אבל לא, הם מסתכלים במבט כזה של ’נו מה עכשיו, אני שוב לא אקבל אוכל בזמן?’

    השבמחק
  8. מכבדת את הקטגוריה "עזבו, אל תשאלו" ולא שואלת
    מחבקת 

    השבמחק
  9. אין מה לשאול, סתם תגובה למשהו שמישהי כתבה שגרם לי לחזור אחורה לתקופות פחות אופטימיות בחיים שלי שכיום למרבה האושר אני יכולה להתיחס אליהן בהומור

    השבמחק